Raskaaksi 2015

Pätkis, musta kuulostaa ihan hyvältä talletusajankohdalta ;)

Pidän kaikille täällä peukkuja että saadaan joululahjoja ja uudenvuoden "lupauksia" :)

Ketkäs kaikki on nyt lähiaikoina testaamassa? Jopsu, Katjusha, Jennyhannele, muut?

Onnea ellinorsu! Varmasti on ollut aikamoinen yllätys kummallekin. Kyllä se mies siihen vielä tottuu. Ja saa vaan syyttää itseään kun ei ensin osaa kommunikoida ja sit käyttää kumia. ;)

Plussatuulia kaikille. Odottelen joulutestaajilta hyviä uutisia.

Ompa täällä juteltu paljon! En oo ihan pysynyt kärryillä kelle kuuluu, mitäkin. Mutta suuret pahoitteleut negoista!

Katjuskalle toivotaan todella plussaa jouluksi :)

Mulle on tullut ihan kunnon flunssa, mies myös kipeä joten ei ole ainakaan tämä raskausoire ;) Lämmöt edelleen korkealla, mut voi toki johtua myös flunssasta. Huomenna olis kp 26/26 ja dpo14 mun piina rupee siis lähenteleen loppuaan. Torstai on toivoa täynnä tai sit tuomion päivä :D Pe testaan! Löysin fratility frendistä mun kierron vuodelta 2012, josta raskauduin, sillon oli testannut dpo15, mut nyt jätän perjantaihin, jos ei täti tule sitä ennen. Sitä todella toivon! Vuoden 2012 kierto ollut tosi samanlainen kuin tämä, ainoa ero että nyt meillä on musta ollut ajotus vielä paremmin kohdillaan. Toivossa on hyvä elää :)

Sitä piti vielä kysyä, että menikös se niin että ovulaatiotesti näyttää positiivista jos on raskaana? Mietin että sellasen voisin aamulla tehdä ;)

Jostain olen lukenut kanssa samaa, mutta varmuutta ei ole ovistestien käytöstä raskaustestinä...

Minä kans jännään tän viikon lopulle että miten käy. Mietin että uskaltaiskohan jo perjantaina testailla jos ei menkat ala ennen sitä. :) Tai sitte yritän vaan olla kärsivällinen ja oottaa sinne maanantaille asti..

Helinäkeiju, täällä ois häät jotka sais kyllä omasta puolesta joku muu suunnitella :grin ehkä tää into sit alkaa kasvamaan ens vuonna kun tajuaa et pianhan ne on :p

Nyytikki, täällä myös tehty ensimmäinen ovistesti (vaikka tosin en kiertojen pituudelta kyllä vielä missään välissä voi ovuloida :grin) ja himot on kyllä kans täällä melkoset! Mies ei kyllä oo valittanut :wink

puhvis kp9/34-43 yk9

Täällä myöskin jännätään, että mitä joulunaluspäivät tuo tullessaan. Pari edellistä kiertoa kestäneet 24 päivää ja mulla nyt 24. pvä tän viikon sunnuntai. Ovista testailin viime viikon ja nyt sunnuntaina loppui testit jolloin haalea viiva vaan. Eilen oli jotain tuntemuksia ja huomattavasti kuivempi päivä ollut tänään :D Tokkopa kerkeää testailemaan, mutta tuonne uuteen ryhmään liityn vasta kun menkat alkaa ;)

Miuna, dpo1?, kp20, yk5

Sydänkäpynen täällä myös testaillaan jouluna jos ei tule täti sitä ennen...
Puhvis voi että minä kyllä mielelläni suunnittelisin :grin, omiani suunnittelin aktiivisesti sen vuoden ja kaasoille ei jäänyt juuri mitään tekemistä,ennenkuin vasta hääviikolla:grin... mut kyllä se into sieltä tulee sinullekkin kun päivä lähenee,aika menee tosi nopsaan,hääblogeja selaillessa tulee ihan höperöksi...mutta onneksi nyt on itsellä tämä vauva-asia mitä saa suunnitella ja on mitä odottaa:). Muista nauttia sitten koko päivästä prinsessana,se menee vilauksessa:)

Nopee päivitys, sain ovistestiin nyt kaksi yhtä vahvaa viivaa aamupissasta. Nyt menee jännäksi! Ehkä teen sen raskaustestin kuitenkin jo huomenna. Se on mun vika raskaustesti, mitä kaapista löytyy, joten en jotenkin haluis tehdä sitä ennen kuin oon varma raskaudesta :) Toivottavasti toi ovistestin tulos olis tarkottanut sitä, että oon raskaana :) kp26/26 dpo14

Noilla dpoilla pitäis kyllä jo näkyä ihan päiväpissasta. Varsinkin jos ovistesti aamuvirtsasta on antanut ihan kirkkaan plussan :) hophop testin tekoon!

Niinu! Mulla sama. En millään haluaisi testailla huvikseni, vaan varmistaakseni vahvat epäilyt raskaudesta. Mullakin olis noita ovistestejä vielä muutama kaapissa. En kyllä tiedä, ovatko kuinka luotettavia kuitenkaan... Esikoista yrittäessä näyttivät kyllä ovulaation selvästi. Kp47... Pakkohan sitä ennen joulua on testata, jos ei mitään tapahdu! En tajua, miten osaan ottaa, niin lunkisti, ei ole mun tapaista...:rolleyes:

Takaisin