Raskaaksi 2015

Arwen, laskureissa useimmiten se viimeisin kp1 kysytään ja kierron pituus :) silti mullakin yhden laskurin mukaan heitti päivällä la, kaikki muut antoi 14.8. :) no selvinnee tarkemmin sitten myöhemmin, elän nyt ton ajan mukaan :D tervetuloa elokuisiin anyway ;)

Löysin tälläsen laskurin. Sen perusteella hormonia vois olla tänään maks 20mIU ja silloinkin kiinnittymisen olis pitänyt tapahtua dpo6 eli aikaisin. Tekemäni testin herkkyys oli 25mlU. Minkä herkkysiä testejä te ootte käyttäneet? Taidan antaa ton vikan testin miehelle ja sanoa, että piilottaa sen ja saan testata aikasintaan pe seuraavan kerran. Sillon olis menkat myöhässä 2 päivää. Mua turvottaa tällä hetkellä ja on ollut jomoja, en ole myöskään tuntenut vihlontaa kohdun suulla, joka tulee yleensä pari päivää ennen täti (kohtu avautuu ja tunnen sen selvästi).

http://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php

Niinu, tuo on koukuttava laskuri ;)
Olen jostain lukenut että nuo hcg-arvot kun on veressä, niin menee 1-2 päivää, että on virtsassa.
Olen itse käyttänyt myös 10IU/ml testejä, mutta monet täällä ovat sanoneet että luotettavimpia ovat tavalliset 25IU/ml. Ja mehän joka tapauksessa halutaan missata menkat, en tiiä mitä hyötyä on saada tietää kemiallisesta.
Katjusha 5 dpo

Joo tein sen testin vähän sillain, et onks toivoo vai ei periaatteella. Jotenkin olen käsittänyt, et dpo10 pitäis jo näkyä... Mut sit näin tän ja ton perusteella se ei vielä tolla mun testillä VOI näkyä. Toisesta lähteestä luin, et dpo10 yli puolet saa negan vaikka oikeasti sitten myöhemmin käykin ilmi, et on raskaana. Mitä tästä opin, älä testaa liian aikasin, meni mun testi ihan hukkaan :(

Oon nyt ottanut noita raskaus ja imetys monivitamiinejä.niissä on sinkkiä ja e-vitskua. Nyt kyselen hölmöjä, mutta mites kun noihin juomiin on lisätty sinkkiä ja e-vitskua.ei vissiin oo niin paljoo et tulis liikaa, vai?

Äippä, musta tuntuu että Suomessa nuo vitskut on todella laimeita. En pelkäisi silloin tällöin nauttia vitaminoituja juomia.

Äippä, just tässä katselen Novellen sinkki+e-vitsku pulloa, ja näyttäis 100ml olevan sinkkiä 0,8mg ja e-vitskua 1,0mg eli aikas pieni määrä tosiaan :)

Niinu, elä vielä luovu toivosta! :) Mä sain ke dpo 10 ihan puhtaan negan, mutta ma dpo 15 tulikin sit kunnon viivat. Ois varmaan tullu jo sillon viikonloppuna jotain, mutta olin reissussa eikä ollu testejä mukana.

Niinu, mulla tuli ainakin ihan puhdas nega dpo 10, ja sitten dpo 14 illalla reilun 3 h pidätyksellä tulikin kunnon leffaviivat. Eli ei näy välttämättä vielä noin aikaisessa todellakaan. Älä vielä menetä toivoasi ;)

Ja sitten noista virvoitusjuomista, joihin on lisätty vitamiineja ja hivenaineita. Voi juoda ihan huoletta, ne pitoisuudet on niin häviävän pieniä.

Omanapailen hiukan: Mulla ollut lämmöt ennen ovista tasasesti 36.5-36.6 asteen hujakoilla. O-plussapäivänä romahti lämmöt 35.9 mut sen jälkeen pysyny vaan tossa 36.0 asteessa! Mun käsittyksen mukaan, lämmöt pysyy koholla oviksesta eteenpäin viikon tai kaks? Ja tärpätessä pysyy lämmöt korkeemmalla. Tietääkö kukaan sen tarkemmin noista lämmön seurailuista? :)

Jennyhannele Dpo 2 yk5

Jennyhannele, lämpöjen pitäisi oviksen jälkeen olla puolisen astetta normaalin yläpuolella kunnes 2-3 päivää ennen menkkoja lähtee laskehtimaan alaspäin, jos ei tärpännyt. Mikäli raskaana, kehon lämpötila pysyttelee koholla pitkään. Olethan mitannut aina aamulla ensimmäisenä samoissa olosuhteissa?

Musta noita lämpöjä on tosi vaikea mitata luotettavasti. Varsinkin kun esikoinen heräilee öisin. Ennen lämmön mittaamista pitäis olla nukkunut 3h putkeen, mikä on mulle melkeimpä mahdottomuus. Esim tänään mittasin klo 7 mutta olis herännyt ekan kerran jo klo 6 sit sain nukkua rauhassa klo 10 asti. Eka mitattu lämpö oli 36.4 ja toinen unen ja kiinni olleen suun johdota 36.9! Monethan mittaa alapäästä johtuen siitä, että suun lämpöön vaikuttaa niin moni asia. Esim. se jos nukkuu suu auki. Mut oon tosiaan huomannut, et lämpö on huomattavasti korkeampi aina, jos herää hyvin nukkuneena. Silti oon saanut mitattua aika hyvin eron ennen ja jälkeen oviksen. Nukuin tällä viikolla kaks yötä yksin hotellissa lämpimässä huoneessa ja lämpö molempina aamuina 37.1! Eli olosuhteet tosiaankin vaikuttaa.

Katjusha: Oon pyrkinyt mittaamaan aina heti herätessä, mutta välillä menee se parikyt minuuttia ennenkun muistaa, että piti mittailla. Kellonaika tosin ei ole ollut sama varmaan yhtenäkään aamuna. Sitä lähinnä ihmettelen, että kuinka voi olla lämmöt matalammalla kuin ennen ovista.. :D

Takaisin