Raskaaksi 2015

Sallahaa, käsittääkseni salaiseen ryhmään pääsee kyllä milloin vain raskauden keston suhteen, kunhan vaan ne kriteerit täyttyvät! :)
Toivotaan että tällä kertaa papu jaksaa pysyä mukana loppuun asti! :)

Kiitos ♡

Raskaalta tuntuu mutta ei auta jäädä paikoilleen suremaan.
Toivottavasti pääsee pian kohti uutta yritystä..

Nenna, totta että pääsee, mut harmitti vaan kun oli siellä ehtiny porukkaan tutustua ja sit muut sai jatkaa onnellisena eteenpäin. Mut kiitos :)

Voi Maiskukka ;( Kannattaa varmaan soitella heti huomenna neuvolaan että jos pääsisit tosi pian ultraan! Voimia sinne <3

Maiskukalle suuret pahoittelut. Tuo on karmea tilanne aina, kuten meistä moni tietää. Toivottavasti pääset pian tarkastukseen ja tilanteelle varmistuksen.

Sallahaa, muakin harmitti kun kahteen kertaan ehdin jo seurailla noita la-ryhmiä ja sitten loput saikin onnellisina jatkaa eteenpäin ja itse joutui putoamaan kyydistä. Toivottavasti sulla käy tällä kertaa nyt kaikki hyvin ja pääset pysymään odotusryhmässä loppuun asti!

Täällä itsellä nyt virallisesti kp1. Siirryn ensi vuoden ryhmään. Onnea vielä kaikille joilla on tälle vuodelle mahdollisuudet!

Maiskukka pahoittelut :( toivottavasti saisit pian ajan ultralle että saat tilanteeseen selvyyden!

Piipaa pahoittelut kp 1! Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Jennyhannele on kyllä kumma tilanne ! Toivottavasti pian selviää!

Täällä ei mitään oireita tms odotellaan odotellaan miksi aika ei mee nopeemmin!

Jopsu kp 14/25-28 dpo 2 yk 6

Sallahaa, ymmärrän. toivon että kaikki menee tällä kertaa hyvin <3 siirryt kun siltä tuntuu :) muakin jännittää, mutta selkeesti en kuitenkaan osaa kauheesti pelätä, kun ei ole koskaan mitään tapahtunut. Liekö hyvä vai huono asia, ehkä molempia. :) toivotaan ettei tarvitsekkaan... Täällä tänään 4+3. Menis muutama viikko nyt nopeasti et päästäis vähän eteenpäin :) noh eiköhän meekkin, kun joulut ja muut tulossa. Eka neuvola mulla on joulun jälkeisellä viikolla ja sillon meneillään 7+2. Ollaan sallahaa siis hyvin samoissa lukemissa :p

Maiskukka, pahoittelut :/.. Toivotaan, että toivut nopeasti. Jos se todella oli keskenmeno, niin hyvä että vaikutti tyhjenneen itsestään ja kivuitta. Mutta surullista silti.
Tsemppiä Sallahaa, toivotaan että kaikki menee hyvin!!
Mua ärsyttää päivittäin, että mulla näkyy "osallistunut" ketjuissa La Helmikuu 2016 -ketju. En ole keksinyt keinoa poistaa sitä puhelimella joten päivittäin valitettavasti näen, missä onnekkaammat menee. seuraavalla kerralla en mene mihinkään La-ryhmään ennen vkoa 12 jos uskallan sittenkään.

Jopsu, täälläkään ei oireita. Odottelua vaan. On aika tylsä vaihe oikeastaan tämä ovulaation jälkeinen eka viikko, kun ei niitä oireita kai vielä edes voisi olla..

Maiskukka, suuret pahoittelut! :sorry:

On. Tänään vähän paremmat fiilikset kuin eilen, mutta vielä kuitenkin aistittavissa alakuloisuutta. Liian paljon stressiä, ei kylläkään tästä yrittämisestä mutta muuten elämässä. Oikea munasarja kipuilee eli varmaan taas keltarauhanen mua kiusaa. Hauska miten tässä oppii kropastaan uutta, nyt huomaan paljon samankaltaisuuksia viime kiertoon ajatellen ovulaation jälkeistä aikaa jne. Mitään raskausoireita en huomaa kyllä että olisi, mutta eikai näillä dpoilla vielä voi ollakaan. Odotusta.

Kp 20, dpo 4

Anteeksi tyly omanapailu, oon junassa ja netti toimii heikohkosti. Mutta tässä tämänaamuinen testi, joka on mielestäni vahvempi ku eilen ja mieskin näki siinä viivaa! :)

Liitteet

• IMG-20151209-WA0001.jpg
    IMG-20151209-WA0001.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 226
Suuret pahoittelut Maiskukka! :Heartpink

Nenna ihan selvästi näkyy väriä viivassa jo, onnea vahvistumiselle! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia & vauvaliimaa matkaan! :happy:

Arwen kp26/28-31, dpo10, yk6

Nyt on nenna kyllä ihan selkeästi punainen viiva! Varovaiset onnittelut <3

Nenna : tiedätkö sä pitääkö siitä salaisesta ryhmästä mitää ilmoittaa kun ei tonne vielä ole tullut sitä ylläpidon ohjeita siitä.

Sallahaa : ihan sit tuut ku susta tuntuu.

Pahoittelut Maiskukka!

Piipaa : pahoittelut menkoista

Hcg negatiivinen, niinkun tässä vaiheessa kiertoa kuuluukin. Ihmetyttää vaan, mutta uskottava se on :) Eilen tehtiin tallettelut kuitenkin!
Aamulämpö tänään 35.6 astetta, eilisestä 34.8 asteesta vähän ylöspäin. Tais se ovis nyt mennä kyllä jo, täytyy seurailla.

Jennyhannele kp12-28/30 Yk5

Takaisin