Raskaaksi 2015

Sydänkäpynen kyllähän yks testi aina kandee tehä ;) ehkä noi onkin r-oireita ;)

Pipanat mun ymmärtääkseni kans valkkari on vaan hyvästä ja plussan tullen jatkuis vaan :)

Katjusha vielä on aikaa plussalle! Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä! ;)

On. Kävin kaupassa ja voi että että sellanen 300 m matka voi olla näin raskas kun on kipee :o ei meinaa yhtään jaksaa :(

Jopsu kp 23/25-28 dpo 11 yk 6

PipaNet mulla ainakin ollut runsaampaa vv:tä koko ajan ovulaatiosta nyt tässä tärppi kierrossa. Pari päivää sitten väheni eli pari päivää ennen kun tädin olis pitänyt tulla. Mutta on silti edelleen vähän, mut selkeesti ollut kosteampi koko ajan kuin normaalisti oviksen jälkeen.

Katjusha älä lannistu, täällä on nyt monet meistä testannut puhtaan negan dpo10 :) Vielä on toivoa!

Teitä on kyllä ollut ihanaa käydä täällä aina lukemassa :Heartpink Oma kirjoittelu tahtoo jäädä sillä aina kun uskon että siihen saisin aikaa varastettua, jotaain tai jokin roikkuu lahkeessa, joskus kaksinkin kappalein ja muutenkin nyt joulukuun oon jussut pää kolmantena jalkana :grumpy: Juu, ei käy tärppi meillä tälle vuotta kyllä kun viimeksi on peittoja heiluteltu viime lauantaina (ekan kerran sitten kierron alun!) ja seuraavaa kertaa ei eikä kuulu :nailbiting::meh::lurking: nyt siis kp 16 menossa...

Te ihanaiset jaksatte plussata täällä ja tsempata toinen toistanne täällä niin ylä kuin alamäissäkin :happy:

kai musta on tullu laiska, vanha ja raihnainen ja ne kaks pientä kaksjalkasta kuluttaa mut puhki poikki :shy: ja silti ois tilaa vielä ainakin yhdelle :oops::smiley-ashamed005 On se vaan jännä miten sitä alkaa miettimään enemmän tärppiä näin loppuvuotta kohden... toisaalta mä oon laittanu itelleni sen takarajan ens syksyyn.... että sitten runnotaan kierukka takasin jos ei haikaraa siihen mennessä näy... Tämmösi ajatuksia täällä tänään :cool14

Lucky87: joo en tiiä miks noi testit vetää tuon värin tuohon reunaan, nää on vissii jotai sekunda laatua. Tuon vahvuisen testin saan yleensä päivää ennen kun ovistesti on täysin positiivinen. Mutta nyt ei voi olla ovis kyseessä se oli ja meni kp16.

Kp 29/30-32, dpo 12.

No niin,täällä odotellaan sitten tätiä saapuvaksi huomiselle, saa jouluplussat unohtaa...alaselkä kipeä!!!! ja tuhrua tullut hiukan pikkareihin tänään (viime kierto loppui samalla tavalla), makeanhimo,mahaa nippailee vasemmalta,pääkipeä ja maha turvoksissa. plaaahhh.. kp 31/32 menossa ja dpo 5 tai 6 kun ovis (kp.25) myöhästyi sen kuumeen takia... No jos positiivista pitää etsiä niin kierto on ilmeisesti vakiintunut lopultakin tuohon 32kp.hen, mutta JOSPA tuo ovis myöhästyi vain sen kovan 3pv kestävän kuumeen takia eikä muuten ja palautuu aiemmille kiertopäiville jotta on joku mahdollisuus edes seuraavissa kierroissa.
Se vähän nyt huolettaa,kun jos tällä ovispäivällä mennään jatkossa niin ei kerkeä mitenkään kiinnittyä.. mut oli kyllä sen verta kova kuume ja flunssa ja heti tuli ovis kun se loppui,niin jospa oli siitä kiinni.
Plussatuulia teille muille,jouluplussat olis niin ihania :),pidän peukkuja:)

Helinäkeiju höh :( toivoa on mutta ison kyllä sun tunteeseen tädistä! Mä uskoisin että on todella mahdollista että ovis myöhästyy jos on ihan sika kipeä! Toivotaan että tulee ens kierrossa aiemmin niin kerkee kiinnittyy kaveri! Tsemppiä seuraavaan kiertoon ja laitathan ++ tulemaan! ;)

Jopsu kp 23/25-28 dpo 11 yk 6

Niinu Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan! :happy:

NuuNu suuret pahoittelut! :Heartpink

Helinäkeiju Voishan siinä tietty kiinnittymisvuodon mahis vielä olla.:rolleyes: Mulla venyi myös ovis kipukohtauksen takia edellisessä kierrossa, ja siksi myös kierto venyi. Mutta seuraavasta kierrosta tulikin sitten tuo tärppi. Toivon samaa sinne!:)

Sydänkäpynen Voi apua, jos sitä kaiken vuodattaisikin läheisille. :grin

Pahoittelut kaikille negoista ja flunssista, ja hurjasti tsemppiä jännäyksiin & seuraaviin kiertoihin!

Kiitos kaikille tsempanneille. Poika on tänään taas ollut terve (ihanan nopeesti nää pienet parantuu) ja itelläkin selkä parempi. :>

Pikaista paranemista kaikilla flunssailijoille. Ja pahoittelut negoista!

Kiitos Jopsu :)
Arwen84 oliko tässä tärppikierrossa ovulaatio siirtynyt takaisin normaaliin entiseen ajankohtaan,vai tikutitko ovista? :)

Helinäkeiju Jep, oli siirtynyt oikealle paikalleen. :) Sain ovisplussan digillä kp15 (rfsun liuskat tosin antoivat ymmärtää, ettei olisi ihan vielä aika, onneksi tein digin päälle). Touhuttiin samana päivänä ja dpo+1, joten niistä kai sitten tarttui matkaan. Muoks. Uskoisin että nuo ovisplussapäivän touhut oli Ne Tärkeimmät, koska plussasin sitten dpo11.:wink

Muokattu viimeksi:
Tuli aika selvä plussa :) Tuolta toiselta puolelta luin ohi mennen, että ne rfsu:n testit antaa tosi haaleita viivoja. Toisaalta, jos jotain tulee, voi olla aika varma raskaudesta. Ne rfsu:n ovistestit on toimineet mulla hyvin.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    341 KB · Katsottu: 222
Niinku toi on ihan selkee plussa onnea! :)

On. Täällä edelleen flunssaa vaikka vähän ehkä alkaa olo paranemaan. Näin eilen auton jonka rekkari oli HCG oli ihan sellanen oli et se oli joku enne :D en sit malttanut la asti vaan oli pakko tänää päästä tekee testi ja ikäväkyllä negahan se oli :( eli varmasti täti tulee la tai su. Muutenkin sellanen täti olo alko sit heti testin jälkeen masussa :/ no sit ens vuonna..

Jopsu kp 24/25-28 dpo 12 yk 6

Jopsu, pahoittelut :( sama vika mulla, en malttanut. Tein testin taas vähän myöhemmin mutta neljän tunnin pidätyksellä ja negahan sieltä pärähti. Tätiä ootellessa. Harmittaa mutta en voi sanoa että olisin yllättynyt!

Heipähei ihanat naiset!
Olen kuumeillut kanssanne syksystä saakka ja seurannut aktiivisesti kuumeiluklubeja sivusta, vaikka en ole osallistua uskaltanutkaan. Ensimmäisen yritys ja odotus aloitettiin siis nyt syksyllä ja huomasin varsin pian, että "tjottailu" lähti melko pian lapasesta ja meni vähän liikaa yrityksen puolelle, joten välissä piti käydä poistamassa koko sovelluskin puhelimesta :facepalm:
Pieni breikki tekikin ihan hyvää ja vähitellen olen osannut ottaa vähän rennommin ja uskalsin palata forumin puolelle.

Tarkoituksena minun oli kerätä rohkeutta aloittaa tuossa "raskaaksi 2016" -ketjussa ja aivan varma olinkin, että tälle vuodelle ei mitään enää tapahdu..mutta mutta nyt sainkin yllättäen toissapäivänä ja eilen illalla testiin haamulaisen ja tänään jo melko selkeän plussan:happy: Ajatukset on vähintäänkin sekavat nyt ja en oikein tiedä minne foorumille nyt kuuluisi kirjoittaa, enkä uskalla vielä minnekkään odottajien ketjuun ilmoittautua, mutta toivon, että saisin roikkua teidän kanssanne ainakin tämän vuoden loppuun....tuntuu kuin "tuntisin" teidät jo ja vähän nolona olen kun en itsestäni ole mitään ilmoitellut aiemmin :angelic:

Mutta ensinnäkin haluaisin kiittää suuresti teitä antamastanne tuesta ja vinkeistä, vaikkei ne suoraan minulle ole tullutkaan. Suuret onnittelut plussanneille ja pahoittelut menetyksistä ja negoista! Olette vahvoja naisia kaikki! Toivon että tästä plussapuhurista tarttui minulle nyt pieni matkaan loppuun saakka ja puhallan puhuria paljon teille kaikille takaisin loppuvuoteen ja ensi vuodelle!!

:Heartred

Oma tausta: Ikää n. 30 ja vähän päälle, yhteiseloa miehen kanssa yli 10 v, vasta avioiduttu ja yritys aloitettu syksyllä. Nyt menossa yk 4. Epäilin että jotain on jo vialla, kun on syksyllä tullut epäsäännöllisyyttä kierroissa, tiputteluvuotoa, kipua yhdynnässä yms. Olin jo varaamassa aikaa gynelle, toivon että nyt kun sen teen, syynä on toinen kuin alkuun ajattelin. Alkuun laskin vähän kiertopäiviä ja yritettiin ajoittaa tallettelut kohdilleen, mutta meni hermo kun kierto välillä venyi ja tilasin ovistestit lopulta. Muuten olen "aseita" lisännyt tässä syksyn mittaan aina kuussa vähän lisää...arsenaali lisäysjärjestyksessä:

Multivita Raskaus ja imetys (säännöllisesti)
Maitohappobakteeri (omaa vatsan toimintaa tukemassa)
Kalaöljy oli kk käytössä, jätin pois kun kuukautiset oli todella "vetiset", enkä tiennyt onko hyvä juttu
Vehnänalkioöljy (n. puoli pll juotu, tässä kuussa säännöllisesti)
Gelee royale (vajaa prk syöty, säännöllisen epäsäännöllisesti pari kiertoa)
D-vitamiini 20 µg
Foliren x 1
Tässä kuussa myös Preseed käytössä ja digitaalinen Clear Blue ovistesti (tilasin kunnon paketin 20 kpl tikkuja, ehdin tikuttaa 2 ja 1. pv pyöreä nolla, toisena jo plussa?)

Talletuksia oli heti kuukautisten jälkeen kp 7, 8, 9 ja 10, josta siis kp 10 tuli ovisplussa ja tuolloin vielä "varalta" talletettiin, eli dpo -1 jälkeen ei enää (tuli kipuilua jo dpo -2, joten ei tuntunut enää kivalta).

Ensimmäisen kerran testasin dpo 10, negatiivinen. Sitten dpo 14 illalla toooosi hailura, eilen illalla eri testillä vähän vahvempi ja tänään aamulla jo selkeästi havaittavissa dpo 16. Testit on tuolla "plussa vai ei" -ketjussa..Vähän mietityttää onko silti liian haalea ja kävin ostamassa lisää testejä ja mm. digitaalisen. Kovasti toivon että ensimmäinen saataisiin tästä syliin asti, mutta vielä ei oikein uskalla ajatella mitään, kun täälläkin näitä ikäviä menetyksiä on valitettavasti nähty. Ai niin ja siis syy, että heitin "hanskat tiskiin" jo viime vknloppuna oli, että tuolloin alkoi kuukautisia enteilevä tuhruttelu, joka on jatkunut edelleen...huolettaa vähän onko normaalia näin pitkä vuoto, kiinnittymisvuodon ei kai pitäisi yleensä näin montaa päivää kestää :(

Ihanaa viikonloppua kaikille ja peukut jos joku jaksoi lukea maraton viestin loppuun asti!!!

:blob7

MrsBee kp 27/25-33 yk 4

Muokattu viimeksi:
Mrsbee ihanaa onnea plussasta! Ja paljon tarrasukkia vauvalle!! Mun tietääkseni kaikenlaisia vuotoja voi tulla muutenkin alkuraskaudessa joten ei huolta kunhan ei silleen kunnolla vuoda :) kiva kuulla mitä kaikkea oot kokeillut ehkä tosta listasta saa jotain itsellekkin irti ;)

Jopsu kp 24/25-28 dpo 12 yk 6

Takaisin