Raskaaksi 2015

Hehheh.. mies oli ollu aamul niin unessa et ei tajunnu mitä sille sanoin, ilmankos se oliki niin huvittunu mun hyväntuulisuudesta :laughing021
Vasta äsken viestiteltiin ja tajus vasta siinä vaiheessa kun laitoin että joutuukohan se synttäripäivänään synnärille:laughing025
"Mitä, ootko sä paksuna?
Multa meni ihan ohi aamulla jutustelut kun olin niin unissani :love017"
Soitan tänään neuvolaan ja pyydän päästä alk.rask.ultraan aikasempien kemiallisten takia ja kun oli tota tuhrua..

Pidän peukkuja kaikille ja toivon koko sydämestäni että kaikki loputkin pääsette nopeasti plussaamaan :Heartred

Norael: Vasta kp 24! Eli ihmeen vahva siihen nähden.

Varovaiset kiitokset kaikille! <3 Vielä en uskaltais kauheasti innostua vaikka oikeasti oon tottakai ihan onnesta soikeana. Mutta jäitä hattuun vielä. Testailen uudemman kerran viikonloppuna :)

Tässä tää koko testikokoelma. Alin uusin. Varmaan joku kiinnittymisyritys vaan.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    330.4 KB · Katsottu: 211
Tänään ovistestit näyttää kyllä tummempaa kun eilen :'D Vieläkin nippailee ja jomottaa, noh talletteluja tehty nyt kuitenkin viimeksi eilen. Seuraavaan kiertoon en enään kyllä noita liuskoja hommaa, vaan ihan kunnon o-testit. Jossei tärppi nyt käy. :)

Jennyhannele Dpo-1 Yk 5

Liitteet

• 10122015 ovisplussa.jpg
    10122015 ovisplussa.jpg
    58.8 KB · Katsottu: 187
Piilo ja mrsL onnea plussista! Vauvaliimaa mukaan jotta pysyvät loppuun asti mukana :)

Nemira, voisitpa pikkuhiljaa kyllä jo testata ;)

Takaisin