Raskaaksi 2015

Mitä mieltä muut olette, tiistaina vuodin hieman kirkasta verta ja sitä tuli eiliseen asti, mutta todella niukasti ja välillä oli koko päivän vuotamatta. Kuukautiset pitäisi alkaa vasta nyt viikonloppuna, eilen tein herkän raskaustestin ja siihen pärähti vahva plussa, nyt aamulla kokeilin rfsun testillä ja mielestäni aika vahva plussa on? :) oireina eilen illalla alkoi flunssa, nännit todella arat ja vatsa on edelleen turvonnut ja molemmat munasarjat.
ImageUploadedByVau Foorumi1448615413.669407.jpg

Äippä, mä en taaskaan nää mitään :( :D mutta mikäli haamuja näkyy niin eikös sillon korkki kannata jättää kiinni :)

Mulla ens la sama tilanne, että työpaikan pikkujoulut edessä ja sopivasti juuri sinä päivänä pitäis menkkojenkin alkaa :D jos siis menee viime kierron mukaan mikä oli sen 27pvä. Mikäli ei la aamuna oo alkaneet niin teen testin. Sillon dpo13.

Moony kp19/27-31, dpo5, yk3

Äippä: kyllä siinä haamu näkyy. Itse en kyllä luota noihin herkkiin testeihin.

Zuzu90: plussa tuo on mutta odottelisin vielä ja testasin vahvistuuko viiva. Voi olla valemenkat tai kiinnittymis vuotoa. tai jotain muuta. Mutta onnea plussasta!

On. Täällä sain mahan toimii laxoberonilla. Ihanaa!!!

Äippä ehkä siinä jotain hyvin hyvin hailuvaa näkyy! Onko nuo one step testejä? Itse olen saanut niihin selkeitä haamuja ja viivanpaikkoja ilman raskautta ja joku oli saanut myös vedellä tehtynä haamun.

Zuzulla hieno plussa, onnea! :) rfsu on melko parjattu merkki koska näyttää niin paljon myöhemmin plussan ku muut testit, mutta siinä mielessä luotettava ett nyt siellä todennäköisesti ollaan raskaana ylimääräisestä vuodosta huolimatta :)

Vauvalan one step. Äh. No,pitää vaan ootella ja uskoo ettei oo väärä haamu.kaverilla tosin samoja testejä, eikä hällä kyl näy haamuja.

Nyt ihan vaan omaa napaa.. Kp30/28, eilen puhdas nega cb testillä. Tänään en ees testaa. Ärsyttävää! :eek: Wc käynneillä paperi on ollu puhdas.. Tunne puoli kuiskii edelleen et kaikki on mahdollista mutta järki puoli huutaa että kohta alkaa vuoto! Huoh, kunhan nyt vaan tulis joku ratkaisu... Tätiin olen jo orjentoitunut, toiseen vaihtoehtoon en...

Zuzu, onnea matkaan, että tuo on sitä itseään ja menkat jää vuodeksi veks :) . Hyvältä näyttää!
PiPaNat, pahoittelut negasta. Peukut että jäät kuitenkin vuodotta ja plussa kulkeutuu testiisi!

Näen äipällä jotain haamua, mutta en saa selvää missä kohtaa, ettei siis ole se missä testi ns. alkaa? :)

Zuzulle onnea! :)))) Tältä forumilta opittu että alkuraskauden vuodot ihan normaaleja :)

On. Kp29/28. Dpo12. Palelee, pissattaa, rintoja aristaa, JÄNNITTÄÄ! :D Eikä vieläkään mitään menkkaoloja, mulla alkaa yleensä pari päivää ennen särkeen jalkoja. Yritän silti pitää odotukset alhaalla, kun on tämä kierto ja hormonit niin outoja vielä. Viimeiset 3 kiertoa (pillereiden jälkeen) ollu kyllä 28 päivää.

Zuzu90 kyllä tuo on jo mun mielestä plussa ;) onnea ja vauvaliimaa ;)

Äippä2015 mäkään en näe viivaa mutta toivotaan että on plussa tuloillaan!

Pipanat tsemppiä odotteluun!

Lipstikka tsemppiä piinailuun!! :) toivottavasti on +++

On. Kiertopäivä 3 ja täti alkaa laantumaan pikkuhiljaa! Kohta saa taas metsästää ovista! ;)

Kp 3/25-28 yk 6

PiPaNat toivotaan plussaa, inhottavaa tuommoinen piina!

Lipstikan testiä odotellessa :).

Jopsulle tsemppiä oviksen metsästykseen ;).

täällä ei myöskään vielä mitään näy, mutta ihmeellisesti kyllä kuukautiset alkaneetkin aivan varkain j kivut yltyneet hirneiksi vasta ekan päivän jälkeen. Tänään myös pikkujoulut, enkä meinaa edes testata :hilarious: kattotaan sitten ens viikolla jos ei näy eikä kuulu....Pitää ehken varuiksi ottaa siteitä pari matkaan illaksi :shifty:

Lipstikan tilanne kuulostaa hyvältä :)

Äipällä mä en myöskään nää mitään, kun toivottavasti lähtee haamulainen vahvistuu.

Täällä tuli tänään tuhrua. Toki vois olla kiinnittymisvuotoa, mutta näin kävi tässä vaiheessa viime kuussakin.. mahtaapa huomenna täti tulla. Vielä kerkee yhden kierron ennen vuotta 2016.

Miuna, dpo9, kp25, yk4

Takaisin