Raskaaksi 2015

Pahoittelut negasta Sazu ja Lume. Toivoa on kuitenkin jos ei ole tätiä. Aika hämmentävää sun tuhru kyllä Lume. Mutta jotkuthan plussaa tosi myöhään.

Azalea, jospa se tuosta vielä muuttuisi. Oireet saa kyllä niin pään sekasin.

Testeistä, onhan se digi selkeämpi, ei tule viivojen tihrustelua. Mulla on kyllä puikko, ei digi, mutta vaan yks testi on kaapissa, joten odotan menkkojen alkamispäivään. Enkä todellakaan kaiva yhtään testiä roskista. En usko, että se tekis mut iloseksi. ;)

Beisla joo niin on, eikä ole koskaan ollut tuhrua taikka edes päivää myöhässä kk clomien aikaan....tosin tänään muuttunut enemmän punaiseksi.

Silv, tiedän niin tunteen !!!! Paskat valkoset tikut. Piirrän kohta tussilla sen toisen viivan siihen :D :D

Miks mä nään taas haaleen viivan sillon testissä :D ja oon puhelimella!

Tuli pistettyä womanlogiin että tänään kp1. Miettisin kun seuraava (tämä jos täti tullut) kierto tarvis olla letrojen takia ultra kp12 ja se osuu viikonloppuun. Ottaiskohan mielummin kp11 vai kp14? Soittamallahan se selviää :D täytynee nyt odotella että pääsen töistä kurkkimaan joko täti tullut!

Silv en oo ainut ;)

Silv; Kyllä sun testissä haamun nään :p
Lume; En tunnista testiä,mutta haamu sielläkin mun näkimiin on :wink
Azalea; Haamuhan se sielläkin Dikun silmään näkyy :woot:
Pepe; Toivottavasti se toivottu plussa tulisi sinne :Heartred
On; Päätin sitte kärsiä kerralla ja lopettaa noi krooniseen kipuun olevat lääkkeet(niin ei jää mitään mahdollista ulkoista syyllistä). :angry

No voi tyhmät testit! Minä odotin innoissani täällä kirkuvia viivoja. :D mutta kyllähän noihin saa kuviteltua vaan haamut jos oikeen tihrustaa. Ei taida vain noi haamulaiset lohduttaa. Saisivat nyt tummua! :)

Me saadaan 2kk päästä lähete lapsettomuustutkimuksiin!
Ja jos tärppi käy ennen sitä, niin mulle alotetaan liuotushoito :)
Ja mulla on nyt kahden viikon sisään toiset menkat, jos vielä näiden jälkeen tiputtelu jatkuu, niin aletaan heti selvittään syytä mistä nää kaikki ongelmat johtuu. Tipahti iso kivi harteilta kun kerrankin oli sellanen terkkari joka kuunteli ja haluaa ajaa tätä asiaa eteenpäin ilman sitä kolmatta keskenmenoa.:love7:happy093

Mimi. Ihana kuulla hyviä uutisia! En kans ymmärrä miksi niitä hoitoja ei voisi jo aloittaa ennen sitä kolmatta. Aikaa menee vain hukkaan ja ikää kertyy naisille koko ajan. Ihana että sait asiantuntevan ja välittävän terkan! :)

Mimi; Ihanaa kun sait hyviä uutisia :) Toivottavasti se tiputtelu loppuisi pian ja pääsisitte yrittämään :dummy:

Mimi. Ihana kuulla, että joskus pääsee nopeastikin. Tietty jos hyvin käy, ette sitä aikaa tartte.

aamusta ollut muutama testaaja.. Mut mä en kyllä niissä nähny mitään.. :( tosin puhelimella kun katsoin niin voi olla että ei hyvä sillä tihrustaa.. Musta on tullu vähän pessimisti.. Jossain vaiheessa mulla ollu kunnon viivalasit päässä kun tuli nähty hyvin hyvin monta haamua omissa testeissä :D mutta nykyään sitä kattoo testiä vaan sen ajan kun tarttee ja jos ei näy mitään niin sit roskiin vaan..

tervetuloa uusille! :)

täällä mennään kp6.. Vuoto alkaa jo loppumaan.. Pääsis taas hommiin:wav

Mimi ihanaa että osui tuollainen ihminen vastaaman puhelimeen :) toivottavasti tärppää kuitenkin ennen sitä ;)

Täällä pari tuntia töitä vielä ja jännittää :D tosin oon aika varma että täti tullut. Mulla vaan ei ikinä mitään oireita kun vuoto alkaa. Oon selvinnyt aina helpolla kuukautisten aikana!

Takaisin