Raskaaksi 2015

Helinäkeiju,
mulla viivästyi ovis pari kiertoa sitten ja silloin lääkäri totesi ultran yhteydessä (kun ei johtofollia löytynyt kp 15), että tämä ei ole hyvä kierto. Sanoi, että nyt venyy eikä voida tietää, minkälaisen keltarauhasen rakentaa. Eli vaikka luteaalivaihe on suht vakio, viivästynyt ovulaatio voi joissain tapauksissa kieliä myös keltarauhasen puutteellisesta kehittymisestä viivästyneen oviksen pohjalta ja sitä kautta mahdollisesta lyhyemmästä luteaalivaiheesta. Mulla viive meni 8-9 päiväksi ja menkat myöhästyi viikon.
Katjusha 3 dpo

Helinäkeiju: joko ovis siirtänyt menkkoja niin että lutis pysyy samana tai jos et ole ovuloinut ollenkaan niin kierto pitkittyy eikä menkat ala. Onko sulla mitenkä säännöllinen kierto. En tiedä jos se kovin säönnöllinen on että alkaako menkat kp 28 vaikka ovis olisi ollut kp 22...

Huomenta.. täällä kädet tärrää ja sydän hakkaa 200. Testiin piirtyi äsken kaksi viivaa, kakkosviiva tuli näkyviin HETI, ennen kun neste oli kerenny ees kontrolliviivan luo! Hui!!
Nyt pitäs malttaa että ukko herää töihin niin pääsen yllättämään:love7
Piilo yk4 kp36/28
Nappasin kuvan heti, ei kerenny neste kertymään ees testitikun loppuun asti
:smiley-bounce015

Liitteet

• 2015-12-10 08.54.01.jpg
    2015-12-10 08.54.01.jpg
    257.5 KB · Katsottu: 207
Piilo onnea niin paljon! <3 Olitko osannut aavistaa tätä mistään ja millaisia oireita sulla oli? Olet saattanut kertoakkin mut ei pysty muistamaan :D

Minäkin laitan tänne!

Tämän aamun testi näytti tältä. Dpo 16 yk8 ja kp 40 :)
ImageUploadedByVau Foorumi1449733594.224792.jpg

Niin ja niille jotka eivät tunne nimimerkkkäni niin olen tosiaan kuumeillut täällä viime helmikuusta lähtien, mutta kirjoitellut enemmän tuolla pitkään yrittäneiden palstalla :)

Muokattu viimeksi:
Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille... ihanaa!! ♡♡♡♡♡♡

Täällä tuli äsken puhelu että huomenna sairaalalle ultraan. Kyllä ne kyyneleet taas löysi tiensä poskille kun joutui ääneen sanomaan että tahtoo varmistua kohdun tyhjyydestä..
Kaikelle on silti varmasti syynsä.. niin tahdon uskoa..
Kiitos että on täällä saanut jakaa ajatuksia :") ♡
Ootte korvaamattomia ystäviä vaikka en teitä tunnekkaan ♡♡

Kiitos :happy::Heartbigred
Norael mulla ei ollut oikein mitään ihmeellisiä oireita oviksen jälkeen. Ainoastaan se kummallinen yö kun heräsin oksennus suussa kun näin niin ällöä unta.laughing7 Viime keskiviikkona piti menkkojen alkaa mut ei näkyny ja testit näytti tosi haamua, lauantaina alko tuhru ja heitin jo pyyhkeen kehään koska oli niin menkkamaiset kivut.. mut yllätykseks vuoto pysykin tuhruna ja nännit alko olee arat, lämpö oli noussu yli 37 ja pysy siellä tuhruttelusta huolimatta. Eli oireet ilmesty vasta sitten ku oli menkat myöhässä, kun aikaisemmissa kierroissa oireet on ilmestyny vajaa viikko oviksesta ja ollu todella voimakkaat.
Paineen tunne ilmesty viimeviikolla myös alavatsaan, niin että tiedostaa kohdun olemassaolon koko ajan. Raudanmaku/haju-makuaisiti herkistyi vasta maanantaina..
En olis kyllä uskonu mitenkään että tuhrujen jälkeen tulis plussa, tilasin lauantai-iltana ovistestitkin ja asennoiduin seuraavaan kiertoon.. olo on kyllä niin ku ADHD oravalla joka on lipittäny energiajuomaa, miestä huvitti kun herätin ja olin pelkkää hymyä vaan

Maiskukka, jos halut lisää vertaistukea niin meillä keskenmenon kokeneilla on oma salainen ryhmä, jossa on sikahyvä porukka erilaisilla keskenmenotaustoilla. Jos haluat sinne, niin mene enkeleiden vanhemmat -> keskenmenon kokeneet ja sieltä löydät ohjeet kuinka pääset sinne. Mutta käy nyt ensin kuitenkin toteamassa se kohdun tilanne, eihän sitä koskaan tiedä...

Ihana plussa-aalto täällä! Onnea teille ja tarrasukkia matkaan! :Heartred

On. Nyt kp 26/28 ja tällästä samaa haamua/viivanpaikkaa testi näyttää edelleen. Eipä oo enään toiveet kovin korkealla tän kierron suhteen.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    390.9 KB · Katsottu: 172
Onnea uusille plussanneille! On tää mahtava aalto kyllä :)

Norael, mä en oo aamulämpöjä mitannut eli siitä en tiedä, mutta muuten oon ihan samassa tilanteessa. Oireet loistaa poissaolollaan enkä oikein tiedä pitäisikö olla asiasta surullinen vai iloinen. Toisaalta ei mulla muistaakseni esikoisestakaan ollut oireita, mut enpä niitä silloin osannut metsästääkään, kun pidin tärppiä niin epätodennäköistä. Ja toisaalta taas tuntuu, että kyllähän ttässä jotain, edes jotain pientä pitäisi olla havaittavissa. Nooooooh... lauantaina testaamaan jos ei täti ole siihen mennessä tullut.

Syksyinen kp 26/27-29

Takaisin