Raskaaksi 2015

listasta bongasin että kiivi ainakin oli raskautunut! onnea! :)

mä en ole reilu viikkoon käynyt katsomassakaan koko kuumeilupuolta kun aika menee nukkuessa ja pahoinvoidessa sen minkä esikoiselta voi :D nyt tulis taas koulunpenkille paluu ja ei ihan kauheesti inspiroi, mutta pakko mikä pakko! :D ensi viikolla on jo nt ultra ja jännättää <3

plussatuulia kaikille kauheasti <3

heippa taas..pitkästä aikaa lueskelen tämänkin puolen kuulumisia :)
kovasti tsemiä kaikille ja plussatuulia jokaiselle..
mitä mimille, dikulle ym. kuuluu?
täälä ois 5+4 menossa ja hyvin vähillä oireilla..voisiko joku lisätä plussanneisiin mulle la 12.9.15 :) en saa kännykällä

No mä testasin mutta negaa näytti. :confused: Alkais nyt sit edes uus kierto, niin sais aloittaa alusta.. Blaah!

testi.JPG

No voi pöh, pilvikirsikka.

Päivitin listaan Juntturan testipäivän, mutta jostain syystä kännykkä ei antanut mun selata viestin alareunaan asti vaikka kuinka yritin, niin en saanut muokattua minden la:ta.

Pilvikirsikka: ihan ku siinä joku ihan hailura punainen ohut viiva näkyisi ku suurentaa vähän :) tulis ny selvyys johonki suuntaan.

On. Tänään kp 18... ja ei ovis tuntemuksia paitsi eilen illalla vähän tuikki munasarjoihin mutta ei kummemmin.. toissa päivänä tallennettu mutta viimeyönä en ees päässy ukon kainaloon. Tosi huonosti nukuin koko yön ku harmitti. Ukko siis lähti töihin ja on nyt 8 päivää poissa. :( katoin tallennukselta sen the road ja Itkin ihan hulluna sitä katsoessa. :) hyvää teki itkeminen välillä :) mut aina mä vaan kaikki tollaset ajattelen että entes jos olis itse samassa tilanteessa..tai jos poika ja mies olis tuossa tilanteessa. Isän ja pojan välinen rakkaus. Huh.

Asiasta kukka ruukkuun. Nyt ku oon keventänyt ruokavaliota ni on jopa kilo tippunut painosta pois ja vatsa turvotus hävinnyt pois. On jopa hoikka olo... niin ja ihan ku raskaus arvet olis vähän vatsassa silostunu ja se löysä joka roikkuu ni silottunu. Ei roiku enää ni paljoo. Painon en hirveesti oleta tippuvan ku lihas kasvaa treenatessa mutta kunhan hoikistus ja kiinteytys. :)

~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13 TESTAA 16.1.
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.02./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli ?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(61 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

tuutikki90 LA 24.6.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
12/14: Miukyritystä 11/14 LA 3.9.
DarkMimosa yritystä 2/14 LA 4.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilijayritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Minde yritystä 11/14 LA 12.9

Mahtava flunssa päällä, eilinen piti olla kotona kun niin kaamee olo oli ja näyttöviikko menossa.. Nytkin kädet tärisee eikä aivot toimi jospa sais jtn aikaseks.. Mä testailen la tai su jollei ala menkat ennen sitä.. Normaalisti kierto 28pv mut viime kierto oli 30pv. Lyhemmän kierron mukaan pitäs alkaa perjantaina menkat mut en tiä minkä mukaan niitä ootan nyyt :D

Moi kaikille :)
On ihan kihelmöivän jännittävää ja tunteita nostattavaa palata takaisin vauhun! Olen täällä kuumeillut niin esikoista kuin kuopustakin ja paljon paljon aikaa täällä viettänyt :)
Kuopuksen syntymän jälkeen aikaa on ollut hyvin rajallisesti, joten täällä käynnit jäivät kokonaan.. mutta nyt täällä taas, ihanaa!
Meillä siis kuumeillaan pikkukolmosesta ja yritys aloitetaan seuraavassa kierrossa :)
Esikoispoika(aiemmasta suhteesta) täyttää maaliskuussa 5v ja kuopustytär helmikuussa vuoden.
Mulla on tosi ristiriitaiset tunteukset tän kuumeilun suhteen(tai no kuumeilu on ihan selvää),lähinnä se mietityttää kun haluaisin antaa tämän ihanan ja niin mielettömän rakkaan kuopuksen olla vauva ja perheen pienin pitkän aikaa, mutta meillä tulee iät vastaan, mies 41v ja minä 34v joten todettiin jo aikaa sitten että lähivuosina olisi lapset "tehtävä" jos niitä vielä halutaan. (Onneksi ollaan yhtä vauvahöperöitä molemmat ja kuumeillaan yhtä vahvasti :) )
Sit on aika palata takaisin miettimään opiskelua/työelämää. Oman työpaikkani jätin pk-seudulta kun pois muutin esikoisen synnyttyä.

Muutama tuttu nimi täällä on vilahtanut, mm Tyttötiikeri kuopuksen mammaryhmästä, Elmiinan kanssa kuumeiltiin yhtä aikaa viimeksi ja Lauruska on tuttu vielä kauempaa :)
Toivottavasti pääsen pian tänne ns. sisään ja muutkin tulevat tutuiksi!
Olen aina tykännyt vaussa vallitsevasta yhteishengestä :)

Meillä ei koko aikana ole ollut ehkäisyä käytössä, mutta koska meillä nukutaan pääsääntöisesti perhepedissä(minä ja lapset), niin vahinkoja ei liiemmin ole päässyt sattumaan ;)
Keskeytetyllä ollaan menty, tosin ennen viime ovista sattui yksi lipsahdus, mutta tästä eteenpäin, kerta ovis juuri loppui, niin minkään sortin ehkäisyä ei käytetä vaan odotellaan sitä seuraavaa ovista :)
Haaveissa meillä olisi n. 2v ikäero kakkosen ja kolmosen välissä, joten kiva olisi jos kesään mennessä plussa pärähtäisi.
Ennen kuopusta yksi alkuraskauden km ja yksi kkm, joka jouduttiin lääkkeellisesti tyhjentämään. Pysyvä plussa saatiin puolen vuoden yrityksen jälkeen.

Nyytti kp26/Who knows what (kierrot vaihdelleet 25-49pvää ja imetän yhä kuopusta)

Muokattu viimeksi:
Kyllähän siinä silv munkin silmään nyt ekaa kertaa jotain näkyy! :) jee!

Mä oon vähän pettyny noihin liuskatesteihin. Molemmat joita kokeillu, rfsu ja pregcheck antaa niin selvää viivanpaikkaa tai jotain muuta vastaavaa joka ei kyllä oo lähyeny vahvistumaan muttei poiskaan. Taas eilen iltapissasta oli pakko kokeilla kun sain hyvin pidätettyä, en saanut sit kuvaan oikein napattua mut jos joku tykkää tihrustaa. Oikein harmittaa. Alkais ne menkat jo jossei kerta oo tärpänny tai tapahtuis jotain suuntaan tai toiseen. Sori tää valitus, mut ei oo nyt mitään hyvääkään kerrottavaa.

Tervetuloa uusille! :)

Liitteet

• 1421226228728.jpg
    1421226228728.jpg
    224.6 KB · Katsottu: 153
Kyllä tuo nega on. Ainakin kokemuksesta, se viiva mikä tuossa on kuuluu olla sen läpyskän alla minkä olet repinyt. Ja tuo haihtuu tuosta pian Näin ainakin minulla. Mutta kaikkihan on mahdollista.

Minäkään en Sarina saanu alkuun liuskoihin yhtään mitään. Apteekin testillä sit tärähti kunnon plussa, vaikka liuska oli puhdas nega edellisenä päivänä. Toki hormonit saatto pompsahtaa just tuossa vaiheessa muutenkin. Arpapeliähän tämä on, mut mulla ei liuskoista jääny positiivisia mielikuvia.

Toki nyt kun viikot pidemmällä, niin tänäkin aamuna tuhlasin yhen liuskan taas ja kyllä sinne ihan elokuvaviivoja tulee. :woot: Eli ei ne viallisia oo, tarvii kait vaan viikkoja pidemmälle kuin tuo apteekin testi....

Takaisin