Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Voi Jennyhannele, miten tässä taas näin kävi...?! Pahoittelut!!!
Mä viime viikonloppuna lueskelin netissä, että "aspiriinia" määrätään lapsettomuuteen kun alkio kiinnittyy, mutta ei pysy ja kortisonia annetaan meille, joille ei tartu. Huoh, kumpikin tilanne on kyllä kestämätön!
Foolihaposta: jopa 4g määräävät, joten 1200 mg on turvallinen. Otan itse suunnilleen tämän määrän.
Mä viime viikonloppuna lueskelin netissä, että "aspiriinia" määrätään lapsettomuuteen kun alkio kiinnittyy, mutta ei pysy ja kortisonia annetaan meille, joille ei tartu. Huoh, kumpikin tilanne on kyllä kestämätön!
Foolihaposta: jopa 4g määräävät, joten 1200 mg on turvallinen. Otan itse suunnilleen tämän määrän.

... No tänään vielä nega tuo ovistesti, mutta jotenkin voisin oireista päätellä että jossain nurkan takana se ovis luuraa, nimittäin oikean munasarjan kohdalla ollut pientä jomottelua pitkin eilistä iltaa ja tätä päivää.. Eli olisikohan niitä munasolun kasvukipuja. On tää niin jännää puuhaa. (Muoks) Ladytimerin mukaan ovis osuisi perjantaille.. Eli nyt olis otolliset hetket pupuiluille...