minjelmiina, en ole ihan perillä että mikä tilanne teillä on (kun olen ollut foorumilta pois), mutta tsemppiä kuitenkin. Jos oikein ymmärsit niin ette vielä yritä vaan yrität vielä miestä taivutella? Mitkä pillerit sulla on käytössä? Ihan hyvä idea, että jätät pois niin, että menkat tulee normaaliin aikaan niin oot paremmin kärryllä luomu kierrosta sitten :) Tsemppiä työnhaun kanssa! Itse jäin viime kuussa työttömäksi ja lähetin yli 20 hakemusta ja sainkin töitä
Itse olin ihan varma, että saisin haaveilla yksin vielä vuoden tai kaksi, mutta mies yllätti iloisesti. Pelkäsin jo, että hän ei halua lapsia ollenkaan, mutta hän vain pelkäsi (selvitäänkö rahallisesti, osataanko olla vanhempia, onko meillä enää aikaa vain toisillemme tai harrastuksille jne.) 5 tai 6 kk siis kuumeilin yksin, jonka jälkeen jätettiin nuvaring pois vaikeiden sivuoireiden vuoksi ja mulla oli tietty myös kuumeilu taka-ajatuksena
Siitä meni 1 tai 2 kk niin mies halusi jo jättää kumit pois. Tässä välissä en painostanut asian suhteen, yksi vakava keskustelu käytiin ennen miehen päätöstä. Kerroin faktoja naisen hedelmällisyydestä (olen kohta "jo" 28), siitä ettei se useimmiten heti edes onnistu (nyt on yk 7 menossa) ja että pelkään ihan samoja asioita kuin hän, mutta kyllä mekin onnistutaan jos kaikki muutkin tavalliset ihmiset meidän ympärillä onnistuu :) Eli nämä pointit ja se, että oltiin lopulta miehen kanssa asioista yllättävän samaa mieltä käänsivät miehen pään.
Toivottavasti tämä tarina antaisi tsemppiä kaikille teille, jotka vielä kuumeilette mutta ette ole saaneet miestä messiin. Itse etsin juuri tällaisia esimerkkejä vuosi sitten palstoilta kun kuume iski ja halusin miehen samalle aaltopituudelle
Miehet elää enemmän järjellä, kun taas me naiset tunteella, joten lyökää niitä faktoja pöytään niille teidän ukoille!
Ja antakaa ajatteluaikaa
Ai niin, mitä muuten
muurahaiselle kuuluu? Plussatuulia, olis sullakin jo aika plussata! :)