Plaah... tein testin tänään klo 5 ja heräsin sen takia aiemmin että saan tehdä sen ennen ku mies lähtee töihin... negahan se oli... nyt siis kp 29/30... taidan odotella huomispäivää, eikö se täti sieltä sitten taas tule... onko teillä mielipiteitä noista testeistä? Oon testaillu pelkästään noilla clearbluen digitesteillä... pitäisköhän koittaa oikein liuskaa seuraavassa kierrossa...?
Pahoittelut Lume tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon
Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa
Silv ja Pepe joko jo ootte testannut ?
Mä olin eilen pitkästä aikaa salilla, ai ai nyt on paikat kipeet, mutta vain hyvällä tavalla :) Ja tänään zumbaamaan, haahaa en ole koskaan koittanut ! Tästä voi tulla hauskaa Tervetuloa liikunnallinen uusivuosi !
Azalea, mun silmät kyllä siihen olis jotain hahmottelevinaan!
Mariska, kyllä kunnon treeni tekee hyvää! Ja zumbaaminen on ihan hauskaa puuhaa ja hiki tulee varmasti :)
Sazu, pahoittelut negasta. Itse käytän molempia mutta tästä eteenpäin ajattelin että testaan vaan jos menkat myöhässä ja testaan jollain testillä minkä käsiini saan
Pahoittelut lume tädistä. Silv....missä viivyt. .pepe testiä kehiin :D minä en malttaisi millään odottaa , monta päivää vielä ennen kuin voi testata. Aaaaaaaarrrrrgggg.
No kp on vasta 26/28-31, mutta kun ovis ois voinut yllättäen olla jo kp 10 (olojen perusteella, enkä sitä ainakaan testillä kiinni saanut kp 10-22 ja vahvin viiva oli tuolloim kp 10) Ja kun nää olot nyt vaan tekee mut hulluksi :D
Joo luulen että itekki lopettaa vastedes tuon hätäälyn ja tekee testiä sitten jossei menkkoja ei näy... turhaa tulee vaan pettymyksiä kun ennen niitä testailee...
Sazu jos vaan on mahdollisuuksia niib kyl mä ainakin testaisin aina vaan digillä. Se on selkee, ei tarvii pähkäillä et onko tää nyt plussa vai nega vai mikä. Mut toki ne on kovin hintavia, et jos on tapana tehä niitä testejä tusina niin ehkä kannattaa liuskoilla/puikoilla alottaa ja sit digillä varmistaa. Ja onhan siinä viivan ilmestymisen seurailemisessa oma jännityksensä.... :D
tässä se syy miksi en halunnut testata, tippuu Liian korkealta. Ja tää liuska on antanut turhia haamuja aikaisemminkin joten nyt en edes tirkistele :) ei selkeää viivaa niin ei raskautta