Raskaaksi 2015

Itellä tylsä vaihe, kp12/28 (aika nopeesti menee kyllä aika vaikka menkkojen alkaessa tuntuu aina ikuisuudelta oottaa että mitään jännää tapahtuu..) mutta lueskelen kyllä teidän juttuja! Paljon on taas tapahtunu, onnea plussanneille, teitähän riittää! :) etenkin nennalle superonnet plussasta, sulla on tainnut olla pudempäänkin yritystä takana?

Ja osanottoja tädin kohdanneille ja etenkin keskenmenon kokeneille :( maiskukka ja kirppu nyt päällimmäisenä nielessä, voimia!!
toivottavasti uusi vuosi 2016 ois meille kaikille plussarikas! :) tai tämä loppuvuosi tietty myös jos vielä ehtii.
Itselläni on kierto siinä vaiheessa että joulun tienoilla vois testailla ;) oisko joululahja?! Muita??

Kirppu❤ pahoitteluni, ensivuonna paremmalla onnella!

Nuunu ja lipstikka, aktiivista yritystä meillä reilut 1v8kk, sitä ennen muutama kerta annettiin mahdollisuus muttei tärpännyt.

En ees pysty käsittää tätä plussaksi, kun lääkäri sanoi ettei käytännössä mitään mahkuja! :o

Täällä testaus 21.joulukuuta. Paitsi että luulen tädin kurvaavan paikalle jo ennen sitä.
Plussaonnea kaikille :)

Toivottavasti en nyt unohda kovin montaa joille ainakin piti kommentoida...

nennalle ainakin paljon onnea! Eilisessä testissäsi en nähnyt mitään, mut nyt on kyllä väriäkin. ^^

Kirpulle pahoittelut ja paljon voimia. :(

Samoin Maiskukalle voimia ja pahoittelut. :( Kananmunaa isompi on jo aika iso. Toivottavasti pääset pian näytille.

Maijakulle tsemppiä. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Sulla oli kuitenkin ihan selkee plussa, mäkin näin sen ja oon huono näkemään haamuja. Kaikki on mahdollista kunnes toisin todistetaan ja joissain tapauksissa vielä senkin jälkeen.

Poika on melkeen parantunut nuhastaan. Sen sijaan olen itse flunssassa ja koko päivän ollut ihan väsy ja voimaton. Nyt illalla sitten tietysti piristyy niin ettei osaa mennä ajoissa nukkumaan. No kyllä mä kohta sinne menen...

Täällä myös testaillaan jouluviikolla. Edelleen ovista odotellaan.

Miuna, kp13 (noh kai nyt jo 14), yk5

Onnea nenna!!!! :happy:

Kirpulle ja maiskukalle suurensuuret halit! Todella surullista :(

ON: Täällä on nyt menossa rv 4+2 tai 4+5. Ultrassapa se sitte selviää tarkemmin, jos sinne asti toivottavasti päästään. Neuolaan soitin jo ja varasin ajan 13.1. kun täällä päin on hankalaa saada aamuaikoja, jos ei tosi aikaisin oo varaamassa. Halusin kuites aamuajan, että ehin ennen töihin menoa aamulla käydä, eikä oo pakko töissä vielä mainita asiasta. Varmaan siirryn jossain vaiheessa elokuisiin, mutta vielä en oo muka taikauskoisena usaltanut :).

Tsemppiä kaikille ovisteluun ja testailuun!!! :)

Tarrasukkia matkaan lumialida! :)

Täällä aamulämmöt vähän laskussa eikä ole juuri muuta oiretta kuin hillitön väsymys ja pieni paine alamahalla.. Eiköhän siis täti tee tuloaan ja pääsen siirtymään seuraavan vuoden ryhmään! Ensi kierrossa ryhdyn tikuttamaan ovistani sitten :D Viikonloppuna toki voin huvikseni testata jos ei täti heti tule, mutta olen aika pessimistinen. Uskoisin, että oireita olisi jo tässä vaiheessa vaikka mitä tissien kipuilusta mahakipuihin. No mutta saapahan Jouluna nauttia kaikista pöydän antimista ihan vapaasti :)

Kirppu pahoittelut!!!

ON Sanokaas kun menin kysymään tuolta vauvapalstalta terveydenhoitajalta vastausta tähän kuumeeseen ja oviksen siirtymiseen,niin pitääkö tuo paikkansa että jos nyt ovuloin myöhemmin (tänään oli lähes saman vahvuiset viivat testissä vaikka testasin aamulla puol 7 ja edellisen vessareissun tein 3 yöllä niin tässä aamupissassa. ) no terkkari sano että jos vaikka ovuloisinkin tässä kierrossa nyt myöhemmin niin luteaalivaihe ei riittäisi ja menkat huuhtelisi hedelmöittyneen munasolun pois... eikö luteaalivaihe olekkaan suht vakio???
jos kuume siis siirtänyt koko ovulaation niin luulin että kierto venyy,eikä menkat ala vielä ensiviikolla ja näi oleen kiinnittyminenkin kerkeäisi tapahtua, saittekohan mitään selvää :grin:grin

Helinäkeiju, niin mie oon käsittäny ett tosiaan kierto venyy jos ovis myöhästyy. Tosin lutis ei todellakaan ole vakio, ja varmaan siihenkin vaikuttaa just esim kipeenäolo. Normaalistikin se saattaa parilla päivällä muuttua ilman mitään syytä.
Jännä mitä tuo terkka sanoi (vaikka voihan se tottakin olla), ite en sidettä laittaisi housuihin vielä silloin :D

Helinäkeiju, mä oon jotenkin käsittänyt niin että jos ovulaatio myöhästyy, niin kuukautiset myöhästyy eli luteaalivaihe pysyisi suht koht samana... Voihan se ainakin niillä onnekkailla joilla on aina täsmällinen kierto esim 28pv että silloin se ovulaation myöhästyminen tarkoittaisi juuri lyhyempää luteaalivaihetta. Tai en tiedä. Jännä juttu.

Kiitos rohkasevista kommenteista. Tällänen foorumi on kyllä ihana. Minulla siis Mirena poistettu elokuu/2015. (Oli 4 vuotta) sen jälkeen ei oikein ovulaatiota ole näkynyt ja tuo limakalvo ei oikein paksuunnu. Olen varma, että "karma" kostaa, kun koitan urkkia liian aikaisin mitä kohdussa on. ...raskaustestit edelleen positiivisia. Nyt alkoi vatsan juilinta ja ruskea tuhru. :(

En voi siis olla viikoista ihan varma, kun kierrot aika sekasin. Mutta, periaatteessa vasta 3+3 menossa. Taustalla myös 2011, sellainen raskaus jossa testi + mut, kohtu tyhjä. :/ ...mut päätin kuitenkin, että OON raskaana siihen asti ennen kuin runsas vuoto alkaa. :)

Helinäkeiju: Olen samaa mieltä kanssasi tuosta, että luteaalivaihe aika vakio. :)
IMG_20151210_080618.jpg

Takaisin