Moi kaikille :)
On ihan kihelmöivän jännittävää ja tunteita nostattavaa palata takaisin vauhun! Olen täällä kuumeillut niin esikoista kuin kuopustakin ja paljon paljon aikaa täällä viettänyt :)
Kuopuksen syntymän jälkeen aikaa on ollut hyvin rajallisesti, joten täällä käynnit jäivät kokonaan.. mutta nyt täällä taas, ihanaa!
Meillä siis kuumeillaan pikkukolmosesta ja yritys aloitetaan seuraavassa kierrossa :)
Esikoispoika(aiemmasta suhteesta) täyttää maaliskuussa 5v ja kuopustytär helmikuussa vuoden.
Mulla on tosi ristiriitaiset tunteukset tän kuumeilun suhteen(tai no kuumeilu on ihan selvää),lähinnä se mietityttää kun haluaisin antaa tämän ihanan ja niin mielettömän rakkaan kuopuksen olla vauva ja perheen pienin pitkän aikaa, mutta meillä tulee iät vastaan, mies 41v ja minä 34v joten todettiin jo aikaa sitten että lähivuosina olisi lapset "tehtävä" jos niitä vielä halutaan. (Onneksi ollaan yhtä vauvahöperöitä molemmat ja kuumeillaan yhtä vahvasti :) )
Sit on aika palata takaisin miettimään opiskelua/työelämää. Oman työpaikkani jätin pk-seudulta kun pois muutin esikoisen synnyttyä.
Muutama tuttu nimi täällä on vilahtanut, mm Tyttötiikeri kuopuksen mammaryhmästä, Elmiinan kanssa kuumeiltiin yhtä aikaa viimeksi ja Lauruska on tuttu vielä kauempaa :)
Toivottavasti pääsen pian tänne ns. sisään ja muutkin tulevat tutuiksi!
Olen aina tykännyt vaussa vallitsevasta yhteishengestä :)
Meillä ei koko aikana ole ollut ehkäisyä käytössä, mutta koska meillä nukutaan pääsääntöisesti perhepedissä(minä ja lapset), niin vahinkoja ei liiemmin ole päässyt sattumaan
Keskeytetyllä ollaan menty, tosin ennen viime ovista sattui yksi lipsahdus, mutta tästä eteenpäin, kerta ovis juuri loppui, niin minkään sortin ehkäisyä ei käytetä vaan odotellaan sitä seuraavaa ovista :)
Haaveissa meillä olisi n. 2v ikäero kakkosen ja kolmosen välissä, joten kiva olisi jos kesään mennessä plussa pärähtäisi.
Ennen kuopusta yksi alkuraskauden km ja yksi kkm, joka jouduttiin lääkkeellisesti tyhjentämään. Pysyvä plussa saatiin puolen vuoden yrityksen jälkeen.
Nyytti kp26/Who knows what (kierrot vaihdelleet 25-49pvää ja imetän yhä kuopusta)