Raskaaksi 2015

En tiedä miksi, mutta mulle kesällä neuvolassa sanottiin että kunhan syke ei nouse yli 150 niin on hyvä.. En sitten tiiä onko muuttunut ohjeistus tuon jälkeen.. :)

Kai se vaan on uskottava. Viivat vahvistuu :Heartbigred
Plussatuulia kaikille muillekin!

20151212_082601-1.jpg

Törkeetä omanapailua nyt Niin huonosti nukuttu yö takana, että ei taas hetkeen oo nähty. Jouduin nousemaan sängystä varmaan neljästi, jalottelemaan. Polttelee ja vihloo alaselkään ja nivusiin, vaihteeks. Ei kyllä oo näin kovia ollut edellisissä kierroissa, aina on joitain ovistuntemuksia ollut mut tää on kyl jo uutta. Sama homma oli toissapäivänä! :0 Ja en tiedä olisko flunssa tulossa, eilisestä illasta asti aivastellut säännöllisin aikavälein

Jennyhannele DPO 1 KP16-28/30

Mrs L: Usko vaan, eiköhän oo aika selvä homma! Varovaiset onnittelut!

Arwen84: Wuhuu, hieno plussa sielläkin! Onnea onnea!! :)

Paljonkohan on tullut plussia Joulukuun puolella? Musta ainakin tuntuu, et on ihan mahtava plussa aalto menossa!!

Mrs L ihanaa, onnea! :happy:

jennyhannele Mulla oli näissä kahdessa vikassa kierrossa myös uutena oireena outo nivuskipu joka valvotti yöt.o_O Pidän sitä hyvänä oireena kun nyt tärppäs, eli onnea sinne, on jännät viikot edessä!:wink Kovin toivon teille plussaa, ihanasti alkaisi uusi vuosi.:Heartpink

Arwen84: Mulla tosiaan oli viime kierrossakin kemiallinen, mutta ei tälläsiä kipuja. Noh toivotaan, että ovat vain hyviä kipuja! Jouluaattona on testauspäivä, toivottavasti ei mee koko joulu pilalle jos nega lävähtää naamaneteen.. :D

Hieno plussa Arwen! :) paljon onnea! Mikäs siellä rv? :)

Mrs.l, paljon onnea! :)

On: täällä tänään 4+6, huomenna tasan 5. Menis nyt muutama viikko nopeasti <3 positiivisin mielin ja liikoja murehtimatta koitan olla. Toivotaan että pieni pysyy matkassa, koitan uskoa siihen ja murehtia vasta jos on aihetta. Joka yö näen unia kertomisesta ja jännäämisestä. Viime yönä siitä että tuli tuhrua, aamulla onnellisena kun tajusin että oli unta ja mitään ei ole vuotanut kertaakaan :D

Huikeita plussia Arwen ja Mrs L!! Paljon onnea!! Täällä testattu puhdas nega, tai näkyi siinä viivanpaikka oikeassa valossa, heheh :) Nyt siis vasta dpo 10 kp 22/26. Ei olis näin aikasin kannattanut testata, mut eipähän sit tipu niin korkeelta, kun täti kurvaa ens viikolla paikalle :(

jennyhannele todellakin toivotaan, että ovat hyviä kipuja. :Heartpink Mutta onhan se järkevää seurata omaa oloa, ja tarvittaessa vaikka soittaa lekuriin/neuvolaan jos epäilyttää.

moony Kiitos! Pistitpä pahan, oli pakko katsoa laskureista jotka sanovat 3+4 tai 4+0? Kierron eka päivä oli 14.11., jos se kertoo jotain.:p Toivon todella, että siellä menee kaikki hyvin!

Niinu vielä on hyvät mahikset, eikös se ole jotain 50% jolla näkyy joku hailura dpo10? :wink

Arwen, upea plussa! Ihanaa, kun ei tarvitse arvailla :)

Kiitos Jopsulle ja muille positiivisuudesta ja toivon ylläpidosta, mutta säästettäköön se ainakin minun kohdallani tähän uuuteen kiertoon. Tänään nyt sitten virallinen kp 1. Täytyy sanoa, että jos tädin oli tultava, niin kiva ainakin että tuli ajallaan ja kierto pysyi normina.

Norael, en usko että teillä (tai meillä) meni mikään pieleen. Niinhän sitä sanotaan, että vaikka ajoitus tallettelujen suhteen olisi oikea, niin silti raskautumisen todennäköisyys sillä yksittäisellä yrityskerralla on vain 20-25%. Mut totta kai sitä haluaa itse tehdä kaikkensa ja parhaansa siinä missä pystyy, joten taidanpa minäkin ensi kierrossa tikuttaa ovista, vaikkei siihen hommaan pitänyt lähteä. Ja sitäpaitsi sun kohdalla mä vielä uskon plussaan, kun sulla oli niin hyvän kuuloisia oireita :)

Eihän tää oikeasti ole niin iso juttu, todennäköisesti plussa vaan antaa odottaa itseään hetken kauemmin. Mutta sitten sitä lähtee maalaamaan kauhukuvia, että mitä jos se ei tulekaan enää koskaan jne jne.. Typerää, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. Eilen pyörinkin aika pohjamudissa, mutta onneksi tänään on uusi päivä! Mä oonkin aina halunnut syyskuisen vauvan, joten sitä tavoitetta kohti nyt. Tässä kierrossa se tapahtuu :)

Syksyinen kp 1/27, yk3

Onnea Arwen plussasta! :) aivan huikea plussa-aalto menossa!!

Syksyinen, pahoittelut tädistä, mutta onneksi tuli kuitenkin ajallaan. Sulle toivon plussakiertoa nyt ja sitä syksyvauvaa <3

Täällä ei tätiä vielä näy.. Yöllä heräsin pahaan oloon ja mahaa ja selkää on särkenyt siitä asti. Menkkamaista kipua siis, joten odottelen tätiä alkavaksi tänään tai huomenna! Totta on, että niin kauan kuin täti ei tule, on toivoa, mutta silti on aika skeptinen olo. Mielummin alkaisi kierto pian niin pääsisi jännityksestä :)

Ihanat plussat arwen ja mrs.L ! Onnea vielä kerran :)

Jennyhannele, toivotaan että olis hyviä oireita nuo vaikka valvottavat :)

Syksyinen, pahoittelut tädistä! Mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus :)

Norael, ootko aatellu testata uudestaan jos tätiä ei kuulu?

On. Eilen illalla tuli repäisykipuja yskiessä, aivastaessa ja [ällövaroitus] jopa pierastessa :D
Kp22, dpo 7

Onnea Arwen plussasta, on kyllä komiat viivat! :)

Pikainen napa, miehellä loppui kärsivällisyys.. :p Täällä siis testattu tyylipuhdas nega tähän aamuun. Ja sehän tarkoittaa, että kierto venyy taas toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Tätiä odotellessa.. :meh:

Nemira kp33

Sydänkäpynen, ajattelin kyllä testata. Mutta ensin odotan rauhassa vähintään maanantaihin, sillon vasta kp 31/28-30. Ehkä jopa tiistaihin :D mut eiköhän täti tule pian.

Takaisin