Raskaaksi 2015

Voi ei tikku <3<3 tuhannesti voimia <3

Kiivi: siis väitäksä et tossa mun hätäilyliuskassa muka näkyis jotain?! (Tuli siihen roskishaamu ~30min kuluttua mut että tossa kuvassakin?) taisi sun plussa värjätä silmiiskin viivat ;)

Ja Pepe??!? Te ootte ihan hulluja! Yllyttää nyt vielä... ;)

Joo teen aamulla sit ku heräilen, ei tolla tunnin pidätyksellä näköjään viivoja tikkuihin maalailla :D (jos ollenkaan :D)

Voi eeeei, mun voi loppuu akku kesken työillan!! Ja laturi kotona :( palaan siis 12 jälkeen jos tää puhelin pimenee :)

Mulla nousi lämmöt nyt yli 37, kurkku älyttömän kipeä ja höntti olo, ei kivaa. :(
Alaselkää välillä poltellut kuin menkkojen alkaessa ja tänää on siis dpo 4 tai 5.

Kiivi: onneksi on tuki verkostoa ja onneksi ukkos o ainakin alustavasti luvannut parantaa elämän tyylinsä

Silv ja Lume: :D ja Sazu87 :D plussatkaa nyt. PepeXXL myös ja muutki jotka menkkoja odottelee saapuvaksi. Mutta perskules niitähän ei tuu!

Tikku: voimia hirmuisesti! Ja suuri halaus!

Lume hui miten sä pystyt?! Toivottavasti tuhrut olis merkki raskaudesta :) millonka sulla oli ovis?

Silv miltä testi näyttää nyt? Oisko tullu roskishaamua :D

:HeartredVoi tikku :sad001
Ja kiivi olipa karseeta luettavaa mitä miehesi kanssa käynyt. Voin niin tuntea tuskasi itse saman läpikäyneenä. Ja se ei loppunut siihen yhteen kertaan. Mutta selvisimme siitä aikajaksosta,arvet se kyllä muhun jätti.

Mullakin nyt kp 20 ja tuhrua tulee. Ei ole ikinä aikaisemmin tullut. En muista et olisi aiemmin edes raskaus aikana tullu. Mikä lie vialla, toivottavasti ei tulehdus.

Katoin Silv uudestaan sitä sun kuvaa sen jälkeen kun Kiivi oli nähny kerta haamun. Niin kyllä minäkin ohuen haamun saan siihen näkymään kun kunnolla tihrustaa! Toivottavasti vahvistuu!

Nyt tosiaan toiset kuukautiset km jälkeen ja nämä menkka kivut on ihan jäätävät! :/

..kiitos naiset ymmärryksestä ja lohdutuksen sanoista.
Eihän tätä menetyksen tuskaa edes ole osannut kuvitella, vaikka täälläkin Se on useaa koskettanut <3 ...verkkokalvoille piirtyy vieläkin sen pienen ihmeen kuva siinä lääkärin näytöllä, Se oli ihan "selvä" ihminen, oli pää ja kädet ja jalat ja vartalo..nukkui hiljaa paikallansa.

Anteeksi tämä asian vatvominen täällä..eihän Se tänne kuulu.
Tästä edespäin, teille kaikille taas plussaisia tuulia puhaltelen !!

Tietenkin saa vatvoa, eikä tartte anteeksi pyydellä! Ainakin itelle vastaavassa tilanteessa vertaistuki olisi ollut parasta apua, vaikkei mitkään sanat voineetkaan lohduttaa.

Takaisin