Arwen, upea plussa! Ihanaa, kun ei tarvitse arvailla :)
Kiitos Jopsulle ja muille positiivisuudesta ja toivon ylläpidosta, mutta säästettäköön se ainakin minun kohdallani tähän uuuteen kiertoon. Tänään nyt sitten virallinen kp 1. Täytyy sanoa, että jos tädin oli tultava, niin kiva ainakin että tuli ajallaan ja kierto pysyi normina.
Norael, en usko että teillä (tai meillä) meni mikään pieleen. Niinhän sitä sanotaan, että vaikka ajoitus tallettelujen suhteen olisi oikea, niin silti raskautumisen todennäköisyys sillä yksittäisellä yrityskerralla on vain 20-25%. Mut totta kai sitä haluaa itse tehdä kaikkensa ja parhaansa siinä missä pystyy, joten taidanpa minäkin ensi kierrossa tikuttaa ovista, vaikkei siihen hommaan pitänyt lähteä. Ja sitäpaitsi sun kohdalla mä vielä uskon plussaan, kun sulla oli niin hyvän kuuloisia oireita :)
Eihän tää oikeasti ole niin iso juttu, todennäköisesti plussa vaan antaa odottaa itseään hetken kauemmin. Mutta sitten sitä lähtee maalaamaan kauhukuvia, että mitä jos se ei tulekaan enää koskaan jne jne.. Typerää, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. Eilen pyörinkin aika pohjamudissa, mutta onneksi tänään on uusi päivä! Mä oonkin aina halunnut syyskuisen vauvan, joten sitä tavoitetta kohti nyt. Tässä kierrossa se tapahtuu :)
Syksyinen kp 1/27, yk3