Raskaaksi 2015

Tulin vaan ilmotteleen että tää kroppa on perseestä ja ihan kuutamolla, siirryn tonne 2016-ketjun puolelle. :sad001

Nemira kp1/luoja yksin tietää

Pipanat, kun syöttää sinne kiertotietonda niin se laskuri näyttää hcg-arvot lähtien eri implantaatiopäiviltä eteenpäin. Keskimäärin vois ajatella että joskus 7 tai 8 dpo on päivä josta laskeminen lähtee liikkeelle. Lisäksi siinä on kaksi saraketta, koska joskus hcg tuplaantuu 2 ja joskus 3 päivän välein. Eli esim 40IU/ml joka näkyis r-testissä voi tulla ovulaatiosta katsottuna melko myöhäänkin.

Emi pahoittelut :( ensi kerralla sitten paremmin !

Syksyinen hieno asenne! Kyllä se plussa sieltä tulee aina yleensä loppujen lopuksi! Itelläki kyllä aina alkaa kauhukuvat kun on nega et mitä jos ei ikinä jne mut pitää vaan toivoa! Ja sitä hienommalta se plussa sit tuntuu kun sitä on parikiertoa saanut odotella ;) tsemppiä uuteen kiertoon, laittakaahan syyskuun vauva tulemaan ;)<3

Sydänkäpynen hyvältä kuulostaa oireet ;)

Pahoittelut nemira :(

On. Täällä meni taas la täydessä kiireessä ja tänään töissä. Ei oo vieläkään oikeen mitään mitä voisin sanoa varmaks oireeks. Jotain alavatsa nippailuja ihan tosi pieniä on ollut mutta luulen että nekin voi olla kuviteltuja. Mitään vuotoa joka viittais kiinnittymiseen ei oo ollu :( toivon vaan niin kovasti et sais sen plussan joululahjaks mutta alan olee aika epätoivonen sen suhteen :/

Jopsu kp 19/25-28 dpo 7 yk 6

Jopsu. Täällä kanssa jouluplussa toiveissa mutta en jaksa uskoa siihen.. vaikka joitain oireita onkin niin ei kuitenkaan sellaista todellista tunnetta mitä luulen että olis jos olis raskautunut. Mutta pidetään peukkuja meille molemmille ja muille joulunaikaan testaaville :)

Pahoittelut Nemira :(

Kaikille jouluplussia odottaville toivon iloisia yllätyksiä <3

Täällä odotellaan tätiä yhä tulevaksi. Jomoja on ollut, mutta merkit viittaa siihen, että huomenna täti saapuu. Jostain syystä mun kierto on ennen ollut aikalailla 28pv, mutta pidentynyt ihan puolen vuoden sisällä 30pv, välillä jopa 31pv.. Mistä lie johtuu :)

Mukavaa viikkoa jokaiselle! :)

Jaksamista Nemira! :sad001

Jopsu olen jostain saanut päähäni, että kiinnittymisvuoto olisi aikas harvinaista. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä. Toivotaan parasta sinne, vielä hyvä mahis! Jaksamista tunteiden kanssa. :Heartred

Tsemppiä Norael ja sydänkäpynen! Hus täti hus!

Kyllä se täti saapui sitten tännekkin :( Mukava aloittaa maanantai masentuneena ja kauheissa kivuissa.. Ei muuta kuin uutta kiertoa kohti ja ovista tikuttamaan! :)

Parempaa maanantaita ihan jokaiselle! :)

Mulla tuli esikoisen aikaan kiinnittymisvuotoa, tai niin sen ainaki tulkitsin. Yhtenä päivänä vähä vuotoa pikkuhousunsuojaan tai pyyhkiessä. Sitä ihmettelin ku ei menkkojen vielä pitäny alkaa ja sitte se loppuki siihen ja olikohan viikkoa myöhemmin plussa testissä. :)

Jopsu ja Arwen, en tiedä kiinnittymisvuodon yleisyydestä, mutta vaikka olisi kuinka yleinen oire niin ei sitä kaikilla silti tule. Aina on toivoa niin kauan kun täti pysyy poissa.. Näin mä olen ajatellut asian. Kaikki me ollaan kuitenkin yksilöitä ja oireet on siksi yksilöllisiä vaikka samankaltaisuuksia löytyy.

Pahoittelut Norael! Plussatuulta uuteen kiertoon ja tsemppiä oviksen metsästykseen :)

On. Näin viime yönä unta, että tein positiivisen raskaustestin, olipa tympeää herätä siitä unesta :hilarious: Nyt viikonlopun aikana jomotellut oikean muniksen kohdilta, joten keltarauhanen ilmeisesti kiusaa ja menkkoja enteilee.. Tulevana perjantaina-sunnuntaina pitäisi tädin kurvata paikalle. En tiedä maltanko olla testaamatta tässä kierrossa, jos en malta niin loppuviikosta pistän testit tulille, mutta jos vaan maltan mieleni niin testaan vasta jos tätiä ei näy viikonlopun aikana.

kp 25, dpo 9

Jopsu ja sydänkäpynen, toivon koko sydämestäni, että plussa pärähtäisi teille joululahjaksi! !!! Ja tietysti samaa toivon myös muille jännäilijöille..

Voi norael, oon tosi pahoillani tädistä.. toi on just niin pebasta, kun muutenkin on kurja fiilis tärppäämättömyydestä, ni sit tulee viel karseet kivut ym... Tsemppiä sinne! Ja kohta voidaan jo alkaa tikuttaa, niin ehkä jotain viivoja pissatikussa päästään näkemäänkin :p

Pahoittelut Norael ja muut joille täti kutsumatta tuppautui kylään :(

Jouluplussia todella toivotaan kaikille niitä toivoneille! Jopsu ja sydänkäpynen ainakin.

Tuohon kiinnittymisvuotoasiaan, niin mulla ei ainakaan esikoisesta sellaista ollut enkä ollut ennen tänne foorumille liittymistä kuullut koko termiä. En tiedä sen yleisyydestä mutta sen puuttumisesta en vielä vetäisi mitään johtopäätöksiä.

Pari päivää poissa täältä niin on jonkinverran viestejä luettavana vielä.

On. Kp34/33-38. Turvotus järkyttävää, eilen kylään tulleen ystävän silmät laajeni ku mut näki kun maha näyttää kevyesti siltä että olen 4+kk raskaana. Eilen kuitenkin testattu putipuhdas nega apteekin omalla testillä. Sorruin testaamaan vaikken aikonut vielä. Ajoittain tuntuneet menkkajomoilut loistaneet poissaolollaan pari edellistä päivää. Paineen tunnetta on alavatsalla. Loppuviikosta uutta testiä jos ei täti porhalla paikalle.

Täällä kans Nuunu järkky turvotus, mut tää on mulle aika tyypillistä ennen tädin tuloa. Mua jännittää ja masentaa yhtä aikaa. En tykkää ollenkaan tästä, että tää asia pyörii mielessä koko ajan. Rinnat tuntuu tänään tyhjemmiltä, kun eilen mut lämpö oli noussut. Nyt jo dpo12 menossa, mut ovis oli aikasin, joten en usko tädin tulevan ennen keskiviikkoa. Mut pisitiivista TODELLA on tämä pidentynyt luteaalivaihe. Tsemppiä muillekin piinailijoille ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Täällä pikku vuodon tihrua nyt kolmatta päivää, mutta kierto nyt dpo7 tai 8... Ensin luulin kiinnittymisvuodoksi, mutta eipä se kai näin montaa päivää voi kestää? Hyvin vähän tulee (vain pyyhkiessä) mutta kuitenkin... :sad001

NuuNu mulla oli kanssa edellisessä kierrossa tosi rajut turvotukset :O Menkkojen jälkeen tilanne rauhoittui ja nyt kroppa on taas oma itsensä!
Täällä meno muuttuikin nyt yrittämisestä tjottailuksi.. En seuraile enää tuntemuksia sen kummemmin ja muutenkin mennään asioiden kanssa nyt omalla painollaan :)
AstaE kp16/28/tjot

Pahoittelut tädistä :sad001 ja isot tsempit uuteen kiertoon!!!
Jopsu oot niin oikeessa,ihana tämä foorumi!!
Ansaki. Joillain on mielestäni tuhrutellut useampanakin päivänä kiinnittymisen aikaan, jospa täti pysyy siis poissa. Ja joillainhan ei kiinnittymisvuotoa ole ollenkaan
Tsemppiä kaikille piinapäiviin, toivotaan ihanat joululahjat.
On. Täällä dpo 2 ja tässä oviksessa ei tissit kipeytynyeet ollenkaan, niinkuin edellisessä.. jouluaattona testaan jos täti pysyy poissa.

Takaisin