Raskaaksi 2015

Onpa tullut lisää vietei tänne :D oon vähän sivusta seuraillut mum testihölmöilyn jälkeen. Anteeksi etten kaikille vastaa menee hetki ku luen näitä viestei.
Toinenpikkuneiti: olen tosi pahoillani :/

Piilo: mäki näen haalean viivan, vahvistumista! :)
PepeXXL onnee :)

Itse: Aika matelee, maha ollut tosi kipee ja ihmetyttää et yleensä oviksen jälkeen lämmöt 36.8, nyt eilen lämmöt jo laski 35.8 o.O. Hieman kipeä olo ollut,kurkkukipee ja tuntuu että tulos flunssa muttei onneks ole tullu kipeeksi.

Kp 26/31-43 dpo 3 yk 3

Muokattu viimeksi:
Wou NuuNuu, siellähän mennään lujaa! Hyvä että häät on nopeesti kun jos ja kun maha alkaa kasvamaan niin mahtuu sit vielä puku päälle :joyful: Meille synty esikoinen vuosi häistä. Niin sitä kuultiin kaikilta että "ette tekään sit ennen papin aamenta..." mutta ne ei vaan tienny et 5v oli jo yritetty... Joko teille pikkunen kävelee? Tuleeko hänestä sormuksen kantaja? (Ei kyllä liity mitenkään tähän ketjuun...:confused: )

Täällä on kans yks 161cm mittanen! :D

Pahoittelut negasta puhvis. Toivottavasti täti löytää pian sinne ellei sitten muutu kuitenkin plussaksi. Ikävää tuollainen odottelu kun ei mitään tapahdu. Oletko bongannut ovista?

Jopsu, taitaa imetyksestä johtua kierron venähdy. Imetin vielä vähän aikaa sitten kolmesti päivässä. Nyt yksi kerta karsittu niin että poika saa illalla ja yöllä maitoa. Olin kyllä varautunut siihen että kierto voi olla epätasainen, mutta siltikin tuntuu kamalan pitkältä tuo (varsinkin kun aiemmat kaksi kiertoa oli vähän inhimillisempiä).

Täällä kanssa 161cm mittarissa :)

Mulla ei itsellä alkanut kuukautiset ennen kuin lopetin kokonaan imetyksen pojan ollessa 11kk. Muistaakseni kierto palautui suht normaaliksi heti, ainoa muutos oli, että tiputteli aina ainakin viikon, mutta se johtuu lukemani perusteella juurikin siitä että oliskohan se nyt ollut keltatauhashormooni toimii imetyksen jälkeen ja aikana hieman huonosti.

Vargynja, ei ovistietoja kun sattu testit tulee liian myöhään :sad001 Mutta odotellaan ja toivotaan! :)

Täällä pituutta 165cm :grin

Seuraava testaus varmaan ois hyvä alkuviikosta sitten taas jos ei muuten muita tuloksia tule :)

Ja onnea pepe! :Heartred

Näinköhän tuo 161cm on yleisin pituus suomalaisilla naisilla? Ainki tässä ketjussa tuntuu olevan :P

Mahtavaa kun en yksin joudu edustamaan hukkapätkiä, nuunu ja sydänkäpynen! :P
Mut tää pituus on siinä mielessä hyvä, ett voi huoletta laittaa minkä korkuset korkkarit vaan jalkaan, eikä silti oo liian pitkä(tai siis mie tykkään olla miestäni lyhyempi myös korkkareissa, ja tykkään käyttää korkkareita) ;)
Toistaalta taas ärsyttävää kun ei edes ruokakaupassa saa ylähyllyltä tuotteita...

Mies joskus meinasi ett kiinnittää miun takkiin sellasen lasten fillareissa olevan oranssin viirin ettei tartte yrittää ettiä ihmisjoukosta sitä "koloa" jossa mie meen :D

Miten me ollaan kaikki näin pätkiä? :laughing021
Mä oon samoissa mitoissa kun piia ja pitäis kans painoo pudotella tästä vielä lisää kun jaksaa. Esikoista kun alko odottaan niin painoa oli kymppi vähemmän, mutta niin oli ikääkin. :rolleyes:
Omanapana. Täällä toiveet nousee viikonlopulle, kp 26 menossa ja rintoja vähän jomottaa ja on ne selkeesti täydemmät kuin yleensä. Toivotaan tärppiä.

Kaikille muille isoja plussapuhureita, palaan kirjottelemaan paremmalla aikaa!

Nemira kp26/28-30

Täällä on yksi 171-senttinen, joten tasoitan vähän keskiarvoa :) Minä menin sitten rakastumaan pätkään mieheen, joten aina kun mulla on korkkarit, olen miestä puoli päätä pidempi (tai ainakin siltä tuntuu) :D Mies kyllä tuntuu vaan tykkäävän, kuulemma on paremmat näkymät tohon kainaloiden tasalle :laughing021

Täällä tuli sitten testiin reipas nega. Dpo13. Noh, ainakin voi hyvällä omallatunnolla pistää illalla pikkujouluissa GT:hen sitä g:täkin ;) Jos tästä nyt jotain positiivista pitää keksiä...

Moonylle ja muille piinailijoille parempaa onnea!

Äh, piipaa, pahoittelut negasta :( nyt unessa oli kunnon leffaviivat :D kohta testaamaan...

Mä tärisen!!!

Moony kp27/27-31, dpo 13, yk3

ImageUploadedByVau Foorumi1449293786.923444.jpg

Muokattu viimeksi:
Onnea Moony!!! Oliko sulla mitä oireita ja mistä alkaen?

Minä oon 167 cm. Huomenna kp 27/27 ja testaan huomenna heti aamusta kun olis pari viinilasillista suunnitteilla itsenäisyyspäivänä kaverin kanssa :) oon kyllä 99%varma ettei tärpännyt, olo ei oo mitenkään poikkeava. Vatsassa ei oo mitään tuntemuksia (välillä kyllä tuntunu oikealla puolella jtn pientä) ja tissitkin on kipeät muttei läheskään niin arat kuin edellisellä kerralla tai muilla negakierroilla. Noh olen sitten helpottunut sikäli kun ei tarvii ottaa stressiä joulun ajan salailusta.

Takaisin