Joo, jännäillään plussia yhdessä loppukuusta. Näköjään myös 'muurahainen' vähän ennen mua, ja Johanna.. Onhan tässä tasaisesti jännättävää!
Vesta, sun kysymykseen, molempia kyllä kiinnostaa synnyttäminen, mutta minä ehkä vauvakuumeisempana ja vanhempana valikoiduin ekaksi vaihtoehdoksi. Saa nähdä, jos roolit kääntyy toista tehdessä, mutta puolisolla on myös melko lyhyt kierto ja saattaa olla vaikeampi raskautua.
Lucky, en mä loukkaantunut sun viestistä. Sulla on myös oikeus ajatuksiisi ja ihan asiallisesti mielestäni sen teit. Suoraan sanottuna mullakin kesti aikaa ymmärtää tuo transasia, mikä on oikeastaan ihan eri juttu kuin nais/miesparit. Meillä ei todellakaan ole toinen "mies". Sen verran perus-naisilta näytetään, että ei kyllä pää kääntyisi kahdesti kadulla. Ja lastenhankinnasta, tiedän miehiä (ihan heteroita) jotka on valtavan lapsirakkaita, ja toisaalta naisia jotka ei ikimaailmassa haluaisi lapsia itselleen. Uskon, että lapsella on hyvä olla jos sillä on rakastava perhe, oli sen koostumus mikä hyvänsä.