Raskaaksi 2015

Tervetuloa uusille, piti vielä sanoa!

Tää saattaa kuulostaa hölmöltä sanoa näin, mutta sanon silti: mulla on aina takaraivossa pelko siitä, miten muut suhtautuu kun kerron mun puolisosta. Kiitos kun saan olla täällä yksi kuumeilijoiden joukossa omana itsenäni. En hae mitään kaikkien hyväksyntää, mutta en ole saanut kuulla mitään päin "naamaa" ainakaan ja se riittää mulle. :)
Täällä on tosi kannustava ilmapiiri ja kaikki me toivotaan samaa asiaa. Fiksua ja asiallista porukka tuntuu olevan.

Mulle toi on Beisla kaveripiiristä tuttu "ilmiö" ja suhtaudun ihan yhtä lailla heidän suhteisiin kun mies-nais suhteisiin. Itseasiassa lapsiasioita puidaan myöskin samoissa merkeissä yhdellä parilla kuulemma. Vanha koulukaveri samaa sukupuolta olevan puolisonsa kanssa siis :) Ihan saat olla omana itsenäsi tietysti, mitä muuta edes voisit ollakaan ;)

Hirveän helposti uusien ihmisten keskelöä ja puolisoista puhuttaessa saattaa jättää mainitsematta sukupuolen jos on samaa sukupuolta. Ainakin itsellä käynyt noin kun on ollut naisen kanssa. Vaikka en ole millään lailla hävennyt mutta ei jaksa sitä ihmettelyä, kyselyjä ja pahimmillaan sitä negatiivista ryöppyä mitä sieltä voi tulla. Toiset on puhuneet miehistään ja minä oon puhunut puolisosta, kumppanista, hellusta... ymmärrän tosi hyvin Beislaa tässä asiassa.

~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 31.1.
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.1.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.1.
Junttura yritystä 12/13 TESTAA 16.1.
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.1.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.1.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli ?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(61 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

tuutikki90 LA 24.6.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
12/14: Miukyritystä 11/14 LA 3.9.
DarkMimosa yritystä 2/14 LA 4.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilijayritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Minde yritystä 11/14 LA 12.9

Muokattu viimeksi:
Listan nostoa ja testipäivän päivitystä^

Täällä paukkas täti paikalle kaksi päivää etujassa, eli edellinen kierto jäi 28:aan päivään ja nyt on kp1. Piiiiiitkä kuukausi taas edessä, mut ei se auta kun reippaasti vaan painella uutta yritystä kohti. Toivottavasti viides kerta toden sanoo! :)

Komppaan sabettia! Ollaan yhtä suurta vauva- ja kuumeilufoorumiperhettä lähtökohdista riippumatta, ketään tuomitsematta ja kaikkia tukien! :Heartred

Itselläkin on ihan lähipiirissä naispari joka juuri sai ensimmäisen lapsen :) Oliko Beisla teillä helppo päätös siitä kumpi tulee kantamaan ja synnyttämään lapsen?

Beisla: totta kai saat olla täällä omana ihtenäs. Ihmisiähän myö ollaan. :) se mitä minä tai muut ollaan henkilökohtaisesti mieltä näistä asioista kun puhutaan niin ne on meidän mielipiteitä eikä voida kieltää muita olemasta sellasia kuin on jos eri mieltä ollaan.

Itse on sen verran pakko avautua, mutta sen verta kiinnostava aihe toisten hyväksymisestä, ehkä jollain tapaa (rumasti sanottu anteeksi) erilaisuudestakin (mulle) kun paljon olen vuosien aikana miettinyt tätä. Vuosia sitten ennen ees ensimmäisiä seurustelu suhteita olin sitä mieltä että ihan sairasta, sitten ajatus muuttui että kunhan pysyy musta kaukana ja nyt nais parit ok mutta mies parit edelleen ajatus ettei voi olla mahdollista... Lisäksi tän lakimuutos jutun aikana vahvistui oma mielipide siitä että hyväksyn samaa sukupuolta olevat parit vaikka avioon asti. Mutta en ymmärrä esim. Nais pareissa sitä miksi pitää olla "mies" ja nainen. Ok. Jos aina kokenut olevansa poika tyttö ja ei halua olla naisellinen tms. Mutta sit ku menee siihen että halutaan parta ja rinnat pois ym ja lääkitään jotta oltais mahdollisimman miesmäisiä. Tai miehet naismaisia. Tämäkin jokaisen oma asia jota en vaan itse ymmärrä/ ei mahdu mun kaaliin :) toinen ajatus joka on ristiriidassa on se että on ok:mpi Nais parista lapsi perhe kuin mies parista. Koska nainen voi synnyttää (en tiedä onko tämä ainut syy). Mies ei sitä voi tehdä. Joopati joo. Liittyy omiin elämän arvoihini.
Ja en todellakaan halua besla sinua loukata tällä( enkä muitakaan kellä erilaiset arvot/mielipiteet kanssani )että kerroin omista ajatuksistani! En todellakaan! Tämä koko aihe on aina ollu mulle niin vieras joka suurimmaksi osaksi on mua järkyttänyt ja johon oon kuitenkin alkanut pikkuhiljaa tottumaan ja hyväksymään sen :)
Ajatuksistani huolimatta olet yhtä tärkeä foorumilainen kuin kaikki muutkin ja todella toivon pikaista plussaa sulle. :D

Vesta: kehtaisitko muuttaa mulle testipäiväksi 31.1 tohon äsken lisäämääsi listaan ni kattoo jos sinne asti ees päästään.

Ja beisla ja timbe: meillä testi päivät lähekkäin :) voidaan piinailla ja kehitellä oireita yhessä ja myöhän siirrytään helmikuulle niin raskaana. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä! :D

~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 31.1.
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.1.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.1.
Junttura yritystä 12/13 TESTAA 16.1.
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.1.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
mommyme yritystä 10/14 TESTAA 19.1
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.1.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli ?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(61 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

tuutikki90 LA 24.6.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
12/14: Miukyritystä 11/14 LA 3.9.
DarkMimosa yritystä 2/14 LA 4.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilijayritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Minde yritystä 11/14 LA 12.9

Muokattu viimeksi:
Lisäsin itselleni testipäivän. Tuolloin on pisimmänkin kierron mukaan menkat myöhässä. Voi kun se on kaukana. Ovis varmaan reilun viikon/puolentoista päästä. Tää on tylsä vaihe kiertoa.

Tikku olipa surullista lukea, et sie joudut kaavintaan :o :(. Voi että!!pahoittelut menetykseesi. Toivon sinulle toipumista henkisesti ja fyysisesti.
Tiikerityttö tässä materialistisessa maailmassa välillä unohtaa, et rakkaus ja oma jakamaton aika on oikeasti se kallein asia, minkä voi tarjota lapsilleen. Ihmiset on ennen nukkuneet koko perhe yhdessä huoneessa ja syöty kuukaudesta toiseen samat ruuat. Leluina toimi luonto. Ihmiset tuntuivat olevan silloin jopa onnellisempia. Miehet ajattelee välillä liiankin loogisesti. Ja monesti kokevat taakkaa perheen "elättämisvelvollisuudesta". Vaikka Suomikin niin olevinaan tasa-arvoinen maa!!Hyvä ette saitte asiat puhuttua!
Kiivi ihanaa siellä ollaan menty eteenpäin!!! Ymmärsinkö, että mitään fyysistä ei siis ollut? Hyvä et oot tiukkana. Mut must toi on kyl ratkaisevaa et ei ollu fysiikka mukana. Vaikka sattuuhan se psyykkinen pettäminenkib pahasti!
Plussatuulia tasapuolisesti kaikille!!!!

Ja naiset nyt mulla on kuulkaa NIIN paha mieli kun avauduin omista ajatuksistani! Ei tuu uni kun mietin jos pahoitin muitten mielen omani lisäksi ! :'(

Harmony on niin oikeassa tuossa että ennen luonto toimi leluna. Muistu tuosta että viime kesänä/syksynä poikani jolla todella vilkas mielikuvitus ni keksi jostai metsästä löytämästään kappaleesta jonku aivan uskomattoman lelun. Ja se kyllä muistutti sitä minkä se keksi mutta en kuollaksenikaan muista enää että mikä se oli. Lapsilla se tulee jotenki luonnostaan ehkä. Mutta myö aikuiset ehkä vähän ohjataan siihen materiaan ja tää nyky aika ohjaa väkisin pakosta pikkuhiljaa siihen. jo nykyään kaikki lapset (mm. helsinki ym.) Ei oo koskaan käynyt ihan oikeassa metsässä. Leikki puistot on asfaltoitu ja niistäki löytyy huume neuloja hiekkalaatikolta. :(

Muokattu viimeksi:
Lucky, ei saa stressata, siirtyy vielä ovis moisesta yms! :wink Itse kuulun siihen porukkaan joka ei näe mitään ihmeteltävää kahden aikuisen ihmisen välisessä rakkaudessa sukupuolesta riippumatta, että vaikka en ihan samoja näkemyksiä jaakaan niin ei sun viestissä mitään väärää ollut. Mielipiteeseen tulee olla oikeus siinä missä rakkauteenkin! :p Niin pitkään kun ei ole ilkeä eikä loukkaa muita, niin antaa kaikkien kukkien kukkia. :happy: Toivottavasti saat unta!

Ääh. Sain lopulta unta joten kuten. 3 yö kun uni huonoa jo. Mutta lapselle hoitoaikoja ilmoittaesani olin vahingossa hypännyt tämän päivän yli joten pojalle ei ollut hoitoa vaikka töihin piti herätä 5... Onneksi sain aamuksi ainaki hoidon ja mummolla ei oo mitään erikoista tänään ni voi hakea pojan jos ei pysty olemaan sinne asti kun pääsen töistä. Kyllä sapettaa nää... niinkin on käynyt että oon menny aamuun töihin vaikka ollutkin vasta ilta. Useimiten kuitenki nukkunu pommiin :/ pitkän aikaa tässä oliki ollut ilman mitää ongelmaa mut se taas alkaa....ehkä 1 kk :0 mä oo tällainen sählä!

Huoh.. eipä ollu kyllä rauhallista yötä nähnytkään töissä. Meni melkee ylitöiks.
Piti yövuorossa nii kovasti tähän keskusteluun perehtyä mut en ehtinyt vieläkään :) voiko joku lisätä mut tohon listaan? Yritystä siis 10/14 asti ja kaipa 19.1 ois sit viim. Se mun testintekopäivä paitti jos menkat alkaa..
mut nyt oon aika superväsy valvottuani koko yön, öitä :)

Lucky, ja mehän plussataan tästä kierrosta, päätin muutenkin aloittaa täällä sen plussa-aallon uudestaan!
Mikä kp sulla on lucky? Täällä kp 18, ja ovis oli varmaankin eilen illalla. Meillä näköjään yritystäkin saman verran! :)

Joo, jännäillään plussia yhdessä loppukuusta. Näköjään myös 'muurahainen' vähän ennen mua, ja Johanna.. Onhan tässä tasaisesti jännättävää!

Vesta, sun kysymykseen, molempia kyllä kiinnostaa synnyttäminen, mutta minä ehkä vauvakuumeisempana ja vanhempana valikoiduin ekaksi vaihtoehdoksi. Saa nähdä, jos roolit kääntyy toista tehdessä, mutta puolisolla on myös melko lyhyt kierto ja saattaa olla vaikeampi raskautua.

Lucky, en mä loukkaantunut sun viestistä. Sulla on myös oikeus ajatuksiisi ja ihan asiallisesti mielestäni sen teit. Suoraan sanottuna mullakin kesti aikaa ymmärtää tuo transasia, mikä on oikeastaan ihan eri juttu kuin nais/miesparit. Meillä ei todellakaan ole toinen "mies". Sen verran perus-naisilta näytetään, että ei kyllä pää kääntyisi kahdesti kadulla. Ja lastenhankinnasta, tiedän miehiä (ihan heteroita) jotka on valtavan lapsirakkaita, ja toisaalta naisia jotka ei ikimaailmassa haluaisi lapsia itselleen. Uskon, että lapsella on hyvä olla jos sillä on rakastava perhe, oli sen koostumus mikä hyvänsä.

Takaisin