Raskaaksi 2015

Onhan se kätevää kun on mies farmaseuttina. Itelläni jos on joku lääkekuuri, niin annostuksissa ja muissa luotan mieheeni kyl täysin. Ja onhan se kätevää kun hän voi töistä tuoda lääkkeitä jos tarvitsee.
Ja oon ihan hämmästynyt siitä, miten paljon hän tietää kaikkea. Siis hänessä olisi todellakin ainesta lähteä lukemaan lääkäriksi. Kovasti kiinostaa kaikki ihmisen biologiaan liittyvä.

Hmm.. millähän mä korvaisin tuon tyrniöljy-mustikka kapselin? Kärsin limakalvojen ja ihon kuivuudesta. Nuo kapselit on auttanut tosi hyvin. Muutoin joutuisin käyttämään ainakin limakalvoille jotain estrogeenivoiteita. Estrogeenivoidettakaan ei suositeltu käytettäväksi jos yrittää/tai on raskaana.

Jos tarkotat emättimen limakalvoja? Vagisan on yks. Siinä ei oo hormooneja ja sitä voi käyttää raskaanakin ollessa. Se on kosteuttava. :)

Minäkin voisin liittyä tähän ryhmään jos mahtuu vielä. Olen 23v, samoin aviomies. Esikoinen syntynyt 03/2015, kakkonen saanut luvan tulla kun tullakseen eli ehkäisyä ei ole ollut synnytyksen jälkeen ollenkaan. Nyt virallisesti yk 3 menossa, ihmeellisesti joka kierto saanut rtesteihin haamuja, kuukautiset kummiskin haamun jälkeen aina alkanut :/ varma jtn kiinnittymisyrityksiä. Imetän vielä esikoista 3-6krt vrk,imetys varma estä raskaaksi tulon. Nyt eka kierto kun tikutan ovista. Onko tää tän päivänen jo o-plussaa?
Plussatuulia tasapuolelisesti kaikille :)

Kp 21/31-43. Yk 3

Liitteet

• 1448795093517.jpg
    1448795093517.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 179
Lumi, mä voin omasta puolesta sanoa että imetys ei estä raskautumista (jos imettää tasaisesti 24/7 noin 3h välin niin sit saattaa vaikuttaa). Meillä esikoinen oli reilu 7kk kun tulin raskaaksi ja imetin täysillä vielä. Ja esikoista tehtiin 5v ja hän sai alkunsa IVF hoidolla eli raskautuminen ei ole ollut meillä helppoa!

Noita o-testejä mä en oikein osaa tulkita... Tsemppiä yritykseen!

Carolyn, onnea työpaikasta!

Pahoittelut tädeistä, tullu taas ihan liian monelle :(

Äipän testissä joku haamu, mut ei kyl väriä näkyny. Onneks noin pienet dpo:t, hyvin harvalla siellä vielä mitään näkyisikään muuta kun viivanpaikkoja.

Niinkuin jo aiemmin kerroin, niin miulle lapsettomuuspolin lääkäri sanoi ettei omega3 tulisi syödä ollenkaan purkista jos sitä saa yhtään ruokavaliosta. Lisää verenvuototaipumusta ja aina ennen leikkauksia n. 2vk vähintään pitäisi olla käyttämättä omegaa jos sitä ottaa purkista.
Eli jos ei todellista tarvetta niille ole, niin niihin ei välttämättä kannata satsata silloin ;)

Lumi, sanoisin ettei tuo vielä ole o-plussa, mut jos oot testaillu samalla merkillä enemmänkin ja tiedät ettei tuon vahvempaa ole tulossa, niin sitten se saattaa olla koska ero on aika iso edelliseen testiin verrattuna :)
Jos ensimmäistä kertaa noilla testeillä testaat, niin kannattaa varmaan vielä jatkaa tikuttelua jos sieltä vielä vahvempi viiva tulisi :)

Plussatuulia kaikille! :)

Se on vaan tälläselle malttamattomalle vaikeaa ootella taas :(
Kun on vauvakuume ni sitä haluaa heti nähä kaksi viivaa eikä taas ootella viikkoja josko sitte vaiko ei.
Toivottovasti muilla parempi onni♡

L u m i tervetuloa mukaan,jospa pian tärppää,teillä siellä onneksi o yksi pieni kotona..ihanan kaverin saisi toisesta ku tulisi lyhyt ikäero..
jos tosiaan ei vahvistu tuosta seuraavaan kertaan ku testailet niin voi olla jo plussa...itse sai toissakierrolla tuollaisen joka ei enää vahvistunut ja tulkitsin ovikseksi,en tiedä oliko sitten oikeesti...

Pahoittelut tädeistä :(

Olikos täällä muita testaajia lähiaikoina?

Itsellä varmaankin huomenna sitten testipäivä.. Tänään kp35/34 joten aamulla saa jännittää jos täti ei kerkeä ennen sitä kylään.. Synttäritkin huomenna joten ois se kiva plussata 8)

Puhvis: ajattelin testailla ensi viikolla perjantain paikkeilla, mut tuntemukset kallistuu menkkojen suuntaan :(

Puhvis, oi että, se oiskin mahtava lahja! :) täällä testaillaan ens lauantaina mikäli ei oo menkat alkanu ennen sitä :) siitä sitten joko juhlitaan alkoholitta testitulosta tai sitten kumotaan muutama siideri harmitukseen/uudelle kierrolle pikkujouluissa :D

Äipällä minen nää vieläkään mitään, mutta peukut vahvistumiselle :)

Äippä en nää mitään tuossa :confused:

Mutta oikeesti varokaa noita liuskoja! Niistä on moni saanut feikkihaamuja, jotka sitten ehtii nostattaa turhia toiveita... Mullakin on OneStepin liuskoja muutama, mut testatessa aijon pissiä kuppiin ja haamun/plussan tullessa tekisin heti perään samasta pissasta apteekin testin.

Takaisin