Raskaaksi 2015

Testasin äsken ovista, ja viiva oli tosi hailakka, vaikka eilen aamulla oli jo melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Voikohan se olla että testi olis ollut positiivinen eilen illalla jos olisin testaillut? Nyt on sellanen hassu paine/kolotus vatsalla... Molemmilla puolilla tuikkii :O Pitäisköhän vielä illalla testata?

Kääk! Mun toi ovia kalenteri vaihtoi yhtäkkiä hedelmällisimmän päivän tälle päivälle vaikka se oli eka lauantaina! Ei kun pupuilemaan :D
Siinä on sellanen algoritmi mikä seuraa kaikkia tietoja mitä sinne laittaa ja nyt se olis sit sitä mieltä että ovulaatio olis käsillä :)

Täälläkin odotellaan ovista, ei vielä mitään merkkejä ja nyt jo kp12! Viime kierrossa tässä vaiheessa tuli jo limatulppa. Onneks hyvä ja rento fiilis tän vauva asian suhteen on jatkunut vielä kierron tässä vaiheessa Oon aika kova ressaan, miehessä ei oo mitään vikaa, hehe. Nyt on tulossa mukavia pikkujouluja tällä ja ens viikonlopulle, joten onneks on muuta mietittävää. Hyvä ystävä kertoi eilen olevansa raskaana ja me oltiin niin kaavailtu, että saatais vauvat suht samoihin aikoihin. Olispa tää meidän kierto

Unajama, joillakin tulee pieni "notkahdus" ovistesteissä ennen ovisplussaa, mutta ihan yhtä todennäköistä on ett ovisplussan oisit eilen saanut. Todennäkösesti itse testaisin vielä tänään ja ehkä huomenna jos ei tänään plussaa tule. Jos ei huomennakaan tulisi, niin sitten luottaisin siihen että ovisplussa oli eilen illalla :)
Tsemppiä talletteluihin, niillä niitä vauvoja saadaan eikä ovisplussilla ;)

Niinu, jospa se sieltä vielä pulpahtaa :) samoissa vaiheissa mennään!
Täällä oli aamun ovistestissä jonkin verran kakkosviivaa, kahtena edellinenä päivänä oli ihan blanko testiviiva. Otin reissuun mukaan tikun niin testaan tänään vielä klo 18, katsotaan alkaako se sieltä lähestyä. Mies ainakin kävi tänä aamuna ihan kuumana, joten voisi kuvitella feromoneja olevan ilmassa. Ehkä saan vielä illalla, ku myöhään palaan kotiin ;)
Katjusha kp 10 tai 13

Hei apuja... Oon nyt testannut ovista eilen ja tänään tolla Clearbluen digitaalisella normaalilla ei siis sillä kaksoishormonitestillä vaan ihan silla perustestillä. Tänään sain vilkkuvan hymiön.. Onko se siis ovis plussa tossa testissä? Kuuluuko sen hymynaaman siis vilkkua, kun siinä kaksoishormonitestissähän ovisplussa on vasta kun se hymiö ei vilku. En löydä ohjeista mainintaa hymiön vilkkumisesta.

kp13

Hahahaha.. Jos opettelis lukee paketin tekstejä niin huomaisi tilanneensa näköjään kaksoishormonitestin eikä sitä tavallista :laughing021 Ilmankos ei tavallisen testin netistä lataamissa ohjeissa puhuttu mitään vilkkuvasta symbolista! Eli ei siis mitään apuja tarvittukaan (tai ehkä silmälääkärin tai muistitohtorin apua voisin kaivata). Anteeksi tämä sekoilu..

Sydänkäpynen, ekaa viestiäsi lukiessa tipahti leuka rinnuksille ku eihän nyt niin pitäisi käsittääkseni käydä, mut sit ku luin toisen viestin ni aloin nauramaan ett joo kaikki hyvin onneksi! :D
Eikun heiluttelemaan peittoja, sieltä se ovis kohta tulee! :)

Katjusha, ovisplussaonnea siullekin! :)

Täällä outoja tuntemuksia... Taas on ollut aamulla etovaa oloa... Ja jotenkin mietin oireita alkavista menkoistakin, mutta en tiedä kuvittelenko vaan reisikipuilua.. Onpas nyt piinavaa.

Moony kp24/27-31, dpo10, yk3

Äääh! Kyllä sä piilo niin plussaat:Heartred:cool14

On. Tänään mulla ois ollut ne tukos- ja vuototaipumus verikokeet, mutta niitä siirrettiin TAAS. Ne on sit ens viikolla...niitä on siirretty jo 2kk koko ajan. Ne näytteet lähtee lentokoneella jonnekkin ja se ei lähe sittenkään tänään vaan ens tiistaina... ARGH!!
Meidän suvussa (ja mun miehellä) on siis von Willebrandin tautia. Eli siis pahaa vuototaipumusta. Mieheke kävi noin 2 vuotta sitten ottamassa koko rintakehään ison tatuoinnin, ja vuos ku seula. Nyt mulla aletaan tutkimaan voisko km johtua jostain perinnöllisestä sairaudesta..

Viima. Tuo on kyllä turhauttavaa kun ajat siirtyilee,toivotaan kuitenkin ettei löydy sinulta mitään perinnöllistä sairautta ja saisitte pian terveen käärön itselle. Tsemppiä!!!

Haha eilen kyllä talleteltiin, täytyy koittaa tänään vielä josko saisin miehen kaadettua :D ehkä testaan kuitenkin vielä illalla että mitä tikku näyttää!

Äh, eipä ne testit sitte tullu postin mukana..möhpöh!
No apteekissa käyty ja nyt pitäis sit venata jonku aikaa ku viime vessakäynnistä vasta 1,5h aikaa :p nimensäveroinen piinapäivä:grin

Monella menossa ovispäivät, tsemppiä ja lämpöä talletuskierroksiin :wink

Mä yritän nyt kehittää jotain muuta tekemistä et aika menis nopeemmin seuraavaan vessakäyntiin :p

Piilo, täällä odotellaan myös! :grin

Helinäkeiju, täällä kans ollut epäsäännöllistä kiertoa, joten tiedän et on rasittavaa kun ei voi olla varma että koska se ovis on oikeesti tulossa (toki testailuilla mutta vaatiihan tämä ennakkoa kuitenkin) :)

Tätiä ei täälläkään vielä näy, pitäis raahautua apteekkiin tänään tai viimeistään huomenna ja vaikka sitten perjantaina testata jossei vieläkään kuulu :)

puhvis kp37/34

Takaisin