Raskaaksi 2015

Jopas on Milttis o_O Toivottavasti asia selviää pian!

Mikä ihme ihmisiä vaivaa, kun tarvii toisia arvostella ja puuttua toisten elämään??? Niin pöyristyttäviä kommentteja ootte joutuneet kuulemaan! :angry5 Meillä anoppi puhuu kokoajan, että keritään vielä, kun ollaan niin nuoria... Yrittää lohduttaa kovasti ja hyvää tarkoittaa, mutta mulla ainakin iskee paniikki ton iän suhteen ja nyt kun projekti näyttää venyvän entisestään... Niih...

Huih! Tämähän on jo pitkä ketju!

Eli moi, en ollut raskaana kun joulukuussa sitä mietin. Jostain syystä kiertoni oli ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni pitkä (tai ainakin 5 vuoteen ei ole ollut niin pitkä). Nyt on taas normaali, mitä lie hikkaa ollut.

Mutta ajattelin tuoda uutisia mitä bongasin tässä. Yrittäjät kun käyttää hirmuisesti rahaa testeihin, niin ovulaatio- että raskaustesteihin ja joskus on ikävää tulkita niitä viivoja. Ja sitten jos käyttää CB sitä digitaalista noin 30-40 euron mittaria niin tulee vararikko.

Löysin saksalaisesta nettiapteekista Clearbluelta tuotteen joka on Suomessa joissakin nettikaupoissa myynnissä, mutta tuolla Saksassa se on halvempi ja ne tikut.

Eli tälläisen löysin:
http://fi.clearblue.com/ovulaatiotestit/advanced-hedelmallisyysmonitori

Suomessa hinta yli 120 euroa, Saksassa alle 100 euroa. Myöskin testitikut on siellä halvempia ja isoissa pakkauksissa. Laite stekkaa ovulaatiota, että osaa tehdä raskaustestin, sen takia testitikku paketissa on ovulaatiotestejä ja parillinen määrä raskaustestejä.

Saksalainen nettiapteekki myy Suomeen ja postituskulut ei tule kalliiksi. Laskin että tuolta osto aloitukseen eli laite ja tikut maksaa sen 135 euroa max ja sitten Suomessa pelkän laitteen saisi tuolla hintaan ilman tikkupakettia (ja postimaksuja).

Tuotelinkki:
http://www.apo-rot.fi/index_details.html?_filterartnr=10131068&_searchkeyword=ovulatio test&_nav=suche&_random=-1752026713

Tikkulinkki:
http://www.apo-rot.fi/index_details...131074&_nav=recommendations&_random=997164108

En saa tästä mittään rahnaa, ajattelin vaan vinkata kivasta uudesta tekniikkahärpäkkeestä, joka ehkä saattaisi säästää rahoja jos tykkää CB digimittareista.

Melissae: mukava kuulla sinusta! Oon ihmetelly netissä just tuota härpäkettä. Käyttökokemuksia olis kiva kuulla. :) jos siis kellään on.... taitaa vaan olla saman tyyppinen kuin kaksois hormooni testit oliko 5 vai 19 tikkua ja laite ni 40e :) ja sit tietty digit päälle... kallistahan tää taitaa vauvan teko olla...

mikä sulla tilanne? Millon päästään jännää sun testausta?

Huomenta! Jessus kun meinaa olla oikein kipeet menkat.. Huh! Tänään onneksi alko vapaat, et töissä ei tarvinnu kärvistellä kun eilinen ilta..

Kp 28/31, nega testattu, joten ei oo kyllä ovis ollut sillon kp 10. Ja koska sitä en testillä kiinni saanut kp 23 mennessä, sitä ei kai ollenkaan ollut tässä kierrossa. Pöhpah...ja taaaas odotellaan. Ensin tätiä (paljonkohan sitten myöhästyy :rolleyes: ) ja sitten taaas ovista ja taaaas tätiä. Kovin turhauttavaa :D

Anskunen ja sabetti, kyllä on todella ajattelemattomia ihmisiä kun tuollaisia laukovat. Onkohan ne ajatellut sitä, kuinka hyviä lastenhoitajia tai vanhempia olivat ennen kuin itse saivat lapsia. Eiköhän useimmat meistä lähde yhtä tietämättöminä tähän hommaan.

Azalea, voi harmi jos sulla ei ollut ovista. Ärsyttävää odottaa taas kuukausi.

Ja negahan sieltä sitten tuli :( kp 29/28?

Liitteet

• 1421309130966.jpg
    1421309130966.jpg
    48.5 KB · Katsottu: 148
Pahoittelut negan testanneille. :(
Minne meidän mahtava plussa-aalto jäi?
Mä täällä rannalla jo odottelen uikkarit päällä, että ensi viikolla pääsisin plussa-aallolle surffailemaan.

Ei kai, ei oo kyllä nyt yhtään sellainen olo, että ensi viikolla plussaa testiin saisin. Täällä ollaan jo neljättä päivää kuumeessa, alkaa olla veto pois. :( :(

Täälläkin toinen nega testattu... Eli vuotoa odotellessa taas :( saas nähdä mihin asti nyt kierto venyy. Ärsyttävää odottelua. En ymmärrö miks viimeset 4kiertoa on venyny pitkäks ku aina ollut niin säännöllinen 30pv kierto :(

Pahoittelut negoista ja tädeistä! :(

Ja tervetuloa uusille mukaan jutustelemaan :)

Mä pidän pienen tauon täältä tässä vaiheessa, menossa kp50 tai 51 ja ei tätiä vieläkään. Eilen oli aivan järkyttävät alavatsan ja alaselän polttelut että sai kaksinkerroin yrittää alkaa nukkumaan, mut nyt nekin oli aikalaills ohi kun aamulla heräsin. En enää ymmärrä mitä tää voi olla.

Paljon plussatuulia puhallan kaikille! Toivottavasti pääsee lukemaan ilosia uutisia taas pian :)

Voi ei silv :( no nenän niisto , housun nosto ja kohti uutta kiertoa :) ;) onneksi aina on uusi mahdollisuus :)

Ja samat kaikille negoille :) tyhmiä tikkuja, meidän plussa aalto hävisi johonkin. Mutta sieltä se tulee vahvempana ja isompana ;)

Lucky kiitos :)

Mun pitäisi käydä ostamassa uudet clomit ja alottaa ne pe mutta mutta ei ole kyllä edes rahapussissa 70e :D en tiedä pitäisikö jättää väliin tää kuukausi vai mitä sitä tekisi :)

Tikku voimia <3 olen kuullut monta samanlaista tarinaa! En ymmärrä miten se voi olla mahdollista !

Mulla on Donnatesti käytössä oviksen bongailuun, oli jo viime yrityksessäkin.
http://www.apteekkituotteet.fi/DonnaTEST-Ovulaatio-ja-hedelmaellisyystesti

Oon tykänny, kun ei oo kertakäyttönen ja säilyy vuodesta toiseen :) tosin tuolla saa jonkinlaisia plussia oviksen aikaan aika monena päivänä, viimeksikin viitenä, joten ihan varma en sit oo et minä päivänä se huippu ns. on. Mutta kovasti pupuilua heti ensi merkeistä, niin hutiin ei voi mennä :)
Mulle on alkanu pikku hiljaa palailemaan tuntemukset oviksen aikaan, eli munikset kipuilee. siitäkin hieman tietää oikeaa ajankohtaa onneksi.
Mutta nyt ompelemaan vielä hetkeksi ennen kuin kuopus herää, meinaan jäädä ihan jumiin tänne eikä omia hommia sit kerkeä tekemään :)

Tikku, mullakin oli kaavinta vasta 2 viikkoa keskenmenon toteamisen jälkeen. Ne viikot meni kyllä aika sumussa. Jos tietäisin jotain lohduttavia sanoja, ni sanoisin <3

Pahoittelut negoista! Niin kun Lume sanoi, onneksi on uus mahdollisuus!

Ollaan naiset vahvoja, vaikka ihmiset sanois lastenhankinnasta mitä! Onneks kaikki saa tehdä elämässään mitä haluu, eikä sen pitäis olla keltään pois, jos joku hankkii kolmannen lapsen tai haluu tehdä lapset nuorina! Ei voi ymmärtää noita kommentteja!

Ite ajattelin su alkaa tikuttaa ovista, siihen asti yritän pitää ajatukset muualla.

Tikku: Onpa kurjaa! :sad001 Paljon, paljon tsemppiä!

Tsemppiä myös kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille!:Heartred

On: Tänään dpo 4 ja eilen juoksulenkin jälkeen oli ihmeellisiä mahakipuja. Ensin heti lenkin jälkeen suihkussa tuli ensimmäinen kipuaalto, hyvä kun pystyin seisomaan. Kesti ehkä puoli minuuttia. Toinen kipuaalto tuli pari tuntia myöhemmin juuri ennen nukkumaanmenoa. Ja otti niin kipeetä että ihan hengitys salpaantui. :eek:
Mitähän lie kipuja olivat.. olisko se munasolu nyt vaeltanu johtimissa kohti kohtua?o_O

Kuten monella muullakin, vauvan kaipuu on ihan kauhean kova :Heartred

Lämpöisiä hetkiä rakkaan kainalossa kaikille ja plussatuulia!!:wav

Pahoittelut negoista. Kyllä sieltä vielä hyvä aalto tulee johon kaikki sitte rohkeasti vaan mukaan! :) ++++!

On. Kp 4/28 ekat kaksi päivää tuntu, et vuotaa kuiviin ja kivut oli ihan hirveet! Nyt eilen pienet viivat siteeseen ja tänään vaan vaihdoin pikkuhosun suojaan, kun en oo yhtään vuotanu eilisestä. Sillon kun söi pillereitä ja ennen pillereitä menkat kesti sen 5päivää ainaki, nyt 2kunnollista ja yks tuhru päivä. No ei pitäis valittaa, mut jotenki vaan outoo. :D

Mitäs tänne kuuluu ihanaiset naiset? Onko plussia näkynyt? :dummy1::dummy: :woot: Uusia on tullut joukkoon paljon, mutta harmillisen paljon näyttää olevan tuttuja viime vuoden puoleltakin :sorry: Plussatkaas jo itsenne tonne raskautuneiden joukkoon! :grin

Noista ovistesteistä sen verran, että itse olen jättänyt ne kokonaan pois käytöstä vaikka Davidin puikkoja olis lipaston laatikko täynnä :grin Kierron eri vaiheiden oireet on niin selkeät, että ei testejä tartte ja toisaalta ne vaan lisää stressiä.

Mun tuurilla plussaan tietty kohta, kun juuri äsken aloitin uudessa työssä ja olen koeajalla vielä toukokuun alkuun. :grin:rolleyes: No tuli plussaa tai ei niin etiä päin mennään. Mitään taukoa ei todellakaan tähän yrittämiseen/tjottailuun alettu pitämään, kun mun työ on kuitenkin vaan vuoden määräaikaisuus.

Muokattu viimeksi:
Tikku, on kyllä kohtuutonta tuo odottelu! Hurjasti jaksuja!

Jos muuten haluat enemmän asiasta jutella niin tuolla on myös km-ketju. Siellä on valitettavasti enemmänkin tuttuja.

Takaisin