Raskaaksi 2015

Pahoittelut niille kenen luokse se täti tuli ja negatiivisista tuloksista!

Ja Tikulle voimahali! Ihan käsittämätöntä tuollainen toiminta ja mikä ihmeen kiireellisyysluokka, pistää kyllä vihaksi! :(

Ja kun täällä on ollut puhetta tuosta, että mitä toiset ihmiset kommentoi, jos ei ole vielä lapsia.. Tai kun moni tuttava olettaa, että meille on tulossa pian lapsi, kun ollaan naimisissa ja muutenkin meillä on elämä ns. Varmalla pohjalla. Ja totta puhuen kukaan muu ei tiedä tästä meidän vauvan yrityksestä, kun paras ystäväni, koska mä niin tietäisin, että koko ajan meiltä kyseltäisiin, että joko mä oon jo raskaana. Muutenkin tää odottelu on raskasta tai se, että milloin on ovis, alkaako menkat tai onko jotain selviä raskausoireita.. Ja se mikä pettymys itelle tulee silloin, kun täti tulee niin se on jo itsessään ikävää ja saati sitten,, jos joku vielä kyselis, että no ootko sä raskaana.

Moi taas! Oon täs koittanu lueskella taaksepäin teijän kuulumisia. Ahkerasti ootte kirjotellu ku luettavaa oli ainakin 30 sivua.:) Oltiin mummolassa viikonloppu reissulla. Kattelin pikaisesti sunnuntai- ja maanantai-iltoina foorumia, mut en oo ehtiny tänne kirjottelemaan aikasemmin. kuin vasta tänään. Eilen illalla täti tuli sitten kylään, vuotoa oli tullut pikkuhousunsuojaan ku kävin wc:ssä ennen nukkumaan menoa.:sad001 Olin eilen kyl aika kiukkunen ja epäilin, että kyllähän ne taitaa sieltä kohta alkaa... Ku pari päivää ennen niitä yleensä alan olla vähän kiukkunen...mieskin eilen kysel, et mikä nyt on... Sunnuntai-iltana toivo hieman heräsi, et oisko plussa tulossa ku vilutti koko illan ja tuntu et tulee kipeeksi, mut ei se ollukkaan sitä.:sad001 Kierron pituus oli 28, viimeks ol 30, et aika tasaseen mennään, onneksi No, ei auta muu ku jatkaa yritystä, vaik mieleen tuli heti, et näinkö tää sit alkaa, et mennee taas ehkä vuosi, ennenkuin plussaa, vaik tunnistan omasta mielestä oviksen ja peittoakin on heilutettu, ni silti käy näin.:sad010Sori tää vuodatus, vaik eka yritys kerta vasta ol.:sad001 No, nyt toisiin asioihin. Kiitos kiivimami ihanasta ja aivan mahtavasta plussatornadosta ja voimia ja tsemppiä siulle tulevassa. Kyl siun mies on tehny tosi törkeesti siulle, mut hyvä ku oot laittanut luun kurkkuun hälle.:angry4 Kyl tuos 4kk:ssa huomaa, et menneekö asiat niin kuin pitää vai onko parempi laittaa menemään koko mies, mut kovasti hänen pittää skarpata, et jollain tavalla pystyt häneen luottamaan tulevaisuudessa. Vaik oonkin pienen ajan vasta ollu täl foorumilla, ni oon saanu siusta sellasen kuvan, et sie oot vahva ihminen ja pärjäät, tuli mitä tuli. Ja onnea vielä plussasta siulle ku en oo varma oonko muistanu sinnuu onnitella.:) Tervetuloa uudet kuumeilijat joukkoomme. Tikulle osanotto suruun.:hug013Pahoittelut muillekkin tädin kohdanneille. Kyllä me vielä noustaa plussa-aaltoon.:)

Viimeinen pillereiden kutsuma tätivierailu alkaa olla lusittu, ja pää on ihan pyörällä pahimman laatuisesta menkkamasiksesta. Toisaalta oon ihan innoissani, kun pääsee ekaa kertaa oikeesti yrittämään, toisaalta oon ihan kauhuissani, mikä kaikki voi mennä pieleen... ja sitten taas toisaalta, koska täti, itken ihan kaikelle. Tänään muun muassa veetuilevalle tulostimelle, mutta ennen kaikkea Tikulle, voimia toipumiseen!

Aikaisemmin oli puhetta tutuilta tulevista "ei teillä oo mitään kiirettä" -ohjeista. Mikä ihme vanhemmat ihmiset saa kuvittelemaan, että niillä on oikeus sanella, milloin nuoremmat (mutta aikuiset) ihmiset saa muksuja ryhtyä hankkimaan? Mekin ollaan molemmat ylitetty 25v, ja silti rakas isäni katsoi taannoin tarpeelliseksi ohjeistaa meitä, että älkää nyt ainakaan lapsia alkako tähän maailmanaikaan hankkimaan.

Mutta joo, se angstauksesta. Voimia tädin kanssa asioiville, tehdään kuunvaihteeseen plussahyökyaalto.

PepeXXL: onko yleensä sit clomeilla isompi riski vielä monikkoraskauteen kui letroilla. En tiedä... mutta en nyt 3 haluais kuitenkaan... kaksoset ehkä menis... ja jos nuo clomit niitä kystia tekee helpommin... enpäs oo yhtään varma mut turvallisempi olis olla jos ne seuranta ultrat olis... mutta eipä nuo taida ku yhtä kasvattaa... taas tuo oikea kipuilee ni eikä vasen ollenkaan tuota munista...

Aurinkoinen: onnea ultraan. Pysäyttävä hetki!

Milttis: juu... se ikä kuitenki tuppaa jossai vaiheessa tulemaan vastaan... ja vaikka olis nuori ni voi olla just se paras hetki tehdä lapset, eikä se niin suit sait sukkelaan käy. Jokaisella olkoot omat mielipiteensä mutta sellaset jotka loukkaa toista ni voi joko pitää omana tietonaan tai sitten jos sen törkyturpansa älyämättä aukaisee ni voi pyytää anteeks ja olla erittäin pahoillaan... Ärsyttää! itse kans 27 ja yritetty ollaan ja esikko sai myös luvan tulla mutta eipä tullu ilman terolutteja tällä kertaa ei ollu moksiskaan teroluteista... nyt vähän alkanut näyttää vihreää valoa tuo clomifen kun haamun apteekin testiin antoi mutta seki siitä pyyhkiyty tätin mukana pois.

Tikku: toivottavasti ymmärtäisivät ja pistäisivät vipinää kinttuihin!

Silv: pahoittelut tädistä. Ens kiertoon sitten tikku näyttää plussaa sulle!

Tyttötiikeri: ärsyttävä tilanne sulla siellä! Eikö se sano juuta eikä jaata... entes onko se kaivanu ne kumit sieltä esiin ku ootte puuhastellu....

Katapultti82: ihana ultra

Elmiina: :) ei saa olla liian hippi et unohtaa kaverit :) ♡ onnea!

Mymmelisti: taukoohan on hyvä pitää ettei ota niin rankasti... tiedä vaikka plussais ennen kuin kerkee varata aikaa mihinkään. ..

Taikatuuli74: pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon!

Kyfi: ei kai siinä auta kun rauhassa odotella menkkoja ja tehdä Parinpäivän päästä uus testi...

On.

:mad:
Hö. Kp 15 talletus ja nyt oliki vasta kp 17... viimeks sain hymynaaman kp 18... nyt en oo testaillu mutta eipä kerkee ei ja mies on jo maailmalla ajelemassa joten ei nuo simpat niin kestäviä olis että eläisivät vielä ylihuomenna... :( Prkl. :mad::mad::mad::mad:

Olitte keskustelleet monesta mielenkiintoisesta aiheesta. Vastaukset jää nyt tyngiksi, kun puhelimella on niin hankalaa...

Tympeitä kommentteja olitte saanu! Kenenkään muun asia ei ole huolehtia siitä, milloin, monta tai kenen kanssa joku tekee lapsia. Se on kaikkien oma henkilökohtainen päätös! Tsemppiä! Mulle kävi viikonloppuna niin, että kun kaverit joilla on lapsi puheli että voisimme ottaa heidän lapsen joskus hoitoon. Kerroin että tietenkin voidaan ottaa jos on tarvis, niin tää mies joka tietää meidän yrityksestä ja keskenmenosta sanoi että ei osaa kuvitella minua tai miestäni vaipanvaihtoon ja sanoi vielä että heidän lapsensa joutuisi varmaan olemaan kakat housuissa. Minä kyllä loukkaannuin tuosta! Varsinkin kun tietää miten kauan me on lasta haluttu, niin kommentoida sitten että ei usko meidän osaavan hoitaa lasta. :(

Pahoittelut menkoista, varsinkin Silv. Sulle oli niiin plussa tilattu :(. Myös negoja oli tullu monelle. Tsemppiä!

Elmiinan viivalle vahvistumista! :)

Täällä täti pakkaili kamansa ja super verenhukkaan tappavista menkoista selvitty hengissä! :D nyt pian saa alkaa taas ovista bongailemaan :)

Kaikki uudet tervetuloa ja pikaista plussaa! :) + + +

Niinpä!

Liitteet

• 1421266484420.jpg
    1421266484420.jpg
    50.9 KB · Katsottu: 129
Tiikeri, meillä oli ainakin vuoden päivät sitä, että minä kuumeilin ja kyselin, että milloin yritetään toista ja mies vaihtoi mielipidettään joka toinen viikko. Välillä sanoi, että haluaa toisen ja välillä oli sitä mieltä, että yhdessä lapsessa on riittävästi.

Pikkuhiljaa on lämmennyt ja lopulta kun valmistuin ja pääsin suoraan töihin niin halusi alkaa toista yrittämään. Eli meillä miehelle on tosi tärkeää tuo taloudellinen puoli. Vaikka milloin tahansahan voi tapahtua silläkin rintamalla mitä vaan.

Jos oot jo tehny sille selväksi, että tämä lapsi ei oo sulle leikin asia, niin ehkä sitten kannattaa antaa hänen sulatella hetki asiaa ilman painostusta(?)

En oikeen usko että tästä vielä plussaisin vaikka ihanaahan se olis. Trin nimittäin aamulla testin vaikka huomasinkin tuhrut paperissa. Siinä ei näkynyt haamua, ei ees viivan paikkaa. Testiviiva tuli joten testi ainakin oli toimiva. Saa nähä mitä tästä tulee.
No höh :sad001 Inhottava täti, tulis sitten normaalisti, jos kerran aikoo tulla. :confused:

Elämässä on joskus vastoinkäymisiä ja hyvä hetkiä..

Minusta tuntuu vaan sille että ala asteesta asti olen ollut se paskalinko kenen syy aina kaikki on.

Tulee uusia kavereita, mutta hyviä ei onnistu löytämään? Kaikki pettää ennemmin tai myöhemmin luottamuksen. Yksi hyvä ystävä sentään säilyy aina.

Vakituista tai edes pidempiaikaista työpaikkaa ei löydy mistään ja jos löytyy joku mukava niin aina löytyy joku ihminen joka pilaa sekin..

Anteeksi avautuminen!!! Mutta hitto vie voi ihmistä tympästä .. ei tämäkään suhde ole mennyt mutkitta vaan alussa oli ties ketä jotka yritti meidät erottaa.. sain viestejä että mies tapailee toista naista ja aikoo vakiintua sen kanssa yhteen, vaikka tosiasiassa hän teki silloisen yrityksen töitä ihan tuossa pihapiirissä ja tasantarkkaan tiesin ja luotan että ketään ei ole. Niinkuin ei ole ollutkaan. Laitettiin silloin vielä lisää vettä myllyyn että meille on tulossa vauva :D selvisi aika äkkiä ketä noita keksii ja levittää. Meni luottamus taas yhteen ihmiseen.

Tästä tuleekin siihen tuloksen että paljonko paskaa yhden ihmisen pitää lingota elämän aikana. Vai onko se vaan asenteesta kiinni? Olen herkkä, tunnollinen ja mietin liikaa asioita.. Minulla on vielä kaiken päälle lyhyt pinnakin.

Mies on kasvattanut mulle pitkää pinnaa ja tiedän että hän mua rakastaa. Mulla on hyvä ystävä jolle voi puhua ja ihanat vanhemmat. Olen onnellinen. Puuttuu vain se palanen. Vauva. Kaikesta huolimatta ollaan vahvoja ja ollaan yhdessä.. tiedän että pysytään.

Mikä ihmisiä vaivaa? Miksi pitää puuttua toisien asioihin??

Lucky niin mulle sanos että määrää letrot mielummin kun pienempi riski monikkoraskauteen.

Tänään en kerennyt kuin lukea teidän tekstit enkä kommentoimaan. Mutta pahoittelut tädin kohdanneille ja plussatuulia teille kaikille <3

Myy, elä muuta sano. PItihän se aamullinen testi käyä roskiksesta kaivamassa ja olihan siihen joku haalurainen päivän aikana kerenny tulemaan. Juu, mie tiiän ettei pitäs. Mutta aloin sitte miettimään että onko kellään kokemusta tuosta First Signal-kasettitestistä. Google antaa kuvia missä viivat yleisesti ottaen (minusta) haaleita. MIetin että pitäskö aamulla katsoa erimerkkisellä testillä jos ei täti oo yöllä yltyny pitämään tulvaa.
varsinkin kun eilen tein sen ovistestin joka näytteli haaluraisia.

Minjelmiina: ikäviä ihmisiä! Kateellisia ovat. Pitäis vaan kestää se kateus. Ja tollanen varmaan vahvistaa suhdetta melkolailla. Mikäli kaatuu ni se kaatui heti. :) tsemppiä!

Kiivimamiiii: miten voit? ♡

Tosiaan näiden asioiden kanssa saa oikeasti olla varovaisia, mitä puhuu ja kenen kanssa. Toiseen ryhmään jo kirjoittelinkin kuinka yksi tuttu kertoi että teki abortin kun ei vain sovi hänen elämäntilanteeseen että saa vauvan. Haluaa juhlia, matkustaa jne. Ja toiset töksäyttää että ei pystyisi ikinä kuvitella mua ja mun miestä vanhempina!

Nämä ei siis tiedä yrityksistä eikä menetyksistä. Tuntuu niin pahalta kun tollasia lauotaan päin naamaa! Mutta olen silti tyytyväinen etten ole moisille "kavereille" vauvahaaveita paljastanut... Näillä ei ole tästä meidän maailmasta mitään hajua.

heips!

Tikulle pahoittelut! Ja hirmuisesti tsemppiä! :Heartred

Tervetuloa uusille! Pahoittelut negan saaneille!

Tyttötiikeri; Se on kyllä niin totta että lapsista ei tiedä koska saavat alkunsa vaikka lyhyttä ikäeroa haluiskin.. Se vauvan kaipuu on vaan niin suunnatonta!! Toivottavasti saatte asian selväksi.. Meillä toivottu lyhyttä ikäeroa mutta eipä onnistunu :( esikoinen täyttää pian jo 5..

roskishaamut ja viivanpaikat on kyllä niin perseestä.. Varsinkin kun siinä vaiheessa alkaa toivo nousta ja kerkee jo innostuakkin.. Ja sit tippuu kovaa ja korkealta.. Mut se on jännä että niitä puikkoja ja liuskoja on kiva tehdä silti että pääsee tiirailemaan :cool01

itellä huomenna jo kp 8.. Vuoto alkaa hiipumaan, toivottavasti huomenna loppuu!! Ihmeen runsaat ollu nää menkat.. Outoa! Oliko se niin että jos vuoto on runsas niin olis ovis tapahtunut? Jos niukka vuoto niin ei ovista? Vai miten se meni?

kyllä on rankkaa.. TAAS yks tuttu ilmoitti saavansa vauvan! Naapurit saa! Kaverit saa! Koska me saadaan?? Tuntuu että ympärillä näkee paljon vauvamasuja, ihan sama minne suuntaan katsoo..

Lucky87, kiva kuva ja hieno teksti.:)
Sabetti: Tosi törkeää ja ilkeää sanoa teille noi!:angry4 Miettis se mies vähän mitä suustaan laukkoo ja aattelis itteään samaan tilanteeseen, jos hälle sanottaisi noin, ni pistäköhän vähän ajattelemaan...:mad: Jotkut ei vaan opi, et kannattas miettii, mitä meinaa sanoa, missäkin tilanteessa.:angry1
Minjelmiina: Siulla on ollut yllin kyllin vastoinkäymisiä, mutta hyvä et siulla on rinnalla ihana mies, joka rakastaa sinnuu. Kateelliset ihmisethän ne yleensä tekkee tuollaista, et yrittäävät erottaa..yms. Ku heil ei mee hyvin, ni ei sais toisillakaan mennä. Pidä vaan lippu korkealla! Eikä siun tarvii anteeksi pyydellä. Sitä vartenhan myö täällä ollaan, että voidaan jakaa ilot ku surutki.
Mie tuos aikasemmin taisinkin kirjoittaa, et en oikein luota noihin liuskatesteihin ku jotenkin koin ne hankalasti tulkittavaksi ku yhen kerran niit käytiin sillo aikasemmin. Taisin tilata ne mammaksi.fi:stä. Vannoin etten alkas ny käyttää viel ovistestei täs kierros, mut tekis kyl mieli. Sillo viimeksi ku plussasin 20.10.12, ni siin kierros käytin sitä clearbluen ovistestii digi, ni se ol miusta selvempi ja mukavampi käyttää, eikä jättänyt mitään arvailujen varaan ku hymyhymiö tuli näyttöön. Aattelin nyt sen ostaa, ni siitä oisin kysyny, et kun sen testerin mukana tulee niitä liuskoja 5 kpl, ni onko niitä mahdollista nykysin ostaa lisää jostain,vaan onko pakko ostaa uusi paketti, jossa on nuo molemmat? Sori, tyhmä kysymys, mut en oo ehtiny tutkailemaan asiaa tarkemmin. Aattelin, että täällä varmaan osataan kertoa asiasta.

Kukka: saattaa olla niin koska 2 kiertoa ennen viimeisintäni oli vuoto vain pelkkää kirkasta limaista verta ja nyt viimeisin kierto piti sisällään vaikka mitä... tosin ovuloimaton kierto eikös yleensä veny... mulla ei venynyt... Ota näistä selvää. .. tuntu ainaki siltä viime menkoissa et kroppa puhdistuu pitkästä aikaa :)

Taikatuuli74: ei oi ostaa liuskoja lisää vaan pitäis ostaa uus pakkaus mikäli edellisiä testejä ei oo jääny yli.... sit voi käyttää samassa laitteessa...

okei, mulla kun kierrot heittelee, nyt jäi 28 päivään ja vuodon mukana tullut niin paljon kaikkee.. Sit kun on ollu kierto piiitkä niin vuoro ollu niukempaa ja kestäny jopa 10 päivää.. Nyt tietysti mietin myös sitä kun vuotoa on vieläkin niin kerkeekö limakalvot paksuuntua ennen mahdollista ovista.. Luulen kyllä etten joka kierrossa ovuloi..

Kukka,tuo on kyllä niin totta,että kun itse kuumeilee niin ympärillä tuntuu oikein pörräävän vauvamasuja! Niihin kiinnittää ihan eri lailla huomiota :)

Yhdyn monen kanssa samaan,eli ei pitäis muiden vauvahaaveisiin puuttua! Tosi törkeitä tuollaiset kommentit ettei vois kuvitella joitain vanhempina.Vois joskus oikeasti miettiä mitä laukoo!!

Kiitos nopeasta vastauksesta, lucky87.:) Pittää koittaa säästää niitä liuskoja, etjää hiel seuraavaankin kiertoon. Viimeks käytin itse 2 kpl ja loput annoin kaverille.

Takaisin