Raskaaksi 2015

Maiskukka suuret pahoitteluni. Toivottavasti pääset nopsaan tutkimuksiin.
nennalle Onnea,selvästi näkyy viiva :)
Jopsu kiitos,täällä aletaan vihdoin olla kokonaan terveenä,mies on nyt kuumeen kourissa vuorostaan,toivotaan että se ovis tulisi vielä tännekin,ettei mee kierto ihan hukkaan... jospa te kerkesitte talletella hyvin viikonlopun aikana niin pääset piinailemaan:)
ja sydänkäpyselle myös mukavia tulevia piinailuja :wink

On se hassua kuinka innoissaan aikuinen ihminen voi olla pissatikussa vilkkuvasta hymynaamasta :hilarious: Varoitin jo miestä et illalla ei pidä olla väsynyt :wink Jospa vielä ehtis tänä vuonna plussata... Mietin et olikohan viime kierron ovis edes sellainen missä olis voinu raskautua, kun en saanut yhtään vilkkuvaa naamaa vaan suoraan sen pysyvän. Noh, nyt vilkkuu...

Nenna, kunnon viivahan se siltä loistaa :dummy::dummy1:

ImageUploadedByVau Foorumi1449656706.405255.jpg

Tämän päivän ovistestailua! Mä luulen että se huippu oli eilen, koska on aavistuksen haameelmpi kun eilen. Testailen vielä illemmalla uudestaan ja tallettelut tehtiin eilen ;)

Jennyhannele kp12-28/30 Yk 5 :)

Pipanat: Mä ainaki komppaan sua, aina ovisplussan saatua tekis mieli kirkua! :D mitäs sitten kun se helottavan punainen pamahtaa r-testiin!

Nyt on pakkkkkko hehkuttaa mun avokkia! Oli varannut meille Hotel arthurista huoneen uudeksi vuodeksi ja pöydän Grande Grillistä. Eikä siinä vielä kaikki, oli myös saanut jo aikoja sitten liput Him:in uuden vuoden keikalle tavastialle. Nimim. Sinne 11vuotta yrittänyt saada lippua, tuloksetta. Ollut mun lempi yhtye varmaan siitä asti kun täytin 8vuotta. Ikinä en oo nähny vielä livenä!!! Voi helvetti! Mä ehkä rakastuin just vähän uudestaan <3

Viivat vahvistuvat nätisti. Työkaverin kanssa ihmeteltiinkin, että miten kp 22 jo noin vahvat. Hölmö minä, sitten, että katsotaan ultralla (alalla töissä olen). Eipä näkynyt muuta kuin endometrium n. 6mm...siinä hyvin epätodennäköisesti raskautta tulee ikinä olemaan. :( ...onko ollut kiinnittymisyritys? Vuotoa ilmeisesti odotellen. Eli, ei kannata testata aikaisin. Tulee vaan suuret pettymykset. :(
r testit.jpg

Nennalla näen haalean viivan, toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana! :)

Sydänkäpyselle pitkää pinnaa odotteluun, kyllä ne päivät siitä kuluu..joskus.. :wink

Lucky, mulla oli ehkä myöhänen ovis (taas ja arvaas muistinko laittaa mihkään ylös:rolleyes:) ja en jotenkin jaksa uskoa raskautumiseen vaan odottelen koko ajan menkkoja alkavaksi. Jos ei näy eikä kuulu niin testailen ehkä ensi viikolla. Tai sitten kun hermo pettää epätietoisuudesta. :grin

Nemira 30/28-30

JennyHannele, tajusin just et mehän testataan joulun pyhinä r-testi. Muista ostaa kaappi täyteen testejä, ettei jää niistä kiinni kun on monta pyhää ja kaupat kiinni :rolleyes:

PiPaNat ja jennyhannele, täällä kans yksi, joka oli onnensa kukkuloilla jo siitä vilkkuvasta hymiöstä ja vieläkin enemmän pysyvästä hymiöstä :hilarious:

Nemira, juu kyllä ne päivät kuluu.. Varsinkin kun on kaikennäköistä projektia meneillään, niin ei jää paljoa aikaa sormien pyörittelyyn.. Jouluviikon alussa aion testaa, jos ei täti sitä ennen vieraile.

Maijaku mutta näkyisikö niin aikaisin kohdussa vielä edes mitään? älä heitä kirvestä kaivoon,kun viivat vahvistuvat,onhan kp.tkin niin alhaiset vielä. Onko sinulle sanottu että raskautumisesi on epätodennäköistä? toivotaan että tämä olisi pienen alku ja pysyisi matkassa!!!! tsemppiä!!!

Täällä kans yks joka olisi hyvin,hyvin hurmioitunut hymynaamasta ovistestissä,ja viimekierron hymynaamasta hihkuin useamman päivän :grin

Maijaku, älä vielä lannistu. Sulla ei varmaan ole vielä edes menkat myöhässä eli viikkoja on 3-4? Tuossa vaiheessa ei ultra vielä mitään näytä. Toki limis oli vähän ohut mutta mitä väliä sillä on, jos sulla on plussa testissä? Sanoisin että raskaana kunnes toisin todistetaan! Ennen rv 6-7 ei kannata ultrailla sillä siinä vaan säikyttää itsensä turhaan!

Sydänkäpynen pitää vaan koittaa pitää ajatukset muualla että ei liikaa ala odottelemaan :D

Nenna nyt näkyy viiva munkin silmään! Varovaiset onnittelut! :)

Jennyhannele hyvä jos kuitenkin tallettelitte ;) ihana uusi vuosi tulossa, pitäkäähän super kivaa yhdessä ! <3

Helinäkeiju tsemppiä oviksen metsästykseen! ;)

Maijaku pahoittelut :( mutta toivotaan että olisi vielä pieni siellä mutta ei vaan ultralla näy!

On. Täällä myös testaillaan juuri ennen joulua ehkä saan sen plussan lahjaksi ! :) tänää oli aamulla jotain alavatsakipua vasemmalla mutta muuta oiretta ei oo ollut

Jopsu kp 15/25-28 dpo 3 yk 6

Suuret pahoilttelut Maisukka ja muut negan saaneet! Plussatuulia puhaltelen kaikille nyt! :love017

On. Tänään menossa kp 25/28 ja oon saanut nyt haamuja jo kolmeen kertaan. Pahoin pelkään että taas kemiallinen kyseessä kun ei viivat lähe vahvistumaan. Toisaalta vielä aikaiset kp:t mutta silti jotenki sellanen tunne ettei kaikki oo hyvin :sad001

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    304.7 KB · Katsottu: 192
Nuo on sofin one steppejä ja herkkyys 25. Entiiä sit kuin luotettavia on. Ehkä mä käyn ostaa jotain parempia :)

Nenna!! Ihan selkeä viivaan tuo on, ja värillinenkin vielä. Onnea! Ihanaa. Teillä oli pitkä yritys takana?

Jennyhannele, ihanan yllätyksen puoliso järkännyt! Varmasti ihana uusi vuosi tulossa :) Ja talletukset kunnossa, jes!

Emi, malttia vaan. Aikaiset pv:t vielä ja haamua kuitenkin edelleen näkyy! Piinaavaa tuollainen epätietoisuus on. Olisin itse ihan sekaisin mutta siksi en uskallakaan testata vaikka oliskin oireita ennenku on menkat myöhässä.

On. Kp 29/?(33-38) ja taitaa täti viritellä kompassia tähän suuntaan. Pinna tuntuu kiristyvän mikä on vahva vihje nro 1. Ajoittaiset menkkajomottelut jatkuneet lähes viikon, niitä ei yleensä menkkoja edeltävästi ole kyllä ollut kuin max pari pv ennen. Turvottaa, kuten aina ennen tätiä, vaikka nyt on niin megalomaaninen turvotus etten tällaista muista hetkeen. Hyvä kun saa housut kiinni! Oon herkkävatsainen ja monenlaista diagnosoitua vaikkakin vaaratonta vaivaa sillä saralla on, joten voi johtua monesta asiasta. Valkkarin lorahtelukin loppunut. Eipä se auta kuin odotella!

Takaisin