Raskaaksi 2015

Pahottelut menkoista ja negoista kaikille niitä kokeneille!
Tikulla paljon voimia! On kyllä järkyttävää miten ei tuota asiaa nyt voida hoitaa päätökseen. Varmasti todella raskasta vaan odotella. :(

Ärsyttää tää meidän tilanne, kun ei yhtään tiedä mitä tuo mies nyt meinaa. Välillä vaan hassuttelee kun yritän asiasta kysyä, ja sit kuitenkin sanoo ei. On vaan jotenki raastavaa kun ei koe olevansa valmis ennen kuin on ne kaksi lasta. Ja se on ihan eri asia tehdä se lapsi joskus viiden vuoden kuluttua kun koko ajan on nähnyt elämänsä nii että lapset tulee pienellä ikäerolla. Eikä sitä voi koskaan tietää, vaikka yritys alotettais nyt niin voihan se olla et menee montakin vuotta ennen ku saadaan toinen lapsi maailmaan, jos koskaan! Mut on jotenkin tosi turhauttavaa.... En edes ollut näin pahassa vauvakuumeessa mutta kun mies ite viime kierrossa jätti ne kumit, ihan yllättäen omasta päätöksestään! Niin suoraan sanottuna v*tuttaa suuresti jos se nyt ei sitten enää suostukaan. Miks se sit noin nostattaa mun toiveita turhaan kun kuitenkin tietää miten kipeesti sitä toista lasta toivon...

Tyttötiikeri, toivottavasti saisitte piakkoin selvitettyä asian. Ei ole kiva antaa turhia toiveita jos ei oikeasti tarkoita sitä. Miehet varmaan kuvittelee että raskautuminen tapahtuu heti kun ehkäisyn jättää pois. Tsemppirutistus sinne :love022

Tiikerille paaaljon pitkiä hermoja. Miehet on sellasia :( Josko se päättää jo itekin kohta. Puhu sille sun ahdistuksesta, et nyt jos alottaa, ni se voi tulla tänä vuonna tai sit ei ees ens vuonna. Ei se heti varmaan päätöstä tee, mut kypsyttele sitä, niin ehkä silläkin on pian vauvakuume! :)

Voi Tikku! Olen niin pahoillani! :Heartbigred Mikä hemmetin kiireellisyysluokka?!?!? :mad: Voimia kovasti surutyöhön! :Heartred:Heartbigred:Heartred

Pahoittelut tädin kohdanneille! :Heartbigred Olin niin varma, että Silv ja Lume plussaa... Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon! :Heartred:Heartred:Heartred

Tiikeri, olen samaa mieltä Sanniksen kanssa, kerro miehellesi tuosta ahdistuksesta. Tsemppiä! :Heartbigred

Tervetuloa uusille!

Muoks. Missä Katapultti??? Onhan kaikki hyvin? :smiley-angelic001

Plussapuhureita kaikille! :wav:wav

Mikähän se tämmönen täti on :O yleensä vuotaa varsinkin ekan päivän ku härän kurkku mutta nyt vaan tuhruaa paperiin ja kaksi tippaa tullut siteeseen asti koko päivänä. Viime vessareissulla ei jäänyt juuri mitään edes paperiin.
Voiko tämäki johtua clomeista? Mutta jos johtuu niin mitä sille 7mm limalle tapahtui minkä lääkäri ultrasi kp 11? Kun minun järjen mukaan sen piyäs tulla poiskin.

Myy taalla ollaan, kaikki hyvin! :) Pikku tyyppia kaytiin eilen ultrassa ihmettelemassa, siella se satki kovasti. Kylla itku paasi ilosta! Viikkoja 11+4 (eli tanaan 5) ja la:ksi tuli 31.7. Ja kun oltiin jo niin pitkalla niin tsekkas niskapoimun samalla ja kavin sit sen verinaytteenkin antamassa samantien. Oispa saanut videon siita kun tyyppi touhus niin kovasti.. :love7

Mie onneton oon viettäny hiljaiseloa palstalla. Lukenu läpi vaa mut en osaa oikein sanoa mitään. Oon hurahtanu kantoliinoihin täysin ni tulee kommentoitua niissä ryhmissä muualla. Kestovaipat ja kiintymysvanhemmuus kans, oon tainnu hippihurahtaa vähän.

Tulin napailemaan varovasti tän verran:

ImageUploadedByVau Foorumi1421258109.189151.jpg

Päiväpissasta dpo 9 on tämä :) Rinnat on arat, eilinen uunimakkara hais kamalalta, tänään eilinen kanaki oli hirveetä ja ohra hyi yäk! Kohdunkaula pehmeä ja kiinni, valkkari kosteusvoidemaista, maha pömpöllään. Vauva on viettäny yöt rinnalla. Aika oppikirjamainen alku! Vielä en tähän luota, testiajalla näkyi heti hailu, tämä on kuivasta testistä kuva. Jos parin päivän päästä näyttää paremmalta pitää varmaa miehelle kertoa. Yk 3 kp 22. :)

Ma olin kylla kanssa niin varma, etta Silv ja Lume ois plussanneet. :bored: Ei muuta kuin uutta aaltoa pystyyn, eiks ni?

Ja voi Tikku.. :sad001

Tikulle kovasti voimia surun keskelle! <3

Elmiinalle varovaiset onnittelut! Hailakka pulssahan se on :)

Silv ja muut täti punaisen kohdanneet, pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa!

Vielä pientä omanapailua: Lämmöt edelleen aamulla koholla, rinnat pinkeät ja hmm.. kutisevat ja kihelmöivät. Kylmäkin ollut kovin ja väsyttää. Mutta mulla on aina kylmä ja väsyttääkin aika usein :) Olis jo perjantai...

En oikeen usko että tästä vielä plussaisin vaikka ihanaahan se olis. Trin nimittäin aamulla testin vaikka huomasinkin tuhrut paperissa. Siinä ei näkynyt haamua, ei ees viivan paikkaa. Testiviiva tuli joten testi ainakin oli toimiva. Saa nähä mitä tästä tulee.

Tikku,ompa todella kamala tilanne,miten niin ei oo kiireellistä!?:O
Itellä kun todettiin kkm yksityisellä,niin laitto samantien lähetteen sairaalaan,jossa muutaman tunnin jouduin päivystyksessä naistenpolilla jonottamaan ja siellä ultrattiin uudelleen ja annettiin tyhjennyslääkkeet mukaan kotona seuraavana aamuna otettavaks.
Minkäänlaista seurantaa ei ollu,mitä oisin toivonu,mut asiassa pääs sentä eteenpäin saman tien. Kamalaa tuollainen odotuttaminen! ! :(

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!

Elmiinalle viivojen vahvistumisia puhaltelen! :)

On: täällä taustalla käyty monasti, mutta mitään ei osaa kirjoittaa. Niin kamala olo on, lämmöt ollut vähän alle 38 ja veto ihan pois. Mut eiköhän tämä tästä :)

Täällä pissitty puhdas nega tänäaamuna kp28/30-31. Aamulämmötkin on laskussa :(

Liitteet

• nega.jpg
    nega.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 124
Tikku, mitä ihmettä! Kiireellisyysluokka, just joo. Vihaseks pistää tollanen. Käsittämätöntä...

Silv, pahoittelut negasta. :(

Fuksia, ehkä se plussa sieltä pärähtää! :biggrin

Milttis, hyvä kun uskallat tavoitella sun vauvahaaveita vaikka sulla ei olekaan se perinteinen kuvio. Meilläkään ei ihan tavallinen kaava, mutta erittäin toivottu lapsi.
En muutenkaan ymmärrä, miksi jotkut kokee niin suureksi asiaksi painostaa muita lapsenteossa suuntaan tai toiseen. Keskittyisivät ihan omaan elämäänsä.

Täällä yksi uusi innokas osallistuja!

Osaisitteko kukaan auttaa, vieläkö tässä ois mahollista olla pikkunen matkassa? :)

Yritys vasta alkoi tuossa joulukuussa, mahdollisen oviksen aikoihin. Kp on nyt 33/28-30. Kierto yleensä ei heitä kun max. sillä 2 päivällä. Testejä oon tehnyt jo kolme, kp 28 nega, kp 30 nega ja viimesin nega oli just äsken, puhdas nega sekin :(
Oireita on ollu paine ja nipistelyt alavatsassa (sekä munasarjoissa.) Koko ajan tuntuu että menkat alkais, mutta ei näy eikä kuulu. Valkovuotoo tulee aika reippaasti. Väsyttää hieman enemmän kun normaalisti sekä vessassa saa rampata. Siinäpä ne..
Vieläkö ois mahollista että raskaana kuitenki oltas? Onko täällä muita myöhään plussanneita? :)

Tervetuloa kaikki uudet, plussia teille! ++ :)
Onnea plussista!!
Pahoittelut negoista ja tädeistä.

On. Kp 3/28 ostin greippejä ja greippimehua tänään joten saa nähä auttaako taas ovislimoihin :)
Oon vähän miettiny, et jos nyt tavallaan hetkeks vähän luovuttais ja olis haluumatta lasta (helpommin sanottu, kun tehty) siihen asti, että saa ajan lapsettomuustutkimuksiin.
Puhuttiin miehen kanssa, et mitä tehdään, mennäänkö yksityiselle nopeemmin vai odotetaanko lähetettä julkiselle puolelle. :)

Niin, ja turvotusta on! Parina päivänä ollut myös alaselkä kipeänä :) sitä ihmettelen kovin, että tisseissä ei mitään muutoksia eikä kipua..

Tyttötiikeri, ärsyttävä tilanne teillä. Ei sun miehen sentään tarttis laskea leikkiä asiasta, joka on niin tärkeä sulle. Tai muuttaa mieltään vähän väliä. Toivottavasti se suostuisi puhumaan, ja pääsisitte järkevään päätökseen.

Katapultti, kiva kuulla että teillä menee hyvin. :)

Elmiina, varovaiset onnittelut. Kuitenkin tosi aikainen vaihe, tuolla on vielä paljon mahdollisuuksia vahvistua.

Vesta, höh negalle. Mutta onhan toivoa vielä kuitenkin.

Kyfi, on täällä myöhäisiäkin plussia ollut. Joskus testeissä on laatueroa, kannattaa ehkä kokeilla eri merkkistä.

Takaisin