Hehheh.. mies oli ollu aamul niin unessa et ei tajunnu mitä sille sanoin, ilmankos se oliki niin huvittunu mun hyväntuulisuudesta
Vasta äsken viestiteltiin ja tajus vasta siinä vaiheessa kun laitoin että joutuukohan se synttäripäivänään synnärille
"Mitä, ootko sä paksuna?
Multa meni ihan ohi aamulla jutustelut kun olin niin unissani "
Soitan tänään neuvolaan ja pyydän päästä alk.rask.ultraan aikasempien kemiallisten takia ja kun oli tota tuhrua..
Pidän peukkuja kaikille ja toivon koko sydämestäni että kaikki loputkin pääsette nopeasti plussaamaan
Norael: Vasta kp 24! Eli ihmeen vahva siihen nähden.
Varovaiset kiitokset kaikille! Vielä en uskaltais kauheasti innostua vaikka oikeasti oon tottakai ihan onnesta soikeana. Mutta jäitä hattuun vielä. Testailen uudemman kerran viikonloppuna :)
Mrs L samat fiilikset! Todella outo olo, jotenkin minä ja raskaana samassa lauseessa tuntuu todella oudolta! Saanut niin monta kuukautta pettyä, että ei sitä vaan millään usko, että meillekkin voidaan suoda onnea :D
Vau mikä plussa-aalto!! Onnea kaikille tasapuolisesti! Pääsispä itsekkin mukaan aaltoon. Lämmöt on aikin nyt yli 37 ja menossa dpo8 keskiviikkoon asti pitäis malttaa mieli ennen kun testaan. Todellista piinaa!
Tänään ovistestit näyttää kyllä tummempaa kun eilen :'D Vieläkin nippailee ja jomottaa, noh talletteluja tehty nyt kuitenkin viimeksi eilen. Seuraavaan kiertoon en enään kyllä noita liuskoja hommaa, vaan ihan kunnon o-testit. Jossei tärppi nyt käy. :)