Raskaaksi 2015

Jopsu, toivotaan :p rinnat on myös muuttunu kipeiks tän päivän aikana... ? :o sekin voisi olla oire, tai sitte vain oire lähestyvistä menkoista. Blaah :D

Äipälle tsemppiä lääkäriin! :)

Puhvis, höh negasta! Mutta vielä peukut pystyssä kun ei menkkoja näy ;)

Vauvakuume Samaa mäkin mietin aamulla. Mulle ei oo koskaan käyny niin, että vaikka olisinki ällöttävää unta nähnyt, niin en mä koskaan oo heränny siihen oksennus suussa, enkä kyllä ees tienny että sellanen on mahdollista :confused::grin

Ainiin ja sovelluksista; ite latasin eilen womanlogin ilmaisversion. Vielä vähän opettelen käyttöä ja tutustun..mutta ihan kivalta vaikuttaa :joyful:

Tsemppia äippä lääkäriin, toivottavasti siellä jtn näkyy.

Täällä vähän erikoimen tilanne,tein vielä illalla ovistestin ja ihan huvin vuoksi pc rteston, johon tuli haamu?! Näyttääkö muka rtesti myös ovulaation? Ovikseen metsästykseen aloiton about viime torstaina jolloin oli jo suht vahvat viivat. En haluaisi vielä innostuu kun olen joka ikinen kierto saanut niitä haamui ja menkat siltiki alkanut. Omasta mielestäni en o koskaan niin vahva haamuviiva näillä kiertopäivinä saanu.

Kp 22/31-43 yk 3

Liitteet

• 1448905552904.jpg
    1448905552904.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 219
Lumi mun mielestä ovistesti voi näyttää raskauden, mutta raskaustesti ei näytä ovista :S korjatkaa jos oon väärässä :|
Ja tuo on kyllä aika selkeä haamu! Testaisin uudelleen aamulla ja apteekin testillä :p toivottavasti olisin oikeassa ❤

Tässä vielä raskaustesti kuivuneena. Voi kunpa olisi oikea haamu enkä tässäki kierossa joutuisi pettymään. En haluisi herätä toiveita. Teen aamulla vielä testin ja JOS olisi vahvempi viiva kun nyt nii teen digitestin kun niitä kaapista pari löytyy :D

Liitteet

• 1448907454537.jpg
    1448907454537.jpg
    17 KB · Katsottu: 201
Piilolla ja moonylla on kyllä aika hyvän kuuloisia oireita, jännitys alkaa tiivistymään!

Tsemppiä äippä huomiseen ultraan!

Lumilla on kyllä aika selkeä haamu, kun minäkin sen näen, peukut pystyyn, että vahvistuu vielä!

Moikka tytöt,
Onnea plussanneille, peukut että viivat vahvistuu ja että pienokaiset pysyvät matkassa!!
Jänskät päivät on monilla, ja sitten ollaan me kun ootetaan "piinaviikkoja" ;)
Piilo, Welcome back ja kiitos kauniista ja kannustavista sanoistasi!!
Täällä vaikuttaisi "hedelmällinen viikko" alkaneen, meinasin etten mitään ovista testaa - vaan katotaanpa vaan, niin löydän itseni taas tikkuun pissimästä :D No, onhan siinä se etu, että tietää milloin seuraavaa vuotoa odotellaan. Kuka nyt ylläreistä tykkää ;)

Äippä onnea plussasta! :) Mäkin vähän epäilen, että mitään vielä sielä ultrassa näkyisi :0 Varhaisultrakin mun käsittääkseni otetaan 6-7viikoilta eteenpäin.
Mulla ei yksityisellä näkyny mitään vielä 6+, mutta vkolla 9+ otettiin uusiks ja näkyi vasta silloin kaikki, mitä pitikin näkyä. Mutta luulen, et sun tapauksessa tekevät just ihan kaiken varalta kun niitä keskenmenoja on takana. Voi kumpa teillä pysyisi nyt vauva kyydissä :)!

- Mulla huomen aamusta lääkäri, tänään otettu hcg verestä. Katoin kanta.fi palvelusta tuloksen ja arvo oli 9, mutta nyt ollu ihan normimenkat kyllä. Pe-La tuhrua ja sunnuntaista alko sit ihan kunnolla menkat, kipuineen kaikkineen. Katotaan mitä huomenna lääkärissä ovat mieltä.

Jennyhannele kp4/30?

Onnea äippä, pitäviä tarrasukkia sinne! :happy:
Jännä paikka L u m i - tsemppiä testailuun! :smiley-bounce012

jennyhannele Hyvä, että tsekkaavat tilanteen. :Heartpink

Katjusha Munkin piti ottaa tämä kierto rennosti kunnes tikutin la 2 kertaa + digin vielä päälle. Ei ole kauaa siitä kun manasin CBn maanrakoon ja päivittelin kuka maksaa 45€ kymmenestä testistä. Minä näköjään. :p:wink

Arwen kp17/28-31, dpo1, yk6

Äipälle onnittelut Mikä kiertopäivä sulla on nyt menossa? Varmaan ihana tunne, kun luit tuon digin tekstin Onko sulla millasia oireita ollut?

Jännä tilanne sulla Lumi! Minkä merkkisiä testejä käytät? Tsemppiä testailuun ja plussaonnea!

Katjushkan kanssa ollaan aika samassa tilanteessa, täällä myös hedelmällinen viikko. Ajattelin testata ovista, mut en vielä tiedä milloin. Mulla tulee yleensä ensin sellainen limatulppa, joka myös edeltää ovista, mutta olishan se hyvä testata testillä, että varmasti ovuloi.

Niinu mulla on Kp 32/30-33. Dpo 12.
Nyt on rinnat vähän kipeytyny, ja tänään ollu hieman huonoa oloa.aamusin särkee päätä.repäsykipuja tulee välillä ja sellasia teräviä viiltoja ihan tuonne alapäähän, ja ihan niit perus menkkajomoja tuntuu välillä.mutta kait ne ihan kuuluu asiaan.lämmöt 37. Oli kyllä niin ihanaa nähdä tuo digin tulos, mutta silti ei oikein uskalla vielä kunnolla iloita, ennenkun nään ultralla et pikkunen siellä todella on, ja voi hyvin.

Paljon onnea äippä!

Lumilla myös erikoinen tilanne. Tsemppiä epätietoisuuden kanssa painimiseen!

Pahoittelut negasta Puhvis!

Moony, alkaa oireita ilmaantua :p niitä on niin mahdoton olla analysoimatta!

Jopsulla ja Katjushalla ainakin ovisaika piakkoin käsillä. Onnea hyödyntämiseen ja o:n nappaamiseen jos päädytte testaamaan! :)

On. Kp20/33-38, menkkajomoja on-off perjantaista lähtien (kp17), ja nyt kolmena päivänä oikealla alavatsalla jomottelua, alempana kuin munikset. Talletteluita tehty ahkerasti kp 10 lähtien kun mies uskomattomalla tuurilla kerrankin oikeaan aikaan pari viikkoa putkeen kotona normaalin reissutyön sijaan. On kylläkin kipeänä, mutta on "uhrautunut" kuitenkin :rolleyes::grin viikon sisällä varmasti tuntemusten bongailu tiivistyy ja oireita (oikeita ja/tai kuviteltuja?) alkaa varmaan putkahdella. Viime kierron "satavarma" olo ja sen jälkeinen suuri pettymys vielä tuoreessa muistissa, joten koitan olla tosi coolina mahdollisimman pitkään ja yrittää unohtaa miettiä mitä jos. Good luck with that laughing6

Äipälle onnittelut plussasta! Hassun onnellinen sitä osaa olla ihmisten puolesta joita ei oikeasti tunne ollenkaan eikä edes nimeä tiedä :)

Täällä piinaviikko. Perjantaina saan testata ekan kerran (dpo 13), koska illalla on pikkujoulut. Ei tosin ole toiveet kovin korkealla, kun tallettelu jäi vaan yhteen kertaan... Mutta sen yhdenhän se vaan vaatii ;)

Nuunulle tsemppiä ja hyvin on ainakin talleteltu :)

Piipaa, täällä sama juttu, tallettelu jäi vain kertaan, joten siksi epäilyttää mitään tapahtuvan. Mutta ainakin se yksi kerta pitäisi olla aika oikeaan aikaan ;) vuorokausi ovisplussasta. Eikä se tosiaan tarvitse kun vain sen yhden kerran ;) tsemppiä piinailuun! Tuun päivän perässä :D

Moony kp24/27-31, dpo10, yk3

7Äippä: paljon sulla olis viikkoja? Joko sykettä pääset katsomaan? Tsemppiä lääkäriin ja tulehan heti kertomaan mitä näkyi!

Piilo: jospa siellä olisi teille pieni häälahja kyydissä :D

Lumi: ei voi r testi näyttää ovista. Ovis testi voi näyttää raskauden ja sillon testi viiva on yhtävahva tai vahvempi kuin kontrolli. Jos sulla onkin ollu ovis aikasin täs kierrossa. Miten teidän puuhastelut on mennyt menkkojen jälkeen. Mä nään tuossa pc:sä väriäki ja ne ei kyllä turhia näytä. Se on todella hailakka viivan paikka joka siihen luvataan nega testiin ja siitä et tollasta kuvaa saa tekemälläkään. Sinuna Soittaisin veri kokeeseen ajan jos siellä asia ratkeisi paremmin. +++ ja toi sun ovis testi on ollu tollanen jo muutaman päivän ni paljon mahdollista että ovis ollu alkikierrosta ja limiski sopiva kiinnittymiseen :D jostain luin että digit eivät ole hyviä testata alku raskaudessa. Eivät näytä oikeaa tulosta ja jos hcg :tä on elimistössä vähän niin voivat näyttää negaa vaikka olisitkin raskaana. Että elä täysin siihenkään luota jos nega tulee. Mutta onnea testailuun!

On. Mietin tuota ar ultraa. Mitä hyötyä siitä sinänsä on muuta kun että näkee sykkeen mahdollisimman aikasin ja saa itselleen sitten mielen rauhan. Jos ei sykettä löydy silloin kun sen pitäisi jo näkyä niin asiallehan ei voida mitään, sit vaan odotellaan että luonto hoitaa homman. No tietty varmistetaan ultralla raskaus ja mahdollisesti paikka. Mutta raskauden voi varmistaa myös verikokeitse. Ja jos kovin aikasin katsotaan niin ei sillä paljoa viisaammaksi tule. Itseä ei ainakaan helpottaisi nähdä ruskuais pussia jonka sisällä ei näy mitään. Enemmän se hcg arvo helpottaa...tosin voihan sillonki olla vaikka tuulimuna...Itsellä 7:llä viikolla eli 6+? On ar ultra ja pelkään todella paljon jos siellä ei näykkään sykettä vaikka pitäisi jo näkyä. Mutta jos onkin liian aikaista. Viikko ja 1 päivä enää ultraan.

Muokattu viimeksi:
Takaisin