Raskaaksi 2015

Katjusha: Mut mä oon kyl sitämieltä, että teille se jouluplussa jos jollekkin olisi todella ansaittu! :) Täälläkin jännätään sun puolesta, tsemppiä! 8)

Kiitti Jennyhannele,
Mä kävin antamassa 3 putkea verta endokriinisiä tutkimuksia varten. Mulla lapsettomuuden syy loppupeleissä pitkälti kilpistyy oman kehon vastustuskykyyn. No viikon päästä kuulen, onko toivoa. Mä NIIN toivoisin, että keho antaisi alkion kiinnittyä. Ei siinä mitään pahaa tai pelottavaa pitäis olla, tulla äidiksi (keho, kuuntele tarkkaan!). Monia muita hedelmällisyysvaivoja voidaan hoitaa, mutta tää taitaa olla se kiperin keissi. Kiinnittyminen on yksin luojan kädessä, sen ne lääkäritkin myöntää.

Lucky: toivottavasti olet oikeassa, että papu siellä pistää jomottamaan :) Itse olen edelleen puoliksi pessimisti :grin

Helinäkeiju: ajattelin säästää testailut ensi viikon alulle jos maltan ja jos täti pysyy poissa. Nyt kyllä syyhyttäis jo kaivaa testit naftaliinista, mutta ehkä vielä ainakin pari päivää odotan. Ja tosiaan nyt menossa dpo 10.

Katjusha: Kuten viisas filosofi Nykänen on joskus todennut niin jokainen chänssi on mahdollisuus :wink

Jennyhannele: Tsemppiä kontrolliin :) Pienet ilot on parhaita elämässä, mä iloitsin eilen kun näin revontulia piiitkästä aikaa!

On. Huonosti nukutun yön jälkeen väsyttää ihan sikana. Illalla oli järjettömän kipeä alaselkä ja yöllä heräsin repäisykipuun... Lieneekö hyviä vai huonoja enteitä. Testit tosiaan jo polttelis, mutta yritän hillitä itseäni.

Kp26, dpo10

Lucky, eipä sille kystalle mitään voi tehdä kun se on jo puhjennut, itestään se kai surkastuu pois. Ja munasarjakystat on nesterakkuloita, joten se on vaan nestettä siellä vatsaontelossa onneksi :) Ei ne ainakaan verta siellä sanoneet nähneensä. Ja kai se neste sieltä jotenkin iteksiään häviää, imeytyy kroppaan tai jotain :grin Ja on varmaan siis jo lähtenytkin kun ainakaan samanlaista tunnetta ei oo ollu sitten sen torstain. Piti nyt tuommosenkin tulla pelottelemaan! Jännittää pirusti se perjantai mut jotenkin ihan tyyni fiilis enimmäkseen :) Tsemppiä sinnekin, vaikka tehän jo taisitte nähä sykkeenkin kun oot pari viikkoa pidemmällä :) Enpä oo vissiin yhtään kuikuillu sinne elokuisiin :wink

Katjusha, sinne etenkin valtavasti kaikkea hyvää kyllä toivon, teillä on jo niin pitkä ja rankka taival takana! :Heartred

Jennyhannele, tsemppiä tähän päiväään! Kerro sitten miten kävi :)

Sydänkäpynen, malttia vielä :wink Mukavampi katsella sitten vahvoja viikoja kun tihrustella haamuja!

Oon tällä puolella kovin laiska kun tahti on kova ja uusiakin tulee niin nopeala tahdilla, mutta lueskelen kyllä joka päivä teijän juttuja :) Itekkin kyllä kokenu, että näistä foorumeista on ollu iso apu ja tuki! Seuraavaa plussa-aaltoa odotellen :)

Mä kans lueskelen joka päivä täältä jutut mut en jaksa aina kirjoitella :rolleyes: Täällä on menossa dpo 4 kp 19/28-30. Oireita ei ole kyllä mitään... Oishan niitä vaikka mitä jos oikein jaksais laittaa mielikuvituksen töihin mut oikeesti ei ole. Osteopatia käynnillä saatujen tietojen ja vähäisten tallettelujen takia en kyllä edes usko että mitään oireita on tähän kierrokseen tulossakaan. Mut silti sitä vähän jänskättää :p kyllä ihmismieli on kummallinen!

Aika monella taitaa joulun pyhinä olla jännät paikat! Toivottavasti tulee monta plussaa!,

Helinäkeiju ajattelin malttaa odottaa ainakin lauantai aamuun eli sit olis dpo 13 mutta saa nähä :D

Jennyhannele tsemppiä kontrolliin! :)

Katjusha toivo elää pidän teille kaikkia peukkuja ja varpaita pystyssä!! ;)

On. Täällä on nyt lämpö laskenut (ei vissiin oo siis mikään raskautuminen tiedossa) normilämpö 36,4. Eiks jos ois plussa nii lämpöjen pitäis pysyy koholla? No mut joo on ollu alaselkäkipee ja sit on koko kehoa kipuillu mutta luulen et ne on tän flunssan syytä! :(

Koitan jaksaa olla testaamatta ainakin la asti ja sit sillon saatan testata jos ei tätiä näy.

Jopsu kp 21/25-28 dpo 9 yk 6

Helinäkeiju, putipuhdas nega tosiaan toissapäivänä kp33 apteekin testillä ja tänään aamulla kp35 kokeilin ekan kerran pc liuskaa ja nega sekin oli kyllä. Ehkä hailakkaakin hailakampi vaivanpaikka jos oikeen kuvitteli ja siristeli. Uskon siis tädin pamahtavat paikalle parin päivän sisällä. Tarkkaa haisua oviksesta ei ole, mutta tuntemusten perusteella sijoittaisin sen jonnekin kp 15-17 paikkeille. Nyt voisi olla siis arviolta dpo 18-20 ja kun ei tikkuun viivaa tule niin ei kai se auta kun valmistautua seuraavaan kiertoon. Harmillista, sillä talletteluita tehtiin kyllä jokatoinen pv taktiikalla pari viikkoa, mikä meille miehen reissutyön luonteen vuoksi ei yleensä ole mahdollista.

Tämän kierron pettymystä lieventää kuitenkin 4,5vkon päästä vietettävät häät, joten jos huomenlahjaksi vaikka plussa tikkuun tuoreelle aviomiehelle? ;) kiertojen pysyessä edellisten kaltaisina olisi tuolloin aika tarkalleen taas testiaika!

Plussatuulosia naiset!

Syötkö c vitamiinia? Eikös se lisää vastustus kykyä ja vaikuta myös limakalvoon. Teillä on kyllä tutkittu tätä asiaa pitkälle. En oo ikinä kuullutkaan että lapsettomuus voisi johtua vastutstykyvystä.

Lucky, minuako kysymykselläsi ajattelit? Käytän kaikkia mahdollisia hedelmällisyyttä tukevia ravintolisiä, myös vitamiineja.
Minulla on autoimmuuni tyreoidiitti, joka aiheuttaa myös munasarajojen ennenaikaisen sammumisen. Mutta nyt tänä syksynä olen ovuloinut melko hyvin, että on ne ruokavalio- ja ravintolisämuutokset jotain auttaneet.
Tämä puolustusmekanismijuttu on tullut mieleeni, koska minulla on ollut jo 4 IVF-kierrosta (ja noin 25 alkiota kohdussa), ja yhdellä siirrolla onnistumis% pitäisi olla noin 30%. Ei ole toteutunut :)

Katjushalle minäkin toivon sitä jouluplussaa,aina on kuitenkin pieni mahdollisuus olemassa ja toivon että jouluntaika toisi sen teille tullessaan. Ihana kuulla että kuitenkin tutkiivat ja toivotaan hyviä tuloksia :)
hienosti jaksatte sydänkäpynen ja jopsu olla testailematta,mutta ihanampihan se olisikin nähdä ne selkeät viivat ja ei tulisi turhia pettymyksiä liian aikaisista testauksista.
Pipanat ja jennyhannele meillä on sitten aikalailla samat päivän menossa :) jospa sieltä pieni matkaan tarttuisi kumminkin...
ja jennyhnnelelle ihanaa päivää ystävän ka
Viimalle pahoittelut negasta,jospa oli vielä aikaista,toivotaan!!!
Nuunuu ihanaa teillä on kohta häät :Heartpink muistan niin sen ihanan ajan ku sai valmistella häitä,nautin niin että mietin jo että pitäisikö rueta ammatikseen suunnittelemaan häitä,onneksi olen kaasona saanut toimia nyt useammankin kerran, kun omat häät oli jo(2014 kesällä).. ihanaa hääpäivää teille,ja mikä olisikaan parempi huomenlahja kuin plussa!!!! ja tässäkin kierrossa on vielä toivoa kun tätiä ei näy...

En ole tässä ketjussa käynytkään aikoihin. Meillä on meneillään sellainen tilanne, että 16 päivää sitten alkoi menkkajomoilut, kesti 4-5 päivää. Sen jälkeen ajoittain alavatsan nippailuja ja noita jomotuksia silloin tällöin. Kiertopäivissä menen kohta jo sekaisin, siis nyt jo 46!:eek: En ole vielä "uskaltanut" testailla. Ehkä pitäisi!?

Ehkä kannattaisi jo testata :D kohta voi tulla jo kiire :D

Katjusha: no on sulla ollu melkoinen matka etkä vieläkään ole luovuttanut. :D sitkeä sissi oot :D

No, olishan sitä kesän lopulle aikaa "huomata" olevansa raskaana:wideyed: Esikoisenkin kohdalla testailin vasta, kun mieskin oli varma asiasta. Mulla oli sen verran näkyvät oireet, että mieskin pamautti, että "Kyllä sä olet raskaana, tee ny se testi!":grin

Siis pisti oikein kiukuks tän päivänen lääkäri. Siellä käytiin vaan viimeviikkoiset labrat läpi ja laittoi lähetteen kättärille ultraan ja papaan...... Jotka sain molemmat uudeksi vuodeksi. Siis kaiken tänhän olis voinu kertoa puhelimessa? Mua pikkasen ärsyttää, että ei ollut mitään hyötyä tosta käynnistä ja laskukin tulee perästä.. As always!

Kiitos tsempeistä!
Jennyhannele Dpo4 -Kp19-28/30 Yk5

NuuNu harmi että talletteluista huolimatta on tullut negaa :( toivotaan kuitenkin että muuttuu vielä plussaksi vaikka aika epätodennäköistä on noilla dpoilla, mutta ehkä ovis olikin myöhemmin? Tai viimeistään sit huomenlahjaksi plussa ;)

Vihdoin totta eikun testailemaan siitä ;)

Täällä vaan flunssa jatkaa edelleen :(

Jopsu kp 21/25-28 dpo 9 yk 6

Takaisin