Moikka. Mäkin liityn tänne. Onpahan sitten yks paikka mihin kertoa jos ei plussaa tulekkaan joka luultavasti ei sano, että mitä minä sanoin siitä liiallisesta toivomisesta ja varmuudesta.
Itellä on nyt eka yrityskierto menossa ja nyt on kp26. Testiä en oo vielä rohjennut tekemään. Oireita on ollut jos minkälaista ja tällä hetkellä kovasti on vatsa sen oloinen, että menkat voi alkaa millon vaan, mutta verta ei oo näkynyt. Lisäksi mietityttää, että voiko kaikki oireet (Ärsytys, turvotus, nännikivut, etova olo, jatkuva nälkä, loputon väsymys....)johtua vaan siitä, että mulla oli tässä kierrossa eka ovulaatio ties miten pitkään aikaan clomien ansiosta. Teroilla ennen clomeja kierto oli 21 päivää, mutta ilman lääkkeitähän mulla ei ole koko kiertoa koska pco.
Viestille tulee kyllä pituutta mutta kaikessa kirjavuudessaan on mun oireet tähän mennessä olleet tämmöisiä:
- Ovulaatiota itseään en tuntenut, mutta folliultran perusteella vähän vajaa viikko oviksesta vasemmalla puolen alamahaa viiltävää kipua jota kesti jonkin aikaa muutamana päivänä. Saman kaltaista kipua kuin ennen ovulaatiota kun munasolu clomien ansiosta kasvoi.
-Etova olo (myönnän että voi olla kuviteltu) heti oletetun hedelmöittymisen jälkeisenä päivänä.
-Metallin maku suussa hetipian oviksen jälkeen.
-Kasvanut ruokahalu, mutta myös etova olo samaan aikaan/ heti syönnin jälkeen.
-Nännien aristus joka alkoi myös muutaman päivän sisällä oletetusta hedelmöittymisestä. Ovat todella arat. Yöpaidan kangaskin hankaa liian kipeästi vaikka vaan kevyesti koskettaa.
-Yöllinen vessassa käynti. Yleensä en yöllä käy vessassa ellen ole jotenkin poikkeuksellisen paljon juonut illalla. Nyt saa ainakin kerran käydä pytyllä ja silti on aamulla ihan kamala hätä kun herää.
- Ovismaista limaa tullut nyt muutaman päivän joka vessareissulla. Kirkasta, ei verta.
-Alamahan repäisevät kivut nopeasti ylös noustessa, aivastaessa, yskäistessä, venytellessä.
-Aivastelu.
-Menkkamaiset jomottelut alamahassa, mutta ei tippaakaan verta. Varsinkin viime yönä ja tänään ollut kipeä/ kiristävä tunne alavatsassa.
-Naama kuin mikäkin ruusutarha, eli finnejä paljon, varsinkin pieniä sellaisia on posket kirjavanaan. Myös niskassa ja selässä muutama isompi ja kipeämpi tapaus. Kukinta alkanut oviksen jälkeen.
-Yleisesti kaikkea kohtaan kiristynyt pinna. Yleensä mulla on ihan lehmän hermot eikä menkkaoireisiinkaan oo koskaan liittynyt ärsytys ja kireä pinna.
-Unet muutaman yön olleet aika painajaisvoittoisia ja liittyneet isolta osin vauvoihin, keskenmenoihin yms. mukavaan.
-JA sitten tää Kuningas Väsymys. Alkoi muutaman päivän jälkeen oviksesta. Illalla vaikka miten ajoissa menee nukkumaan niin aamulla ei meinaa päästä ylös.
Olisko teillä jonkilaista mielipidettä näistä? JOnkulaista uskonvahvistusta tartteis sen verran että uskaltas testin tehä. Vaikka eihän se usko sitten tietenkään siinä vaiheessa auta jos joutuuki pettymään. Oon oikeesti ihan hirveen innoissani tästä, mutta koitan vähän suitsia sitä omaa "varmuutta" ja toiveita asiasta ettei sitten tuu liian isona pettymyksenä jos se nega tai täti sieltä rämähtää.