Raskaaksi 2015

Voimia pikkukakkoselle<3
Minäkin olen kokenut saman, mutta pientä en edes kerennyt näkemään mikä varmaan helpotti mun tuskaa. Otan osaa suruusi<3

Toinenpikkunenko Voimia!!!! olen pahoillanne puolestanne :(
Arwen: testaan yleensä iltapäivisin ja kun alkaa tulemaan haamua niin sitten myös aamuisin,ja kun haamu näkyy niin otan myös digin käyttöön ni saan varman vastauksen, koska mielestäni minullakin on todella nopea se huippu...
elinaaa_ minulla on ollut epäsäännölliset kierrot ja menkat käynnistyi terolutien avulla,viime kierto oli ensimmäinen luomukierto josta kunnolla varmasti oviksen bongasin kp. 20 ja vuoto alkoi kunnolla kp.32 nyt on menossa kp. 17 ja ei oo vielä ovista tullut. Mielestäni yhdessä terokierrossa ovis oli lähellä kp. 14 mutta täyttä varmuutta ei ole, kp. 14 sain lähes tasavahvat viivat silloin.

Toinenpikkuinenko, olen pahoillani. Tuo on järkyttävä hetki, en toivoisi kenellekään. Toivotaan, että tyhjennys menee ilman komplikaatioita. Voimia!!

Olen pahoillani toinenpikkunenko <3 Tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu. Itse neljä keskenmenoa saaneena ja yksi niistä kerkesi viikolle 11 ja oli aivan vauvan näkönen. Nähtiin varhaisultrassa syke ja kaikki piti olla hyvin. Sitten nt-ultrassa ei sydän enää lyönytkään..
Todella paljon voimia <3

Mä oon saanut Apteekin testeillä haamuja, joten nekään ei nyt ihan luotettavia oo.

Toinenpikkuinenko, olen pahoillani. :(

Täällä yritys jatkuu. 15.12 on aika lapsettomuuslääkärille keskussairaalaan. Tänään on kp26/26-33.
Tsemppiä kaikille!

Norael mulla myös ovis oli viime viikolla,nyt kp23/28 ja alavatsalla ollut jo menkkatuntemuksia ja nippailua. Pieni toivon kipinä heräs, et onko tallettelu tuottanut tulosta. Meinasin jo ostaa raskaustestin, mut ehkä jätän suosiolla ensviikkoon ja odotan rauhassa tuleeko täti...ja sit vast hermoilen

Viima: sehän se just siinä onkin, kun aiheuttaa keskenmenoja ja hedelmättömyyttä. Oikeella ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunalla voi jo saada ihmeitä aikaan.

Suuret pahoittelut teille toinenpikkuinenko! Varmasti ihan kamala olo nyt! Onneksi teillä on sielä oma pienikin lohduttamassa.

On: nyt sain ovistestiin kontrollia vahvemman viivan, jes! Ja vasta kp13 menossa eli itseasiassa ihan sama kuin esikoisesta tärppäsi :) Nyt pitää vielä vaan saada mies innostumaan!

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    639.9 KB · Katsottu: 151
Pikainen omanapailu, en oo tänään ehtiny lukea kommentteja...

Mä en tajuu! Taas on "menkkatuntemuksia" ollu tänään, tai alaselkä särkee... Mutta sekin tässä on outoa, kun yleensä tuntemuksia ei tule kun just ennen kun alkaa ja nyt ei kuitenkaan mitään ole alkanut.. Viimeksi kivut alkoi vasta, kun menkat oli jo alkanut. ?!

pahoittelut toinenpikkuinenko. paljon voimia.

Täällä kp15 ja tällaista viivaa tuli. Olisko nyt ovis plussa?

http://aijaa.com/QAtNCf

Ärsyttää nämä liuskat kun ne kerää sitä väriä tuohon yhteen reunaan. Onko tuo nyt sit ovis plussa vai ei.. en ota selvää. :wideyed:

Takaisin