Raskaaksi 2015

Piilo89: Todella hämärä kuva, mut jonkun sinisen hailuriviivan taidan silti nähdä :) voi kunpa vahvistuisi!

Piilo: eikös tossa oo ihan haamu :D nää on niitä mun maagisia testejä. Eka kertaa ku plussasin ja sain km. Ni näin unta tollasesta testistä jossa plussa ja plussaan se oli mut meni kesken. :D mut haamu siinä on ... Hienoa! !!

Onnea Nuunuu kosinnasta! <3

Toinenpikkuinenko, pahoittelut ja paljon tsemppiä. Kamala tilanne. :( Onnea uuteen yritykseen sitten kun jaksat taas yrittää.

Piilo, mäkin nään tossa haamun vaikka kuva on vähän hämärä. :> Varovaiset onnittelut!

Laskin tuossa kuinka pitkä tuo kierto oli ja sain tulokseksi 68 päivää. Taidan odotella seuraavia kuukautisia helmikuuksi niin en ehkä ole liian hätänen. :/

Juu kyllä siinä on hailura viiva omaankin silmään kun testiä katsoo, selkeämpi tosin kun tuo kuvassa oleva. Mulla on kaapissa 2 davidin puikkotestiä ja kaks one stepin liuskatestiä. Ajattelin testata aina kerran päivässä jos täti pysyy poissa :)
Muutkin testit näyttäny just tollasta hailuraa paitsi se apotecin ultra10 joka oli kyllä puhdas nega.
Yk4 kp 30/28

Piilo: mulla oli pari vuotta sitten samoja testeja ja näytti kahdessa kierrossa samanlaista, mutta oli negoja kuitenkin :( mulla meni hermot, kun ehti jo elättelemään toiveita ja sen takia en enää tehnyt muita kuin cbn digejä. Ja siis mies näki selkeästi myös viivan aina testeissä. Toivotaan kuitenkin, että sinun kohdalla kyseessä on plussa! :)

Toinenpikkuinenko, osanotot. Mua kyllä joka kerta hämmentää miten Suomessa keskenmenoja hoidetaan. Cytotecit vaan käteen ja kotiin vuotamaan. Aivan järkyttävää! Itse olen kokenut tänä vuonna kaksi keskenmenoa ja täällä kyllä kummallakin kerralla kaavittiin heti seuraavana päivänä. Ei lääkkeitä edes ehdotettu. Mä koen sen edelleen paremmaksi tavaksi vaikka siinäkin toki riskinsä on. Mutta ajatuskin siitä että pitäis pöntöllä oikein tutkia mitä sieltä tulee on ihan liian hirveä. Oksettaa.

Paljon voimia sinulle näihin päiviin. Ja anna kropan ja mielen kunnolla toipua ennen uutta yritystä. Ja tänne saat aina tulla purkamaan ajatuksiasi, samassa veneessä ollaan kaikki.

Sallahaa: kiitos tiedosta,greippimehullahan sitä täälläkin ollaan huuhdeltu kaikki alas venhnänalkioöljystä lähtien,nyt kyl harmittaa.. no jospa ees on vähän vaikuttaneet.
Piilolle viivojen vahvistumista ja moonylle myös plussapuhallut että pysyy täti poissa!!
Lämpöjen mittailijat,minulla ollut nyt aamulämmöt 35.9-36.0 ja tänäaamuna oli 35.7 voiko tämä nyt olla se notkahdus lämmöissä ennen ovista? vai paljonko lämmöt yleensä heittelee teillä? samaan aikaan olen mittaillut aamuisin sängyssä,eka kierto kun mittailen ja laskureiden mukaan huomenna pitäis olla ovispäivä.

Pahoittelut toinenpikkuinenko :( Tsemppiä!

Täällä on nyt kyllä niin jänniä paikkoja monella että tulin puhaltamaan kaikki mahdolliset plussa sekä ovis tuulet tänne!! <3 Olkoon tämä kierto teidän :)

Piilo, kyllä mä saan ainakin näkymään selkeän viivan tuohon! :eek: Varovaiset onnittelut ;)

Tsemppiä kaikille! <3

Huomenta tytöt,
Kiitti Sallahaa vinkistä, nyt pitää muuttaa kans täällä tuota vitskun ottoa. Itse otan kilpparilääkityksen vuoksi vitskut iltaisin, mutta otanpa sitten vedellä :) käytän aamusmoothiessa pinaattia, joten kalkkitabletti kuuluu siis eri kattaukseen, koska pinaatin ainesosat estää kalkin imeytymistä. On siinä miettimistä, mitä, monelta ja minkä kanssa!
Tänään pitää tilata lisää Raskauskeijun ovistestejä, siellä on vielä tänään -15% "veronpalautuskampanja". Mulla on enää kaksi testipuikkoa, mutta taitaa joku digitikku vielä olla varuilla.
Tsemppiä viikonloppuun, toivottavasti saadaan niitä plussia nähdä sekä o- että erityisesti r-testeissä!!
Katjusha kp 12 tai 15

Täällä pitäisi olla kp 16/28, dpo2 mutta äsken vessareissulla havaittu rusehtavaa tuhrua. Pöh. :( ehdin jo toivoa että kierto palaisi heti normaaliksi kierukan poiston jälkeen.

Piilo toivotaan, että viiva vahvistuu! Kerroppa heti, kun oot tehnyt seuraavan testin!

Täytyy sanoa, että ilman aamulämpöjen mittausta olis kyllä tässä kierrossa jäänyt ovis bongaamatta. Esikoisestakin mittasin vain lämpöjä, toki noilla tikuilla on kiva varmistaa asia. Nyt siis lämmöt noussu, ajotus oli kerrankin kohdillaan ja nyt sit vaan piinailemaan :) Viime kierrossa olin esikoisen kanssa lomalla ilman miestä juurikin oviksen aikoihin.

Eli täällä kp14 ja dpo2 (testeihin en koske ennen dpo14-15 tää on lupaus hehe)

Mulla alko menkat viime torstaina ja eilen loppu eli hyvin lyhyeksi jäi. Nyt ootellaan taas ovista alkaviksi. Meinaa kupoliin ottaa tää oottaminen :)
R-testin tein ja negaa näytti että lyhyeksi jäänyt kierto ei ainakaan siitä johtunut.

Kärpänen, toivottavasti siun testisi tulevat oikeaan aikaan kotiin, miulla kesti 1.luokassa lähetettynä 1,5vk...

Plussatuulia kaikille!❤

Kirppu, oikeassa oot odottaminen on tylsää! Tsemppiä kuitenkin oviksen metsästykseen.

On. Ovisplussa eli pysyvä hymynaama tänään. Voitte ehkä arvata missä merkeissä tää vkl meillä menee ;)

Kp 15, dpo -1, yk2

Liitteet

• 1449219379365.jpg
    1449219379365.jpg
    98 KB · Katsottu: 157
Täällä testattu taas tälläinen.. :sad001 Tulis se täti jo niin pääsisi uuteen kiertoon :) Toki toiveissa on ettei tulisi ollenkaan ja ei vaan vielä näkyisi muttajoo.. Toki kun on epäsäännölliset kierrot niin menis tää niiden puitteissa vielä.

Sydänkäpyiselle onnet ovisplussasta!

moony, mites siellä testailu?

Piiilolle viivojen vahvistumista! :)

puhvis kp 40/34- yk8

Liitteet

• IMG_1360.JPG
    IMG_1360.JPG
    10.2 KB · Katsottu: 186
Takaisin