Raskaaksi 2015

Vaikeita juttuja noi luottamuksen menettämiset parisuhteessa. Ja valitettavasti noihin tilanteisiin ei ole mitään vakiovastausta, joka pätisi kaikkiin suhteisiin ja tilanteisiin... Keskustelu ulkopuolisen ja puolueettoman tahon kanssa lienee kyllä melko toimiva suunnitelma.

Tikulle voima-ajatuksia <3

On: kp 25/28-30 dpo 10. Tissit turvonneet, kipeät ja kuumottavat, mutta niin ne useimmissa kierroissa tässä vaiheessa on. Keltaista valkovuotoa jonkun verran, mutta niin se useimmiten tässä vaiheessa kiertoa on. Ruokahalu on kasvanut, mutta niin se yleensä tässä vaiheessa kiertoa on. Alamaha turvottaa, mutta niin se aina tässä vaiheessa kiertoa on.

En ole juurikaan r-testejä tosiaan käyttänyt, kun tuhruttelut ja vuodot on aina alkaneet ajallaan. Huomenaamulla ajattelin kuitenkin kokeilla onneani, kun sellaisia tuolla kaapissa lojuu. Menevät vielä vanhaksi ;)

Tikku tää foorumihan on just sitä varten et tänne voi jakaa niin ilot ku surutkin! Ja täältä varmasti saa tukea ja lohdutusta, koska meitä täällä yhdistää sama haave, toive, päämäärä. Sen takia, vaikka varmasti omien läheisten tuki on tärkeää, iloissa ja suruissa, niin tän paikan henki on ihan omanlaisensa. Mun mielestä kenenkään ei pitäis hävetä, pahotella, harmitella tms mitään iloa tai surua minkä tänne jakaa. Eikä niitä pidä vertailla keskenään. Jonkun toisen pahin mahdollinen voi olla toiselle pikku ongelma, mut se ei mitenkään pienennä sen ongelman suuruutta sen toisen kohdalla, jos nyt ymmärrätte mitä ajan takaa...

Tikku ♡ ei sun tartte anteeks pyydellä! Tottakai tänne saat avautua ja me parhaamme mukaan tuetaan sua... jos mitään järkevää ei osata sanoa ni ainakin luetaan ja oot ajatuksissamme! Joskus on parempikin kun ei sano mitään jos ei pysty. Niin ikäviä nuo kokemukset on että niitä kyllä jää miettimään!

Fuksialle: plussaa!

Liityn joukkoon.. :) Ollaan Turun seudulta, molemmat kohta 26v. ja eka lapsi mahdollisesti tulossa..

En ole ehtinyt lukea puoliakaan viesteistä, mutta aattelin kirjottaa ja jatkaa lukemista (= josko joskus sais luettu kaikki).

Ilman ehkäisyä syyskuusta asti, mutta nyt vasta tjottailua.. (minä lasken päiviä ja mies "tjottailee").

Pupuiltu on keskeytetysti ja loppuun asti mennen täsä pari viikkoa ja nyt ois menossa kp 20.
Jotain tuntemuksia mahollisesti.. Alamaha vihloo ja muljahtelee, rinnat on arat, vessassa juoksemista ja eilen aamulla meinas päästä itku, kun piti raivata tie täyttämään koirien nappulalaatikkoa (voi toki johtua useasta myöhäisestä iltavuorostakin,kotona silloin n.12.30 ja herätys 6.15-10).

Testiä viimeistään viikon päästä ja jos vielä ei natsaa, niin yritys jatkukoon.. Yritystä kuitenkin vasta 1/15.

Plussatuulia kaikille..!!

Voi kiivi! Tsemppiä ja halirutistus sinne! :Heartbigred
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :)

Ei mun tauko kauaa kestäny. Hitto pakko tulla johonkin marisemaan. Nyt siis menossa kp12, menkat kesti sen 4-5pv jonka jälkeen on tuhrutellu rusehtavaa vuotoa lähes joka päivä.
Ja nyt! Ei v****, mulla alko vissii TAAS menkat! Veristä vuotoa tuli äsken kun vessassa kävin. Tää tuli niinku salama kirkkaalta taivaalta, eilen tuli vvtä ja aattelin että ovis kolkuttelee ovella niin pyhpah. Ei kai tää ny ihan normaalia oo? :crybaby2

Mimi: ettei mikään tulehdus sitten tuota vuotoa tee :) mulla ollu kyllä kanssa tuollasta että menkat alkaa, eipäs alakkaan, alkaapas jne. Kestänyt ihan jonku aikaa ja siitä ne on sitten loppuneet.

Mikä tulehdus vois olla vaihtoehtona? Ei oo kipuja, kuumetta ei siis yhtään mitään tuntemuksia :o
Ja se ihmetyttääki että kp on vasta 12 ja vuotaa taas :(

Jos sulla muuten sit kierto heittää tai on limakalvot jotenki herkät että niistä vuotelee... vaikee sanoa? No Mulla oli sillon menkka kipuja kyllä ku vuoteli ja madh vaan mainitsi että joku tulehdus voi myös niin oireilla.. en tiedä... Näistä ku ei tiedä.

Mimi. Neuvoiskohan ne neuvolassa, kun sulla kuitenkin vasta oli se kkm. Varmaan kannattaa tarkistaa. Tsemppiä! Ei oo kiva kärsiä extra vuodoista. :(

Täällä mennään teemalla härän kurkun leikkaus.... brutaali vertauskuva, mutta tässä ketutuksessa osuva. :mad:

Pitää soittaa sinne neukkuun huomenna.. Ai että kun alkoi ärsyttämään :( mietin jo että olisko keltarauhasessa jotai häikkää ku tuhruttelee ja nyt vuotaa. :o

Mimi; Mulla meni kiero sekaisin yhden km jälkeen,siihen sain sen primolut kuurin..
Silv; kuvaa odotellessa :wink
Lume; Pahoitteluni :sad001

Takaisin