Raskaaksi 2015

Tervetuloa Norael! :) tutulta kuulostaa tuo väkisinkin itsensä tutkiskelu! :) vaikka kuin yrittää ottaa rennosti niin väkisinkin analysoi tuntojaan... Tsemppiä! :)

Tuntojen pohdintoihin liittyen tänään ihmeellinen huonovointisuus hetken aikaa uimasta tullessa :o voi kyllä olla ihan mistä vaan johtuvaa :)

Puhvis, joko testailit? :)

Moony kp22/27-31, dpo 8, yk3

Minni, Tammikuusta asti yritetty :) Että pian on se vuosi täynnä..

Onnea Äipälle! :)

Norael, tervetuloa mukaan!

Kiitos onnitteluista ja tsempeistä! :)

Nega testattu, mutta mikään ei ole varmaa ennenkuin täti tulee kylään :wink Nyt ainakin annettu mahdollisuus tulla, kun testattu on.. :)

Oli puhetta ohjelmista, niin mulla käytössä Clue, WomanLog ja Glow :grin Kaikissa on omat hyvät puolensa, niin sen takia noin monta käytössä tällä hetkellä :grin

puhvis kp 36/34 (Glown mukaan tosin dpo12 vasta että voi olla et olen liian aikasessakin mielessäni)..

Norael, mä kanssa perjantaina tunsin vihlaisun, mutta toisaalta sen jälkeen on ollut joka päivä jonkinlaista jomotusta. Ota tästä nyt sitten selvää :)

Kuinka monta päivää noita ovistuntemuksia voi oikein olla? Ja limojen suhteen olen bongannut jo ainakin kaksi ovista :D Jepjep...

Syksyinen kp 16/27-29, yk2

Syksyinen, mä jotenkin ajattelen, että se kiukkuinen vihlaisu olis se munarakkulan puhkeaminen. Se on ainakin mulla niin kova ja terävä, etten voi olla sitä huomaamatta tai sekoittaa mihinkään muuhun mahakipuun. Varulta kuitenkin tuli varmistettua siimahäntien läsnäolo perjantaista lähtien koko vloppu :D mullakin jomotti samaa puolta alamahassa sitten myös la ja su, mutta voisiko liittyä jotenkin keltarauhasen muodostumiseen.. Tai jotain jälkikipua puhjenneesta munarakkulasta. Tiedä sitä sitten. Limaakin mulla tuli koko vloppu.

Toivotaan kuitenkin parasta, että molemmilla olisi tästä viikonlopusta tärpännyt :)

Niinu toivotaan että tulee pian ovis teille ja hyvä juttu jos pystyy olee rennosti! Tsemppiä :)

Piia84 tsemppiä piinapäiviin! ;)

Äippä koko ajan se vahvistuu jeee!!! :)<3

Sydänkäpynen tsemppiä oviksen metsästykseen!! :)

Norael tervetuloa mukaan! Toivottavasti saatte pikaisen plussan :)

Moony huonovointisuus kuulostaa hyvällä oireelta, toivotaan että siellä on joku pieni sitä aiheuttamassa :)

On. Ei mitään kummempaa täällä vielä. Tylsä vaihe kun pitää vaan odotella :| mutta onneksi kohta pääsee varmaan tosi toimiin! ;)

Ps mulla käytössä womenlog pro ja on tosi hyvä! :)

Jopsu kp 6/25-28 yk 6

Äippä, mulla oli esikoisesta johkin viikolle 12+ jonkin asteisia mahakipuja ja tuntemuksia, neuvolaan soittelin useamman kerran paniikissa mutta sanoivat että ihan normaalia on kivut alkuraskaudessa kun ei ole vuotoa :)

Äippä, mitä ne meinaavat nähdä noin aikaisin siellä ultrassa? :o Meillä oli alkuvuodesta lapsettomuus juttujen takia ultra, ja plussasin just niihin aikoihin, ultrassa ei näkynyt kuin paksu limakalvo. Rv 6+ sit jo näkyikin jotain :)

Mullakaan ei näkynyt rv 4+3 mitään. Ei yhtään mitään. Puolillakaan ei näy vielä edes rv5. Jännäo_O
Mun tietääkseni ei voi edes nähdä onko oikeassa paikassa vielä? Niitä poikkeuksiakin siis on joilla näkyy aikaisin.

Ei tuossa vaiheessa näy mun mielestä vielä sitä raskauden sijaintiakaan. Mutta voihan sitä yrittää :)

Heipsis kaikille foorumitauon jälkeen!
Ihan hirmuisesti oli tullu juttua tänne siitä kun oon ite viimeks kirjotellu :joyful:
Meni viikko lukiessa teidän kaikkien kuulumisia:woot:
Päälimmäisenä jäi mieleen Katjushka,
Joka on kyllä niin sissi-nainen ettei voi kuin ihailla. Koettelemusten kautta joistain kasvaa niin kauniita kukkia vahvoilla varsilla, ettei enää pienet tai suuremmatkaan myrskytuulet nujerra alaspäin :happy: olet varmasti meille monelle täällä foorumilla sellainen valopilkku joka jaksaa auringollaan valaista pimeneviä iltoja vaikka kuinka olet kohdannut koettelemuksia:Heartbigred

Äipälle onnittelut tuoreimmasta plussasta (?)
Ja tsempit alkuraskauteen!

Tänne oli tullut myös liuta uusia kuumeilijoita,
Tervetuloa ja tsemppiä tuleviin kiertoihin ja piinapäiviin :Heartred

Itselle tosiaan oli pakko ottaa pieni paussi täällä kirjoitteluun ja oman kropan tutkailuun. Yk4 menossa ja kaksi kemiallista (yk1,yk3) takana.
Häitä vietettiin marraskuun 14. Ja häät oli todella onnistuneet ja ihanat, pienet mutta sitäkin rennommat :love7
Mentiin yöksi lähihotelliin ja kotiuduttiin aamupalan jälkeen peittojen alle laughing7
Ovista en ole tässä kierrossa tikuttanut mutta tuntemukset osui hääviikonlopulle..tiedä sitten :happy7
Tänään menossa kp26/28, lämmöt koholla ja palellut tasaisesti viikon. Useampana yönä herännyt oksettavaan oloon, joista yhtenä herättyäni oli jo oksennus suussa kun näin unta että päätäni uitettiin paskaisessa wcpöntössä:wtf
Painetta alavatsalla myös mutta ei oikeastaan muita tuntemuksia. Olo on valmiiksi pessimistinen vaikka mies jaksaakin elätellä toiveita että olisin raskaana. Kaipa tämä on jotain itsensäsuojelua tulevilta pettymyksiltä, kun on jäädyttänyt itsensä toiveiden nostatukselta?
R-testit tilasin tänään raskauskeijusta, mikäli posti toimii niin oletan saavani ne perille viim. Keskiviikkona kp28/28.
Lauantaina testasin apteekin ultra10, näytti negaa. Mielenkiinnolla jään odottamaan keskiviikkoa..:whacky059

Piilo järkyttävä uni :eek: Vaikka pakko myöntää, että himpunverran naurahdin kun ajattelin tilannetta. Siis sitä että näkee sellaista unta, mistähän juurkin nuita kyseisiä unia jotka sisältää jotain noin epämiellyttävää niin tulee? :woot::woot:

Mut Viima, eikös ne sulla jo sillon epäilly keskenmenoa kun nimen omaan ei näkynyt yhtikäs mitään?

Mulla näky 5+5 ruskuaispussi ja sikiöpussi, mut saatto olla vasta 5+3 menossa. Joillakinhan näkyy alkiokin jo 5+. Mut kai siellä luulis jotain merkkejä olevan, jos raskaus on normaali... Mutta en tiiä :) Luulis että ei ne ottais noin aikaseen ultraan jos sieltä ei vois olla jotain pääteltävissä...

Huomenna se selviää mitä se lääkäri näkee :D tuskin tosiaan aikaa olis varannu jos ei mitään olisi nähtävissä.

Liitteet

• WP_20151130_17_38_48_Pro.jpg
    WP_20151130_17_38_48_Pro.jpg
    324.8 KB · Katsottu: 229
Takaisin