Taas oli tullut tuhrua housuun,ja kerran jääny paperiin vähän. Eli taidan jäädä menkkoja odottaa alkavaksi viikonlopun aikaan.. kuitenkin oviksesta tasan kaksi viikkoa.
Oviksen jälkeen ei kipeytyny tissit, eikä oo menkkajomoja, niin siitä arvailin :) muutama repäsykipu tullu. Alotin ajoissa joo testaan dpo7
Nyt näkyy jo vähä väriä
Joudunkohan mä kuitenkin hakea apteekista ne kalliit ovistestit kun ei tuo posti ole vieläkään tuonut tilaamiani testejä. Vai malttaiskohan olla kokonaan testaamatta tässä kierrossa. Toisaalta nyt on kyllä niin mielenkiintoista että haluaisin tietää onko se ovis tulossa nyt paljon aikaisemmin vai kuvittelenko vaan.
Tuskin halpa-hallissa olis ovistestiä? raskaustestiä olen kyllä sielä nähnyt...
Noniin, toivotaan et lähtee äippä vahvistuun :) Onko sulla mitä oireita? Kyllä mulla plussakierrossa oli nännit kipeet oviksen jälkeen, sit se hetkeks laantu ja voimistu taas, oli törkeen kipeet kun sain plussan! Mut kai se on sit niin yksilöllistä :)
Mulla ei ollu plussakierrossa nännit eikä tissit kipeet. Ei oikeestaan ollu mitään oireita. Sitten rv 6 kun alotin keltarauhaslääkityksen raskauden tueksi, niin alko tulemaan vaikka mitä oireita.
Paljon viestejä, tsemppiä kaikille piinailijoille ja pahoittelut negoista!
Carolyn onnea työpaikasta!
Äippä nyt näkyy jo jotain, varovaiset onnittelut! Tarrasukkia matkaan!
Täällä ovulaatio bongattu cb digillä, rfsun liuskat jättivät vähän vajaaksi vaikka pidätin 4h ja tein oikeaan aikaan. Suurin este raskautumiselle enää yökylässä oleva anoppi. Pitäisköhän vinkata ettei kannata kyläillä niin usein kun kerran haluaa kovin lastenlapsia.
Täälä kurvas eilen täti paikalle. Eilen tuli viel tummempi haamu aamupissasta ku aikasemmin. Tänään en enään tehnyt, ens viikon lopulla testaan taas. Plaaaah..... :/
Äipälle onnittelut! :)
Tosi harmillista Jennyhannele
Arwenille tsemppiä hyödyntämiseen
On. Täällä ajatukset pyörii paljon omassa kropassa. "Tuleeko plussa vai eikö tule" -tyyppistä ajattelua pitkin päivää :/ jotenkin se gynellä käynti ja siellä bongattu tuleva ovis sai mut ihan supertarkkaavaiseksi mitä tulee oman kropan tuntemuksiin. Mulla on nyt vv muuttunut erilaiseksi ja pelkään pahoin, että sieltä ne menkat tulee pian.. Ei auta kuin odotella ja yrittää sietää piinapäiviä.
AstaE kp27/dpo7-8?/yk1
A-vitamiinia pitäis välttää raskauden aikana. Mutta pitääkö sitä ruveta välttelemään jo kun yrittää raskautua?
Mietin kun mä käytän sellaisia tyrniöljy-mustikka kapseleita ja niissä on jonkun verran a-vitamiinia mukana. Että onkohan haittaa jos niitä käyttää ja lopettaa sitten jos saa positiivisen r-testi tuloksen?