Raskaaksi 2015

Voi Jennyhannele, miten tässä taas näin kävi...?! Pahoittelut!!!
Mä viime viikonloppuna lueskelin netissä, että "aspiriinia" määrätään lapsettomuuteen kun alkio kiinnittyy, mutta ei pysy ja kortisonia annetaan meille, joille ei tartu. Huoh, kumpikin tilanne on kyllä kestämätön!
Foolihaposta: jopa 4g määräävät, joten 1200 mg on turvallinen. Otan itse suunnilleen tämän määrän.

Lucky87, sitähän se ar ultra on et saa oman mielenrauhan ja tosiaan näkee et missä on kiinni. Meillä oli viimeksi ar ultra 6+4 ja syke näkyi juuri niinä päivinä. Lääkäri sanoi, että pari-kolme pv ennemmin ei ois vielä näkynyt. Jokainen ultra pelottaa aina, vaikka ois kuinka pitkällä!

On kyllä uskomattoman surkee olo, jotenki oon aina kuvitellu että toi syöpä on pahinta mitä mulle voi sattua. Mut enään en siitäkään tiedä, vaikka siitä selvinneenä pitäs jo selvitä ihan mistä vaan. Mut ajatus lapsettomuudesta täl hetkellä murtaa mut ihan palasiks. Ja tää epätietosuus tilanteesta ja tulevasta on yhtä helvettiä. Plaaaaaah..

Mulla menee kans foolihappoa 800mg pv ja ladyvita mamaa nyt 2kpl/pv. Ladyvitaa suosittelivat neuvolasta, on kuulemma parempi tuote kun se raskausajan multitabs, tiedä sit todellisia eroja.

Jennyhannele valtavasti tsemppiä ja kaikkea hyvää teille. Olet todella vahva nainen. Toivon sydämenipohjasta, että teillekkin pieni ihme suodaan :Heartpink

Sivusta tätä ketjua seuranneena pitää nyt huudella, että toivottavasti puhutte väärällä yksiköllä foolihaposta. Yleinen ohje on perusterveellä yritys- ja odotusaikana ottaa 500 mikrogrammaa eikä milligrammoina. On aika iso ero, että syökö 0,5 mg vai 500 mg foolihappoa.

jennyhannele, käypäs lukemassa www.karipaulus.com ja sieltä kehoterapia. Voisin kuvitella että sinä jos kuka hyötyisit tuosta. Itse kävin kun lapsettomuushoitoihin alettiin ja voin sanoa että oli uskomaton olo ja tunne hoitojen jälkeen.

Äippä, Ihanaa, nyt vaan toivotaan että kaikki jatkuu hyvin :)

Täällä ei mitään erikoisia tuntemuksia tänään. Rinnat yhä vähän kipeät... Viimeksi tuhru alkoi tähän aikaan kierrosta.. Toivotaan että nyt ei ja pysyykin poissa ;) en silti elättele kauheesti toiveita.

Kp23/27-31, dpo9, yk3

Jn89 Hupsista, nyt oli yksiköt menneet ihan sekaisin. Tosiaan kyse on mikrogrammasta. Eli vaihdan annoksen 800 ug vuorokaudessa, en suinkaan 1000kertaiseen annokseen :D

Norael: on ollut tuntemus. Mutta joka kerta sen on tajunnut vasta jälkeenpäin varmaksi kun tärppää Tyyniolo, hyvin nukutut yöt. Ja kun ei tärppää ei oo mitään tuntemuksia, pms oireet tulee. Alavatsa menkka jomot 1-2 päivää ennen menkkoja. Sellanen henkinen paha olo loppukierrosta tulee. Ei vaan oo yhtään toiveikas olo.
Mä oon syönyt 2 kiertoa putkeen beroccaa ja nyt oon syönyt beko strong. Sekä d vitamiini 50microgrammaa.

Lumi: kyllä se vaan kuule plussa on. :D

Äippä: onnea mustasta täplästä!!!! :D saitko millon seuraavan ajan ultraan?

Joo, mennään niillä satasilla mitä purkissa lukee (ei muutella yksiköitä!) mulla menee foolihappoa se 1200 yksikköä, mikä piti olla. Noissa raskausvitskuissa sitä on 400 tai 500 yksikköä riippuen merkistä.

Voi jennyhannele, oon ihan sanaton, iso hali täältä sinne!:sorry:

Milsku, tervetuloa ja pikaista plussaa!:)

Norael, mulla oli vaikka mitä oireita viime kierrossa vaikken ollut ees raskaana. Itse jotenkin koen sen niin, että niitä oireita on niin helppo itselleen "luoda", että parempi olla hirveästi miettimättä niitä etukäteen vaikka se on kyllä helpommin sanottu kuin tehty.. :grin

Niin hirveesti tullut juttua tänne, etten ehdi kaikkeen millään vastailla tai ylipäänsä mun pää ei pysy matkassa mukana!:smiley-ashamed005

Omanapapapa... Tänään vasta pääsin testaamaan ovista, kun eilinen yritys sanoisinko kusi. En nimittäin osunut mukiin ollenkaan :laughing021... No tänään vielä nega tuo ovistesti, mutta jotenkin voisin oireista päätellä että jossain nurkan takana se ovis luuraa, nimittäin oikean munasarjan kohdalla ollut pientä jomottelua pitkin eilistä iltaa ja tätä päivää.. Eli olisikohan niitä munasolun kasvukipuja. On tää niin jännää puuhaa. (Muoks) Ladytimerin mukaan ovis osuisi perjantaille.. Eli nyt olis otolliset hetket pupuiluille...

Sydänpäkynen kp12, yk 2

Muokattu viimeksi:
Jennyhannele, sullahan todettiin monirakkulainen munasarja, niin mulla on molemmat munasarjat monirakkulaisia. Kyllä se vielä siitä:Heartred
Tsempit ja halit sulle:Heartred

Mulla tulee vaaleanpunaista/rusehtavaa valkovuotoa ja nyt on kp7? Menkat loppui kp5. Eilen mulla oli kovia alavatsakipuja.
Mitähän tää on? :o

Viima: Monirakkulaiset munasarjathan aiheuttaa just tollasia epäsäännöllisiä vuotoja, niin ainakin luin noista papereista jota sain. Uskosin ainakin et on ihan vaaratonta :)

Takaisin