Raskaaksi 2015

JennyHannele : Mä oon pitkään sivusta seurannut teidän keskustelua koska ite en enää tälle palstalle kuulu vaikka monta vuotta vastaavalla palstalla pyörinkin(ja siksi en osaa lopettaa tällaisten keskustelujen seuraamista ) , juurikin pcon takia. Mulla siis 2009 todettiin pco ja en ovuloinut ollenkaan. 4 vuotta meni raskautta yrittäessä mutta ei tapahtunut mitään. Clomit kokeilin ja niillä saatiin ovulaatio aikaiseksi mutta ei raskautta. Muihin hoitoihin emme siibö vaiheessa halunneet lähteä. Sitten päätin kokeilla monen suosittelemaa vhh ruokavaliota ja sain sillä 4 kuukaudessa painon putoamaan 15 kg ja kierron säännölliseksi (eli aloin ovuloimaan) ja neljännestä kierrosta raskauduin. Se sokerin pois jättäminen oli isoin juttu tuossa joka auttoi pcota korjaamaan. Nyt menossa rv 17+6. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin täällä lapsettomuuden kanssa kamppaileville, kyllä te kaikki vielä sen oman pikkuisen saatte <3

Misu puhuu asiaa :) sokeritasapaino on ihan äärimmäisen tärkeä meidän hormonitasapainolle. Ihana uusi ihminen on siellä kasvamassa, onnea ja menestystä tuleville viikoille!!
Mulla on itsellä menossa kolmatta kuukautta uusi ruokavalio: nyt sokeria saa olla kotimehussa ja marjoissa - mutta muuten välttelen (karkiton pitkälti olen ollut koko vuoden). Kehon vasta-aineiden vuoksi pyrin olemaan viljaton/gluteeniton ja maidoton, pois riisi ja peruna. Mulla on ollut "miljoona" alkionsiirtoa, ja kroppa vaan vastustaa implantaatiota. Nyt tässä kierrossa ovulaatio kolkuttaa kummallisen aikaisin, eli kyllä tällä joku teho on, painon putoamisen lisäksi.

Viima oisko kohdun limakalvon riekaleita? Mulle on tuolla km-ryhmässä kokeneemmat sanonu, et on hyvä merkki jos menkkojen aikaan tulee kohdun riekaleita, uusiutuu varmasti kunnolla. Ehkä sulla ei kaikki tullu menkkojen mukana, varsinkin jos vaan tuhrutteli :)

Sokerittoman lisäksi tuo viljaton on myös tosi hyvä ja itellä toimi myös tuo maidoton loistavasti ☺

Hmm, jos nyt kuitenkin hyvällä tuurilla olisi menossa dpo10 niin pitäiskö kuitenkin jo huomenna testailla.... Googlen haulla löytyi useita raskaustestejä joissa näkyy dpo11 hailura viiva :) nyt se kärsivällisyys sitten katosi :D vaikkakin testi on varmastikin nega kun niitä ovislimoja tuli myöhemminkin...

Piilo89 tsemppiä piinapäiviin! Toivotaan että siellä on hääyönä saatu plussa aikaiseksi ;)

Äippä hienoa että kaikki oli kunnossa<3

Lumi kyllä siinä joku haamu on :) tsemppiä! Tee aamusta uusi testi meille ihailtavaksi ;)

Nuunu jänniä aikoja tsemppiä piinapäiviin! ;)

Piipaa tsemppiä perjantain testailuun tuu sit laittaa meillekkin näytille tulos :)

Moonylle myös tsemppiä piinailuun :)

Piia84 pahoittelut negasta :(

Milsku1 tervetuloa mukaan ja toivotaan että tärppää pian :)

Jennyhannele pahoittelut diagnoosista :(( toivottavasti saatte kuitenkin apuja siihen ja pääsette plussaamaan !

Sydänkäpynen tsemppiä oviksen metsästykseen!

On. Ei mitään kummempaa. Mietin että pitäiskö itsekin kokeilla tota sokerin vähentämistä ja ruokavalion muuttoa jos vaikka sillä tulis plussa :)

Jopsu kp 7/25-38 yk 6

Lumi toi sun ovistesti on ainakin selvä plussa! Molemmat viivat yhtä vahvoja Eli joko oot raskaana tai sit ovuloit. Raskaustestin tekisin nyt jollakin toisella testillä, koska noi näyttää värjäytyvän tollain toisesta reunasta. Mut on siinä väriä

Jennyhannele: olen niin pahoillani diagnoosista :( toivottavasti pääset plussamaan diagnoosista huolimatta

Minulla on varmaankin ovulaatio. Olen hölmö, kun tein otestin että rtestin samasta pissasta ja laitoin testit ihan vierekkäin, sillai et otesti ja rtesti reuna oli kosketuksissa. Googlasin ja silloin kuulemma voi tulla rtestin puolikas haamu. Teen nyt illalla rtestin niin ettei se ole otestinkaa kosketuksis ja jos sit tulee haamu nii oon varma raskaana. Noh on ainaki ovis metsästetty jos en o raskaana ja pitääpi sit illalla talletella vielä :D

Jennyhannelelle pahoittelut, ihan liikaa huonoa tuuria sullekin osunut. Voi kunpa saisit pian oman pienen plussapallosi kasvamaan, on sua sen verran jo koeteltu.

moonylle piinatsempit, yritetään pysyä testaamatta vielä pari päivää!

Uusille tervetuloa joukkoon. Olkoon vierailunne mahdollisimman lyhyt ;)

Jennyhanneleelle täältä myös isot tsempit, helpolla tiellä et ole päässyt kyllä kulkemaan.
Toivon myös että teitä siunattaisiin omalla lapsella, todella toivon ja rukoilen :oops:
Aurinkoa pimeisiin hetkiin, niin että edes pieni valonliekki saisi lepattaa niissä hetkissä kun tuntuu että pimeys peittoaa kaiken muun näkyvistä :Heartred

Täällä odotellaan piinaavaa huomista..
Repäisykipuja ilmestynyt eilisestä lähtien.
Tänään tein päivällä rfsun testin, antoi hailakkaan viivan joka kuivuessaan ei kyllä näy erityisen hyvin kun kameralla yritin näpätä kuvaa. Mut noita viivoja on saatu ennenkin ja uskon vasta kun saan ne leffaraidat:silent

En ole yli kolmeen viikkoon ehtinyt ja jaksanut lukea viestejä. On ollut isänpäivän jälkeen ties mitä hankaluuksia, joihin poika on reagoinut kiukuttelulla niin ettei äitillä ole ainakaan helppoa ollut. Nyt onneksi tilanne niin normaali kuin tähän hätään voi olla, poika alkaa olla enemmän oma itsensä ja mies syö tuossa parin metrin päässä gluteenittomia korvapuusteja. Aika ja energia ei silti riitä kaikkien uusien viestien lukemiseen, joten...

Onnea plussanneille! Pahoittelut negaa testanneille, menkat saaneille ja varsinkin jos jollain on mennyt kesken. Tsemppiä yleisesti kaikille kaikkiin tilanteisiin.

Itsellä alkoi vihdoin ja viimein menkat torstaina. Nyt siis tjot yk2 kp6. Vuotoa tuli vielä aamulla, mutta sen koommin ei ole näkynyt. Imetän nyt (sunnuntaista alkaen) vain illalla ja aamuyöllä, joten ehkä, ehkä tämä kierto olisi vähän vähemmän kohtuuttoman pitkä.

tsemppiä kaikille piinailuun :):) on. tällä huudellaan oviksen perään,missä olet,voitko saapua jo meillekin:wink helinäkeiju kp.16
Vaihteleeko teillä miten oviksen ajankohta?? täällä vielä epäsäännöllinen kierto joten toivon että aikastuisi viime kierron kp. 20 oviksesta,kun luteaalivaihe jäi lyhyehköksi...

Takaisin