Raskaaksi 2015

Maiskukka voimia päiviisi ja toivotaan että pääset pian ultraan! Varmasti raskaita päiviä kulkea epätietoisuudessa ♡

Maijaku en sinuna heittäisi kyllä vielä kirvestä kaivoon. Sullahan on vasta noin alussa et vaikka raskaustesti näyttäis vahvaa plussaa ei kohdussa välttämättä näy vielä mitään. Sen takia ultrausta ei yleensä suositella kun vasta sitten kun menkat väh. Viikon myöhässä että näkyisi edes ruskuaispussi ;)
Ja mistä sitä tietää jos sulla on vaikka tuplat tulossa ja sen takia hormoni hypänny pissaan noin aikasin:rolleyes:

Täällä alan olla aika vakuuttunut että mulla tosiaan oli valemenkat! Oireet vaan vahvistunu ja lämpö pysyny 37 tuhruttelusta huolimatta.
Paineentunne alavatsalla tuntuu jo selkeältä ja rintoja 'polttelee' ja nipistelee koko ajan, oksu tuli eilen illalla suuhun kun kumarruin laittamaan kenkiä jalkaan, kaikki vähän ällöttää ja haistan kauppakäynnillä kaikki tupakoivat ihmiset.. raudanmaku ilmestyny suuhun, ihan kun imeskelis rautanaulaa ja nipistelyt alavatsalla jatkuu. Eilen testasin pregcheckillä ja edelleen sain hailun plussan. Eli joko oon raskaana tai sit on keskeytyny km..
Päätin että testaan joka toinen päivä.. ovistestitkin tuli eilen postista ja huvikseni kokeilin niitäkin ja antoi aika vahvat viivat jos turhruista olis laskenu kierron alkaneen uusiks (sillon olis nyt kp4), mutta en laske koska nuo turhuttelut ei kyllä ollu ollenkaan mun kierrolle ominaiset menkat koska selvisin phsuojalla eikä tullu lainkaan hyytymiä..
2015-12-09 14.21.19.jpg

Piilo yk4 kp35/28 (?)

Emi, osta pregcheck tai apteekin oma niin loppuu epätietoisuus :)

Nuunu, tsemppiä piinaan! Voisi kuulostaa kyllä muultakin kuin menkoilta ;) Täällä on samat odottavat fiilikset, mutta ei mitään oloja ja huomenna meinasin dpo 13 tehdä ekan testin :)

Piilo ei tuo ole mikään hailu haamu vaan PLUSSA! Vai onko toi ovistesti..?

Piilo onko tuo nyt o- vai r-testi? Kuulostaa kyllä hyvinkin raskausoireille! Jännä nähä mihin kehittyy, toivotaan parasta :)

Muokattu viimeksi:
Tuossa Piilo vertailuna mun o-testi max 1h pidätyksellä, pitihän se nyt itekkin kokeilla kun näitä aina nähny :D Mulla siis pari päivää menkat myöhässä, mutta melkeen viikon tullu niukkaa ruskeeta tuhrua... Että luulis ettei sulla tuossa vaiheessa vielä ovis oo lähellä! Jatka testailua ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1449664963.640596.jpg

Muokattu viimeksi:
Mä tuun hulluksi! Siis ihan tosi.
Eilisestä asti ollu niin karseet alaselkä kivut ja poltot, nivusissa asti. Nyt tässä iltapäivän aikana levinny jalkapohjiin asti tuo kipu. Tuntuu, että koko alaruumis olis tulessa ja vihloo. Ovisjomojako :o Yleensä vaan nippaillut ja särkeny alavatsaan, tää on ihan uutta mulle.

Jennyhannele kuullostaa hurjalle, mutta eikös niitä plussia yleensä satele sillon kun on ollut megaovis johon sun oireet ainakin viittaisi :rolleyes:
Jos kivut jatkuu pahoina niin kannattaa käydä tarkistuttaa ettei oo mistään tulehduksesta kyse, pissatulehduskin voi olla alkuun oireeton :eek:

Maijaku, ei tosiaan kannata vielä luovuttaa! Testit kuitenkin osoittavat, että olet raskaana. Mun kaverilla endrometrioosi ja toinen munasarja poistettu kohdun ulkopuolisen raskauden jälkeen. Monta vuotta hoitoja ja annettu jo tuomio ja nyt odottaa luomuvauvaa ja raskaus on jo puolessa välissä! Älä koskaan luovuta!

Jättäydyn pois tästä ja siirryn tonne Raskaaksi 2016. Ne viiden päivän vuodot olikin keskenmeno,enää ei raskaustesti näytä mitään kun taas sunnuntaina näytti haaleaa. Seuraan teitä edelleen kun ihana ryhmä mutta en kommentoi. Hätähousulle km huono asia :(
Tsempit ja parempaa onnea muille<3

Takaisin