Sallahaa onpas siellä ollut vaikka mitä tapahtumia heti alkuun,onneksi pääsit lääkäriin ja kaikki pienellä hyvin, Tsemppiä ultraan :)
Ansaki koita olla vielä stressaamatta, jos on mielestäsi kiinnittymisvuotoakin tullut,se oireettomuushan on monella myöskin oire raskaudesta,vasta plussan jälkeen tulee sitten kunnon oireet,ja sinulla on vielä varhaiset dpo.t joten nou hätä, pidän peukut pystyussä että plussa tulee :)
Ellinorsu ihana miten siellä on tärpännyt vauhdilla,jospa mieskin pian tottuu ajatukseen, varmasti yllättävää kummallekin, mutta iahna uutinen :):)
Neppalle myös tsemppiä raskauteen ja ultraan :)
Lipstikka minä olen aina ollut niin hätähousu että olen soittanut neuvolaan jos vähänkin mietityttänyt oma kierto ja hyvin olen apua saanut,kun ei kierto lähtenyt tasoittumaan elokuussa niin heti sain terolutit, ja nyt kun viimekierrossa luteaalivaihe jäi 12pv.n (tiputelua jo dpo 10) ni soitin ja kysyin riittääkö ja tarkistivat gynekologilta, ja riittää se jos ei tuostaan lyhene,neuvoivat rauhassa odottelemaan muutaman kierron ja jos kierrot venyy ni syömään viimeisen jemmassa olevan terolut kuurin. Joten neuvoisin että ainahan saa (ja kannattaa) soittaa ja kysyä,jos se omaa mieltä helpottaa.:)
Pätkis85 miten teillä menikään tälläkierrolla, kerkesittekö talletella sitten vain yhden kerran? toivotaan että on tärpännyt!!:) plussatuulia puhaltelen sinnepäin...
Katjusha: Milloin ajattelit testailla?? sieläkin jo dpo 8 menossa :) Plussapuhalluksia puhaltelen täältä..
Sydänkäpynen milloinkas siellä testaillaan,joko siellä on dpo10 nyt menossa??:) Plussapuhallus,phuuuh...
Jopsu milloin sinä testailet?? ,jospa tuo flunssa on nyt oire raskautumisesta,nyt on paljon ollut liikeellä kaikkia pöpöjä,mut jospa sinuun on tarttunut oikein sitkeä vauvapöpö joka oireilee nyt siellä ja ilmoittaa olemassaolostaan
plussatuulia sinne!!!
Nuunuu ja
niinu: mikä siellä on tilanne,joko raskaustestit polttelee kaapissa?? iso plussapuhallus sinne teille molemmille!!!
Helinäkeiju dpo 3