Raskaaksi 2015

Varovaiset onnittelut Niinu!

Täällä testattu nega kp28/28?. Parin päivän välivuodot tosiaan oli joskus kp 13-15 että katsotaan, kierto tod näk.sekaisin. menkkoja odotellessa :)

Miuna niinhän sitä kai sanotaan mutta saa nähdä :D aluksi olin ihan varma et on flunssa oire mutta nyt on vissiin paljon liikkeellä eli voi olla vaan tylsä räkätautikin! Kaikkeni toivon että olisi vaan raskausoire!! :)

Helinäkeiju mun hyvä ystävä on kohta jo viikon myöhässä lasketusta ajasta odotetaan kaikki kaverit kun kuuta nousevaa että millon se pikkunen vihdoin sieltä tulisi :))

NuuNu ainakin oireet on kohdillaan! Toivon sulle sinne plussaa +++

Jopsu kp 22/25-28 dpo 10 yk 6

tein huvikseni ovistestin... yleensä se on aikalailla täysin nega tässä vaiheessa kiertoa eli kp28/30-32, dpo 11.
nyt tulos oli tällainen. En tiedä onko mitenkään erikoinen.. oli vahvempi kosteana... Mutta oudosti kerääntynyt tuo väri siihen reunaan...
http://aijaa.com/LaZ4dN

voipi olla ettei tuo merkkaa mitään...

Omanapailen tässä nyt että jotenkin alkaa toiveet herää nyt kuitenkin kun on alkanut samanlaisia oireita kun esikoista odottaessa; huimaus ja ilmavaivat. Ne alkoivat n. Viikko ennen kuin tein plussatestin, jos mulla vaan olis ollut ovis myöhemmin... Ehkä vähän toiveajattelua :D

Kiitos kaikille ihanille teille onnitteluista :) Mulla on jotenkin rauhallinen mieli tän asian suhteen. Se auttaa kun on tuo esikoinen, ainakin vielä tässä vaiheessa ;)

Unajamalle pahoittelut negasta, jos tätiä ei kuulu niin sit vaan uuta testiä!

Jopsu mulla kanssa iski ma flunssa ja on väsyttänyt sunnuntaista asti koko ajan. Nää onkin sit kaks mun ainoota raskausoiretta :) Plussaa toivon myös sulle kovasti!

Pätkis Eiks ovistestiin pitäisi tulla 2 tasavahvaa viivaa ainakin et ois raskaus? Koita vielä ihan r-testillä :)

Unajama toivotaan että siellä joku olisi! ;)

Niinu toivotaan että mullakin tää flunssa enteilisi plussaa! ;)

Onnea Niinu! ^^

Pahoittelut taas tulleista negoista.

Jopsu, oireettomuus ei tarkoita mitään. Varsinkaan tossa vaiheessa. Monilla ei ole oireita vielä silloinkaan kun menkat on myöhässä. Älä siis hyvä nainen vielä luovu toivosta.

pätkis, mun käsittääkseni ovistestissä pitäis olla tasavahva tai vahvempi testiviiva et se tarkoittais raskautta. :/ Tosin jos sulla on ovis ollu myöhemmin ja/tai kiinnittynyt myöhään, voi olla ettei vielä vaan ole virtsassa hormonia tarpeeksi siihen.

on (koska pitää välillä jonnekin valittaa) pojalla kuumetta toista päivää ja itsellä selkä kipeä. Mies muuten vaan kärttyinen. Toisaalta ootan silti innolla joulua ja päädyin tänään kokeilemaan karkkien tekoa. :>

Vargynja, kurjaa että poika kuumeessa ja mies kärttyilee. Musta oli jo tarpeeksi rankkaa viime viikolla kun mies oli kärttykeisari. Varmaan sillä oli miesmenkat tai jotain. Jaksamista sinne :) karkkien teko kuulostaa hyvältä, nam.

Tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille, vielä jaksetaan piinapäiviä :)

Omanapaa.. alaselkä pirun kipeä :( jotain oon varmasti tehnyt, josta selkä ärtynyt tai sitten... jomotuksia puolin ja toisin mutta enemmän oikealla eli keltsu varmaan taas kiusallaan herättelee mun toiveita. Nenä tukossa ja pää kipee, mutta se ei oo uutta. Jännää on.

Dpo 11 ja kp 27 jos oikein muistan. Nyt tuntuu et aivot sulaa.

Vargynja kiitos toivon luomisesta! Kai sitä pitää pitää toivoa yllä loppuun asti! :) kurja tilanne siellä toivottavasti poika paranee pian ja myös miehen mieli! Karkit kuulostaa namilta! :)

Sydänkäpynen siellä kunnon piinapäivät kanssa, tsemppiä!! Toivottavasti oireet onkin vaan +++ !

Kevyt vuoto alkoi, joten huomenna kp1. Laskujen mukaan 4,5vkon päässä olevien häiden aikaan sattuisi seuraava tädin vierailu jos ei tärppi käy, ja kierto olisi jotakin edellisten kolmen luokkaa (33pv,38pv,36pv). Hääpäivä on kp31. Se olisi aika kurjaa jos niin iso päivä menisi japaninlippuefektiä pelätessä ja vessassa ravatessa, joka ei siinä asussa ole ihan ongelmatonta kun en selviä siitä yksin. Taitaa olla siis taukokuukausi yrityksestä edessä, jotta voin siirtopillereitä käyttää.. :(

NuuNuu: Ymmärrän hyvin sun fiilikset. Mua aina inhottanut jos on ollut kuukautiset sillonku jotku juhlat tms, aina pyrkiny siihen et ei tarvis lähtee rättiperseessä bailaamaan!

Mulla kävi aika hyvä kämmi täs aamulla. :D muistin mun psykiatrin ajan väärin ja nyt olen istunut täällä jo 1h20min. Onneks se on tossa 9:30 hahaaa!
Edelleen tosi kuumeinen ja nuhjunen olo, nyt seurana myös yskä ja päänsärky. Ei vieläkään kuumetta! Tosi kummallinen olo kokoaika, jotenkin sekava. :0

Jennyhannele Dpo6 - kp21/28-30 yk5

NuuNu, Pahoittelut tädin saapumisesta ja tosi kurja tosiaan toi häähomma :( Mut kun et ole raskaana voit ainakin sitten nauttia niin paljon hääjuomia, kuin haluat!

En tiedä voiko tää olla mahdollista, mutta mun raskauspahoinvointi alkoi jo nyt! Viimeks muistaakseni ehkä viikolla kuusi, ehkä oon vaan tullut vanhaksi. Huomenna uus testi, vaikka itse olen aika varma nyt raskaudesta jo :)

Muokattu viimeksi:
NuuNu ehkä sieltä se tärppi tulisi hääpäivän kunniaks? ;) mutta ei se kuukauden taukokaan pahaa tee! Voi olla ihan hyvä jos joutuu säätää häähommia :)

Jennyhannele tsemppiä täälläkin ollaan edelleen ihan kipeänä :(

Niinu tsemppiä oireiden kanssa ! Laitathan uudesta testistä meillekin kuvaa :)

Täällä vaan flunssa ei tahdo sitten millään kadota :( no eipä voi mitään muuta kuin nukkua :(

Jopsu kp 23/25-28 dpo 11 yk 6

No voih, NuuNu! Että pitääkin sille päivälle osua! Tai jospa ei vuoto tulekaan..!? No nautit nyt tuosta onnellisesta hetkestä täysillä. Häät on kuitenkin ainutkertainen ja upea juhlapäivä. Nyt katseet hetkeksi häihin siis!

Paranemista Jennyhannele ja Jopsu (+ muut flunssaiset, jos jonkun nyt unohdin).

NuuNu pahoittelut :sorry:

On. kp 28, dpo 12. "Oirelista": Väsymys, päänsärky, huono olo, alaselän kivut, vatsan nippailut.. Kovin kuulostaa omaan korvaan menkkoja edeltäviltä oireilta. Uskoisin että sunnuntaina täti tulee kylään, ellei jo lauantainakin. Tässä pohdin että pitäisikö muodon vuoksi esim huomen aamuna korkata yksi r-testi... vähän polttelis.

Sydänkäpynen, tee vaan! Kyllä mä kanssa testaan ennen joulua. Onhan sitä ny joku tolkku saatava, että ollako raskaana vai eikö olla! Pitäis vaan raahautua hankkimaan r-testejä ensin...

Osaako joku sanoa onko hyvä vai huono juttu jos näillä kierron päivillä ,20/28-30 dpo 6, tulee vv? Joku mielikuva on et edelliselläkin (nega) kierroilla on tullu kans mut en ole yhtään varma :confused:

PiPaNat, omasta puolestani voin sanoa, että viikko oviksesta on hurjasti valkkaria. Estrogeenit on huipussaan. Olen ymmärtänyt, että
valkkari jatkuu ja jatkuu vaan, jos on käyny tärppi. Ite en tiiä, miten menis omalla kohdalla, kun alkaneissa (js huonosti päättyneissä) raskauksissa käytin lugesteronia (tahraa!), joten phs-päivät on pitkät :)!
Katjusha 10 dpo aamun testi putipuhdas nega, aamulämpö 37

Takaisin