Raskaaksi 2015

Niin, ja tiiän kyllä et ei noita kantsis ees tehä vaan kiltisti ootella tätiä, mut joskus ennemuinoin muistan et kun epäilin olevani raskaana ja sain negan niin heti seuraavana päivänä alko vuoto mut nyt ei auta ees toi negatiivisten testien tekeminen :banghead:

Ihanaa leffaviivoja!! :)

Ehkäpä joku vois mut myös lisäillä tohon listaan :)
Yritystä 09/14 alkaen ja pikkukakkonen olis toiveissa. Ei vaan tunnu tärppäävän :( viime kierrot venyny35-37 päivään normaalin 30 sijaan. Tänäön kp30 ja nega aamulla testattu. Hitsi.

Täällä ilmeisesti kp 5/26 menossa. Pakko sanoa kyllä pyh sille, että keskenmenon jälkeen kuukautiset runsaat ja kivuliaat. Runsaasta kaukana, pelkkää ruskeaa tai todella laimeaa verta. Kp1 kivut kyllä todella kovat, mutta vain tunnin verran. Olispa menkat nyt jatkossakin näin helpot Vasenta munasarjaa viiltelee ja paineentunnetta tietysti välillä, mutta ei kyllä yhtään kivuliasta. Ainoa, että näihin kuukautisiin kuuluu etova ja huono olo aamusta iltapäivään. Välillä etominen menee niin pitkälle, että alkaa melkein kakomaan! Hyvä fiilis, kun pääsee aloittamaan yrityksen uudestaan!

Mitä noihin liuskatesteihin tulee, niin täysin hyödyttömiä Kamalaa tulkitsemista kokoajan, tikku näyttää selvästi ja mikä parhainta viikkonäyttöinen, ei tarvitse arpoa ja etsiä pakkomielteisesti viivaa. Viivanpaikka, kun kuitenkin testeissä on, sen vaan pitäisi punertava olla!!

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa, Nyytti ja Meritähti!
Jospa sulla Meritähti vielä onkin liian aikaista? Ehkä se tulos muuttuu.

Hei kaikille! Olen seuraillut 2014 ketjua taustalta ja tätäkin alusta saakka. Vauvakuume on jotain ihan järkyttävää ja tuntuu että kaikki muut vaan raskautuu ympärillä ja saa lapsia vaikka yhteistä taivalta olisi takana paljon vähemmän kuin minulla ja miehelläni. Selailen blogeja, tätä keskustelua, katselen vauvan vaatteita ja neulon pikkusukkia ja mikä hulluinta opettelin neulomaan vain "lievittääkseni " tätä. Arvatkaapa auttaako.. nyt kaikki pitää varmaan mua vähän hulluna. Vauvan kaipuu on siis täällä suuri! Kuvittelen raskausoireita vaikka minipillereitä vielä toistaiseksi syön.

Täytän tänä vuonna 25 ja mieheni 29. Me ollaan nyt neljättä vuotta yhdessä ja olemme ottaeet askeleen eteenpäin. Olemme keskustelleet yhteisestä tulevaisuudesta ja se on selvää että lapsia haluaa kumpikin .. :)

Olen toki vihjaillut ja kysellyt suhteen edetessä ja vastaukset ovat olleet haluan lapsia, mutta joskus sitten tai ei ennen kun hän on 30. Olen antanut miehelle aikaa miettiä ja nyt näyttäisi siltä että syön vielä 4x35 liuskaa pillereitä ja sitten saadaan tätä asiaa eteenpäin, eli jätetään ehkäisy pois. Kesäkuuhun pitäisi malttaa, mutta olen tottunut siihen että kaikki ei mene aina niinkuin suunnittelee, joten jalat maassa. Siihen mennessä saan vielä oman "pörssin" kuntoon niin siihen ei ainakaan voi vedota että ei olisi rahaa. Mun puolesta vauva sais tulla vaikka heti, uskon että asiat saa aina järjestymään. Turha edes kuvitella että se perus ihanne toteutuu vakipaikat ja lainat pois. Olisin varmaan 50 ja sit on turha enää miettiä :D

Se kun ei tiedä yhtään onko raskautuminen helppoa, vaikeaa vai meneekö pidemmän kaavan kautta. Tiedän että näitä on turha miettiä vielä mutta väkisinkin ajatukset valtaa mielen, mitä jos ei saadaakkaan?? Aikaa kuluu ja haluttais pari lasta. Välissä tuntuu hullulta että mitä tässä odotetaan.

Tuli näköjään aika pitkä viesti mutta jos vaan suotte niin olen täällä ketjussa mukana. Juttuseuraa kaipaan todella!

Minjelmiina : En tiedä onko nyt ihan tyhmä ehdotus, mutta entäs jos jättäisit pillerit nyt pois ja käyttäisitte vaikka kondomia. Itsellä meni vuosi pillerien jälkeen, että kroppa lähti toimimaan, eikä silloinkaan lähtenyt toimimaan ilman teroja yms konsteja? Kierto saisi alkaa jo tasoittumaan kesäkuuta kohti?

Onkohan koskaan ideaalia aikaa saada lapsi taloudellisesti tai muutenkaan. Kaikki on mahdollista tässä maailmassa. Oon kyllä samaa mieltä, että asiat järjestyy aina jotenkin päin. Ymmärrön kyllä miesten kannan taloudellisista asioista, kun tuntevat ne velvollisuudekseen. Tervetuloa :happy:

~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13 TESTAA 16.1.
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.02./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 15.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli ?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(61 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

tuutikki90 LA 24.6.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
12/14: Miukyritystä 11/14 LA 3.9.
DarkMimosa yritystä 2/14 LA 4.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilijayritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Minde yritystä 11/14 LA 12.9

Huomenna olis siis testailun paikka jos ei täti kurvaa paikalle, jännää!

Onnea kaikille plussanneille ja te joiden luokse täti on saapunut toivotan parempaa onnea tässä kierrossa!
:3

charm mulla oli tosiaan vielä kesällä käytössä nuvaring mutta lopetin sen käytön koska migreenit muuttui auralliseksi. Hommasin sitten microluton minipillerit ja kolmas liuska lähtee kohta, ovat toimineet mulla hyvin mitä nyt tissit ja ruokahalu kasvanut.. :D

Jostain syystä ollaan koettu kortsut alusta asti jotenkin epämiellyttäväksi ja vaikeiksi. Aluksi mentiin keskeytetyllä ja mies turhautu siihen joten sitten hommasin sen nuvan. Olin ennen suhdettamme ainakin 5 vuotta ilman pillereitä ja en hormonaalista ole käyttänyt nyt kuin vuoden päivät.

Eniten hirvittää se että tuon 5 vuoden aikana mun kierrot oli 35-70 päivää.. pitää toivoa että kun pillerit lopettaa että kierto tasautuis. Nyt on ollu 26-35 päivää mineillä.

Ei siis hullumpi ajatus, mies ehdottikin sitä ennen noita minipillereitä mutta mulle se ei kelvannut :D

No niin, täti pyyhkäs meille aamulla. Tai ainaki aamupissalla jäi paperiin tuhrua. Trstasin kuitenkin samaisesta aamuliristä ku ajattrlin että jos tosiaan olis vaan turhu joka loppus pian vaan eipä näkyny testissä ees viivan paikkaa niin en sitte kuvatakkaan kehannu. Ylihuomenna taas aletaan popsia clomeja ja ultraanki pitäs sitte taas vääntäytyä kp12 paikkeilla. Olishan tuo varmaan liian hyvä tuuri ollutkin jos ekasta oviksesta piiiiiitkään aikaa olis heti raskautunut. Pyh.

Täällä kuitenki tänään pientä paineen tunnetta muniksissa, valkkaria lorahtamalla sitä venyvää kirkasta. Ja selkään se paine säteili. Mutta ei mitään yhtä voimakasta ku viimeks.

Minjelmiina : siis onhan tuo kondomien kanssa plärääminen ihan syvältä. Itse ei alettu niillä pläräämään vaan just keskeytetysti ja ovis ajankohtana ei yhdyntöjä!

Täällä kans vuodetaan niinku härjän kurkusta... :( että ei jääny epäilyksille sijaa onko tärpänny vaiko ei....

Sabetti tottakai, jahka muistaa ja pysyy jotenkin edes kärreillä kun tekstiä tulee niin vauhdilla tänne! :D

Nyytti äkkiä tärppiä toivottavasti! <3 kiva kuulla susta :)

Pakko tulla nopee kysyy mielipide. Voinko jättää kontrolliultran välistä tässä letrokierrossa? Kerran ensimmäisessä kierrostakaan ei ultrattu? Selitti mulle silloin syyksi ettei tulis kaksosia niin seurataan asiaa. Mutta vaikka sieltä tuplat irtois niin ei me siihen mitään yrityskierto hukkaan heitettäis.

Mitä ootte mieltä? Kun kumminkin sitten seuraavaan kiertoon ollaan jo julkisellapuolella. Kun tää ultra olis yksityinen.

Miittis: Juu on ollu lämmötkin koholla, mut pari päivää ennen menkkoja sitten laskeneet normiin :/ Tosin tuossa KM raskautumis kierrossa lämmöt oli hiukka enemmän koholla ja raskausoireet oli aluksi jotenkin lievemmät mut sit plussaa seuranneella viikolla alkoi ihan järkky huono olo 24/7 ja väsymys olisin voinut nukkuu sen 15-20 h

Lucky oho :o musta tuntuu jotenkin turhalle se. Tai onhan siinä omansa jutut. Mutta viimeksi sai aikaan ovulaation joten eiköhän nytkin saa. Tuntuu kauheelta maksaa 160€ siitä tarkistuksesta. :/

Takaisin