Raskaaksi 2015

Onnittelut Äipälle, laita vielä uudesta testistä kuvaa

Larppaa mulla käytössä sellainen kin Kindara, oon tykännyt tosi paljon! Siinä on myös yhteisö, joille voi jakaa omia käppyröitä ja seurata toisten matkaa.

Täällä huomenna kp10/26-28 esikoisesta oli ovis jo kp13 muistaakseni, ja toivoisin tähän kiertoon aikaista ovista myös. Kuukautiset oli onneks nyt suhtnormaalit kestoltaan ja vältyin yli viikon tiputtelulta, jota oli viime kuussa. Muutenkin ollut nyt hyvä ja rento fiilis miehen kanssa, toivottavasti sama pysyy oviksen yli :)

Nää sovellukset on kyl hirveen kivoja, oon hirveen huono ite muistamaan monesko kierto päivä ym on menossa niin sieltä vois aina tarkistaa ja jännäillä :)
Ja en taas muistanut mitata lämpöö, ilmeisesti mittaaminen sen jälkeen kun on noussut sängystä on turhaa? Korjatkaa jos oon väärässä.

Onnea niinulle oviksen metsästykseen, itse samoilla päivillä menossa:)

Täällä vielä ootellaan mitä kuuluu. Eilen sanoin miehelle jotta nyt vois jo periaatteessa olla vähän kuukautiset myöhässäkin niin se vaan sano että ootellaanhan vielä, kun on aiemminkin kierto ollu ihan mitä sattuu... ja miehän oottelen, jotenkin itelläkin ihan semmonen olo, ettei siellä mitään oo, kunhan nyt taas pietään hullua jännityksessä! :shy:

Äipälle tarroja matkaan :)

Kp 34/28-35(- ties miten pitkiä onkaan välillä) että semmosta... Ja nyt kun kirjotin tän, tuli ihan fiilis ja tunne että sieltä se täti saapuu paikalle :singing::singing:

Tässäpä aamuinen ❤

Liitteet

• WP_20151130_08_45_52_Pro.jpg
    WP_20151130_08_45_52_Pro.jpg
    262.6 KB · Katsottu: 227
Larppaaa, mulla on käytössä Ladytimer ja sen avulla oon kans pysyny himpun paremmin perillä noista kiertopäivistä. Tosin viimeksi kun oli 56pv kierto, niin sinä päivänä kun täti kurvas kylään, oli näköjään sovelluskin jo seonnut päivissä, koska ilmoitti kp 28 :grin

Piia, jännää aikaa. Laitathan sitten testistä kuvaa tännekin kun teet. Joko oot päättänyt milloin testailet? :)

Äippä, varovaiset onnittelut täältä ja tarrasukkia matkaan :Heartpink

On. Tänään aloitan oviksen metsästyksen, tallettelut ollaan jo vähän niinkuin varkain aloitettu jo :wink Nyt on kyllä ihan hyvä fiilis, ei stressaa tai mitään. Oon jotenkin saanut pipoa löysättyä ja todennut, että ei se maailma siihen kaadu vaikken vielä raskautuisikaan :)

Sydänkäpynen kp 11, yk 2

Onnittelut äipälle :) ihan selvä jo! Toivottavasti pysyy mukana. Onnee odotukseen :)

Täällä jatketaan vielä oviksen testailua. On tän aamuinen ovis testi vissi vielä tummempi kun eilinen. Miten muute ne dpo lasketaan? Onko dpo 0 ovispäivää? Eli jos mun otesti nyt plussa niin onko huomenna sit dpo 0 jne?
Täällä omituista vaan että lämmöt hiukan koholla 36.3, normaalisti 35.8 etten tiiä onko ovis sit kummiski jo mennyt. Aika pitkäksi taitaa tää kierto venyy.
Mukavaa viikkoa kaikille!

Kp 22/31-43. Yk 3

Liitteet

• 1448872821412.jpg
    1448872821412.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 179
Lumi, jos mittaa lämpöjä säännöllisesti ja kirjaat ylös voit jälkikäteen nähdä suht selvästi mikä päivä on dpo1, eli se päivä, kun lämmöt nousi ja pysyy ylhäällä :) Testit on käteviä siks, että voi vähän ennakoida, että ovis on tulossa, mutta noi lämmöt näyttää sit myöhemmin sen tarkan päivän

Haluaisin liittyä uutena tänne jännittäjiin! Mikäs täällä on ollut sääntönä, voiko näin vaan liittyä mukaan keskusteluun? :) Ihana olisi saada vertaistukea tähän jännitykseen ja päästä mukaan teidän porukkaan.

Meillä siis oikeastaan yk2 menossa, ekassa kierrossa ajoitukset meni vähän huonosti, mutta tässä kierrossa tunsin oviksen selvästi perjantaina ja pupuiltiin ahkerasti sitten koko vloppu :D eli nyt jännitän kovasti. En haluaisi liikaa tarkkailla itseäni, mutta väkisinkin kokoajan seuraan jokaista mahan vihlaisua ja muita "oireita". Epätodellista ja jännittävää :)

Kiitos! :) tässä ketjussa on varmaan paljon pohdittu oireita ennen plussaa, mutta kertokaapahan, kuinka pian oviksen jälkeen voi jo alkaa odotella mahdollisia oireita? Tää on toivotonta, kun odottavan aika on niiin pitkä ja töitäkin pitäisi saada tehtyä, vaikka ajatukset on ihan muualla... :D

Tervetuloa norael! Meillä taitaa mennä aika samoille päiville sitten jännittelyt, kun mä luulen kans että ovis oli tossa pe-la. Tosin mä en kyllä pysty sanomaan, että olisin sen selkeästi tuntenut, mutta kierronkin puolesta olis kyllä ollu aika.

Itseni tuntien alan tuntemaan "oireita" varmaan jo huomenna :grin

Kiitos syksyinen! Onpa mukava kuulla, että jännitetään samassa tahdissa! :) mä tunsin selkeästi perjantaina aamupäivällä vihlaisun toisessa munasarjassa ja myös limat todensivat asiaa. Toivon vain, että hedelmöityksen ajoitus oli oikea tällä kertaa.

Vaihdellaanpa tuntemuksia puolin ja toisin nyt ennen kuin voi ajatella testaamista! Mulla on yllättävän turvonnut olo ja maha kipeä tällä hetkellä, vaikka yleensä tämä alkaa vasta viikkoa ennen menkkoja. Voi toki johtua mistä vaan, mutta kuten sanoit, alan jo nyt tuntemaan "oireita" :D

Norael, tervetuloa joukkoon! Kiinnittyminen tapahtuu yleensä n.10pv ovulaation jälkeen niin sit voi jo jotain alkaa tuntemaan.. Monesti vain sitä "kehittää" itselle niitä oireita kun tarkkailee niin omaa kehoa ja joka nipistystä :rolleyes:

Norael tervetuloa, toivottavasti plussaat pian! :)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon :sorry:
Hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan plussannet! :)

Toivotan valtaisia plussapuhureita täällä jokaiselle ! :wav
Tässä ketjussa ollaan tosi aktiivisia ja on kiva kuulla kaikkien kuulumisia.

Muokattu viimeksi:
Olet ihan oikeassa pipanat. Olen lisäksi hyvin herkkä ihminen muutenkin, joten tavallista herkemmin kuuntelen kehoani. Täytyy kehittää muuta tekemistä viikoksi, jotta ei mene pelkäksi tarkkailuksi tämä elämä :/

Takaisin