Raskaaksi 2015

Törkeetä omanapailua: Eilisestä asti ollut alavatsalla kauheeta turvotusta ja vasemalla puolella elohiirimäistä kuplimista(?) Tänään olo ollut ihan törkeen väsynyt ja poskia kuumottaa, ihanku olis kovassa kuumeessa. (Ilman sitä kuumetta :D ) Oon nyt myös kolmatta päivää aivastellut ja eilen illalla tuli parin tunnin ajan kauheita vilunväreitä, ei oo koskaan tullut noin voimakkaita!
Mikä lie flunssa tulossa tai jospa.... Edelleen nippailee vasemmalle ja navan alueelle. Lämmöt ollut kans nyt koholla 0,02-0,03 astetta :)

Jennyhannele DPO5 - KP20/28-30 YK5

Kyllä siihen testiin haamu tuli! Oon aikasemmin testannut noilla rfsu:n testeillä ja ne on olleet aivan vitivalkosia, ei viivanpaikkoja. Odotan perjantaihin ja testaan apteekin omalla testillä uusiks. Oon varovaisen toiveikas, mutta en hypi vielä riemusta :) Luulis, että dpo 14 3h pidätyksellä tulis vahvempi plussa :sad001

Niinu, ei voi tietää! Nyt parasta onnea matkaan, ja perjantaille sitten selkeä plussa. Jos kiinnittyminen olis tapahtunut 9 dpo ja lähtis nollasta, se ei näkyisi vielä mitenkään 14 dpo. Mutta perjantaina..!

Helinäkeiju, kiitos! Kyllä se tästä varmasti! :) Kosinnan jälkeen oli suuuri alkuinnostus, ja varmaan nyt vähän lopahti kun kaikki suurimmat asiat on hoidettu.. Seuraavaksi ois mekon hakua! :nailbiting: Mulla toki on kannustava kaaso ja itseasiassa meidän toinen bestman on suunnitellut jo paljon kaikkea, jopa sen että millainen mekko sopis mulle :grin Täytyy alkaa bongailee enemmän hää-blogeja kun nyt on vauva-blogit vallannu :p

jennyhannele, lupaavalta kuulostaa! Toivotaan että sieltä olisi joku pieni tarrannut kiinni ja lujaa! :)

Niinu, tänne voi laittaa kuvaa tulemaan niin päästään kanssa katselemaan! :wink

puhvis kp 9/34-43 yk9

Varovaiset onnittelut Niinu, toivottavasti haamu vahvistuu todelliseksi plussaksi :)

Jennyhannele, kuulostaa hyvältä, toivon sulle todella sitä jouluplussaa :)

No nyt onnistu :)

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    457.8 KB · Katsottu: 234
Nyytikki tsemppiä oviksen metsästykseen!!;)

Puhvis mulla oli kans omien häiden kaa ajatus et alan ajoissa suunnittelee mut sithän se suurin osa asioista jäi 1-2 kk ennen päivää tehtäväksi :D
Tosi paljon vielä hääviikolla säädettiin ja ostettiin vaikka ja mitä :D

Niinu kuulostaa hyvältä! Testiä tekemään! :)

Vihdoin totta kanssa testailemaan heti! :)

Jennyhannele kuulostaa hyvältä! Tsemppiä piinapäiviin! :)

Niinku varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia vauvalle mukaan!! ;)
Kyllä siinä selkeä viiva on!!

On. Blääh täällä ollaan edelleen flunssassa oon vähän heittänyt jo toivon tän kierron suhteen kaivoon kun ei oo ollu mitään merkkiä siitä et olis raskaana ! No vknloppuna se selviää! La ajatelin testailla jos täti ei ehdi ennen!

Jopsu kp 22/25-28 dpo 10 yk 6

Niinu varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!!! :)
Jennyhannele: Kuulostaa hyvältä,täällä kans nyt dpo.4 on alamahaa juilinut/vasemmalta puolelta nippaillut,sekä turvonnut olo eli keltarauhanen siellä oireilee luultavasti.
Jopsu: jospa sinullakin tuo oireettomuus olisi pienestä johtuvaa :wink
Puhvis: ihana bestman sinulla!!!! harvoin niitä kiinnostaa koko mekkoasiat,niin hän jo tietää millainen sopisi,vau:)
Sydänkäpynen: millaiset siellä on fiilikset,onko tuntemuksia??

Minun hyvä ystäväni lähtee huomenna synnyttämään :Heartpink

Niinu, viivaan se siellä! Varovaiset onnittelut!

Jennyhannele, jospa jospa!! Lupaava oirekimara! ;)

Tsemppiä Jopsu piinaaviin loppuviikon päiviin, pidän peukkuja plussan puolesta!

Mulla Puhvis hääjärjestelyt ei kauaa vieny! :D Kaksi vkoa sitten kosittiin, seuraavana päivänä varasin vihki-/juhlapaikan (jugendravintola) ja vihkijän (siviilivihkijä) sekä hotellisviitin hääyöksi, 3pv myöhemmin ostin puvun (mikä käsittämätön tuuri sen kanssa kävikään!) ja tein kutsut ja seuraavana pv:nä bookattu myös kampaaja. Nyt kutsut toimitettu, varattu valokuvaaja, käyty vihkipaikassa sopimassa ruoat ja kakku ym järjestelyt/koristelut jne ja esteettömyystodistus tuli maanantain postissa. Vihkimisen reilu 4vkoa aikaa ;) ei paljon hääblogeihin perehdytty mutta toki valittiin hääpäiväkin lyhyen ajan päähän, joten hösseliksi oli laitettava.

Kp. 36/33-38, ei juuri oireita kamalaa turvotusta ja palelua lukuunottamatta, oikealla alavatsalla juilii/jomottelee välillä, sama puoli kun tasaisesti kp noin 15 lähtien. Ei menkkajomoja kuitenkaan, ei vuotoa minkäänlaista. Eilen siis ja tänään pc:llä nega. Tätiä odotan, vaikka tokihan sitä toivoo että olisikin ollut joku supermyöhäinen ovis ja kiinnittyminen vasta korkeilla dpo:lla. Realistisesti kuitenkin odotan vuotoa alkavaksi viikonloppuun mennessä.

Takaisin