Raskaaksi 2015

Plaah... tein testin tänään klo 5 ja heräsin sen takia aiemmin että saan tehdä sen ennen ku mies lähtee töihin... negahan se oli... :( nyt siis kp 29/30... taidan odotella huomispäivää, eikö se täti sieltä sitten taas tule... :( onko teillä mielipiteitä noista testeistä? Oon testaillu pelkästään noilla clearbluen digitesteillä... pitäisköhän koittaa oikein liuskaa seuraavassa kierrossa...?

Voiskohan tällä vielä edes hetken pitää kuitenkin toivoa yllä...?

Liitteet

• 1421127549629.jpg
    1421127549629.jpg
    58.9 KB · Katsottu: 147
Tikku :Heartred

Pahoittelut Lume tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon :Heartred

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa :greet025

Silv ja Pepe joko jo ootte testannut ? :excited001

Mä olin eilen pitkästä aikaa salilla, ai ai nyt on paikat kipeet, mutta vain hyvällä tavalla :) Ja tänään zumbaamaan, haahaa en ole koskaan koittanut ! Tästä voi tulla hauskaa :grin Tervetuloa liikunnallinen uusivuosi !

Mukavaa päivää ihanat mahtavat naiset !:Heartred

Azalea, mun silmät kyllä siihen olis jotain hahmottelevinaan!

Mariska, kyllä kunnon treeni tekee hyvää! Ja zumbaaminen on ihan hauskaa puuhaa ja hiki tulee varmasti :)

Sazu, pahoittelut negasta. Itse käytän molempia mutta tästä eteenpäin ajattelin että testaan vaan jos menkat myöhässä ja testaan jollain testillä minkä käsiini saan :grin

Pahoittelut lume tädistä. Silv....missä viivyt. .pepe testiä kehiin :D minä en malttaisi millään odottaa , monta päivää vielä ennen kuin voi testata. Aaaaaaaarrrrrgggg.

No kp on vasta 26/28-31, mutta kun ovis ois voinut yllättäen olla jo kp 10 (olojen perusteella, enkä sitä ainakaan testillä kiinni saanut kp 10-22 ja vahvin viiva oli tuolloim kp 10) :rolleyes: Ja kun nää olot nyt vaan tekee mut hulluksi :D

Joo luulen että itekki lopettaa vastedes tuon hätäälyn ja tekee testiä sitten jossei menkkoja ei näy... turhaa tulee vaan pettymyksiä kun ennen niitä testailee... :(

Mutta tää vaan on ollu ainut kierto jossa ihan kummia oireita ja tosiaan tuo viiva mahassa on saanu mut ihan pois sijoiltaan :D

Pakko oli laittaa tamppooni kun semmoinen olo että tänään räjähtää :D

Mutta silv sun testiä ootan! :)

Sazu jos vaan on mahdollisuuksia niib kyl mä ainakin testaisin aina vaan digillä. Se on selkee, ei tarvii pähkäillä et onko tää nyt plussa vai nega vai mikä. Mut toki ne on kovin hintavia, et jos on tapana tehä niitä testejä tusina niin ehkä kannattaa liuskoilla/puikoilla alottaa ja sit digillä varmistaa. Ja onhan siinä viivan ilmestymisen seurailemisessa oma jännityksensä.... :D

Tervetuloa, Tintuska!

Lume, no voi höh. :(

Mimi, onpa ärsyttävä sun kierto. Kumpa se pian tasaantuis taas.

Huomenta :) ei vieläkään ole ainakaan ryminällä täti tullut. Nyt oli vain verisempää tuhrua,..., saas nähdä kuinka käy. En haluaisi taas pettyä !!!! :(

ImageUploadedByVau Foorumi1421136737.252178.jpg
tässä se syy miksi en halunnut testata, tippuu Liian korkealta. Ja tää liuska on antanut turhia haamuja aikaisemminkin joten nyt en edes tirkistele :) ei selkeää viivaa niin ei raskautta :(

Lume, toivotaan!!! :signs003 Millon meinaat testata jos ei näy?

Missäs Silv? Ei kai se voi malttaa nukkua enää :smiley-bounce013 Testiä kehiin!

Muoks. Ai Lume kerkesitkin jo! Pomo tuli just töihin, ni en kehtaa kattoo tarkemmin testitulosta.

Joo ajattelin nyt tehdä mutta eipä siinä mitään näy :) ja varmaan se tätikin kurvaa tänään kylään :/ kerrankin luulin et onnistuttiin..... Mut ei :)

Ja paskat, edelleenkään mitään. Hitto, nyt ei ymmärrä. Kuka taikka mikä nää olot sitte tekee? :o

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    448.1 KB · Katsottu: 148
Takaisin