Raskaaksi 2015

Huomenna virallinen kp1

Uuteen kiertoon uusilla aseilla: Gelee Royal, vehnänalkioöljy, folireen tab, monivita tab (raskaus ja imetys), greippi mehu ja ananas :grin Seuraava ovulaatio: täältä tullaan :hilarious:

Kysyin/totesin miehelle et sinäkin saat käyttää noita Gelee tab. jos haluat.. Hän oli heti et joo, voihan niitä kokeilla! Vou ja jes :gen014

Lipstikka, toivottavasti sulla käy paremmin kuin mulla kun mullakin meni pari pv yli normi kierron...

Zuzu90 kyllä tuo mielestäni positiivinen on, onnittelut :)
Plussatuulia kaikille muille testaajille oli sitten ovis taikka raskaustesti kyseessä. :)

Oma tilanne: tänään kp9/30-32. Ihan outoa kun olin havaitsevinaani ovislimaa ja vasemmalla puolella ihan kuin ovis kipuja. Mutta että nyt kp9 tuollaista? ovis ollu yleensä kp16-18. Vai onkohan mulla vaan joku pieru jumissa heh :grin
Ei oo edes ovistestejä kaapissa yhtääkään..

:D Tässä tulee kyllä super vainikseks kaikkien tuntemuksien kanssa! Mä ainakin olen kokoajan tuntevinani jotain kropassani ja sitten pohtii mihin ne liittyy vai onko tällaista kenties ollut ennenkin, muttei asiaan ole koskaan kiinnittänyt huomioo :o mutta tuntemuksia täälläkin, millon alamahassa/muniksissa/alapäässä/rinnoissa :D hohhoi!

Moony kp19/27-31, dpo5, yk3

Mooney, mä niin tiedän tuon :oops: Mulla oli taas kans kaikenlaisia "oireita" mutta niinhän se täti tuli 3pv myöhässä...

Pipanat, Sitäpä! Kyllä näitä vaan kehittelee ittellens ties mitä :/ uusimpana, äsken suihkussa huomasin että ihan alamaha tuntuu jotenkin turvonneelta ja pinkeeltä :o jep, varmaan vaan vielä ähky ruuasta -_- :p :D

PiPaNat, kunnon arsenaali. Kyllä noilla mennään varmasti plussaa kohti! :p

Pätkis, varmuuden vuoks tallettelua vaan jos onkin aikaisemmin ovis tulossa tässä kierrossa. :)

On. Kipeenä ollaan, flunssa itsellä vasta iskemässä päälle, tyttö sairastanut viikon ja mies tällä hetkellä eniten kipeä, oli eilen kunnon kuumeessa ja tallettelut jäi tekemättä. Menkkamaisia tuntemuksia eilen ja tänään, oikealla munisten kohdalla muutaman kerran eilen ja nyt parhaillaan jotain ihme jomottelua. Eilen myös vihloi jotenkin alhaalta. Kp17/33-38 nyt, ovis joko ollut tai tulollaan? Kuivempaa kyllä ollut jo tänään. Talletuksia tehty kp 10, 12, 13 ja 15. Pitää yrittää jos flunssasta huolimatta jaksettaisiin vielä tänään, varmuuden vuoksi jos ei muuten.

Täällä juodaan kuoharia, ku sain uuden työpaikan heti kun tämä sijaisuus loppuu (terveydenhoitoalan ihanuus) :hilarious: niin hyvä fiilis! kp14 ja rinnat tursuu liiveistä ja alavatsa turvoksis :wideyed: taidetaan talletella tänään taas jos vaikka tärppäis :shy:

Plussatuulia testaajille ja tsemppii talletuksille :)

Onnea uudesta työstä Carolyn! :)

Moony, mulla samaa vainoharhaisuutta ollu joka kierrossa, kuuluu ehkä asiaan :D tässä kierrossa kyllä oireet jääny vähemmälle/muuttunu! Kaikki paha olo, vatsakivut yms. puuttuu, aloin miettii että onkohan ne ollu sit PMS:ää..

On. Yk4, kp30/28. Negaa näytti testi! Nyt alko jännittään että onkohan mulla tulossa joku superpitkä kierto kun ei vieläkään oo mitään menkkatuntemuksia ja rinnat edelleen tosi arat.. Ei ees niin harmittanu nega kun oon jotenkin varautunu siihen että tää vauvaprojekti tulee kestään.. Testailen ensi viikonloppuna lisää jos ei tätiä kuulu ennen sitä. :)

Carolyn, onnea työpaikasta! :)

Lipstikka, voihan olla myös että yleisesti kroppa toimiikin erilailla ehkäisyn jälkeen (ja toimiikin), kun täälläkin ehkäsy ollu käytössä 13vuotta :D ja sitten ei tiettykään tiedä mikä kuuluu sitten mihinkin ja tarkoittaako jotain vai ei :D sanoinkin kaverille että tässä kohtaahan sinne biologian tunnille pitäisi uudelleen mennä :D ajattelen myöskin että ei vielä tärppää ja koitan olla odottamatta liikoja, yllätytään sitten positiivisesti jos plussa sattuiskin jo tulemaan :D rinnat täälläkin tuntuu jotenkin aroilta ja turvonneilta. Viikon päästä tähän aikaan olen viisaampi :D
Tsemppiä piinailuun!

Moony kp20/27-31, dpo 6, yk3

Huomasin muutama tunti sitte että housuihin oli tullut ruskehtavaa,vähän! Rukoilen ettei ala menkat. Raskaustestin tein,näytti negaa. Oviksesta 2 viikkoa tänään.

Dpo 10 ❤

Liitteet

• WP_20151128_11_14_54_Pro.jpg
    WP_20151128_11_14_54_Pro.jpg
    202.1 KB · Katsottu: 214
Varovaiset onnittelut äipälle täältäkin!

On. Mun ei pitänyt ottaa mitään sstressiä tästä yrittämisestä ja ajatuksena oli, että puuhastellaan menkkojen loppumisen jälkeen joka toinen päivä kahden viikon ajan niin eiköhän tuu ainakin joku otollinen päivä hyödynnettyä. No eilen sitten kuitenkin aloin kuuntelemaan kroppaani ja olinkin tuntevinani jotain epämääräistä, jonka ainakin jollain mittapuulla voisi ovistuntemukseksi sanoa ja sitten alkoi vaan päässä pyöriä "12 - 24 h aikaa". Eilinen oli välipäivä tallettelujen osalta, joten äsken raahasin miehen kanssani suihkuun, kun oli esikoisen päikkärit, vaikka meille kivointa ja luontevinta on talletella iltaisin oman sängyn rauhassa. No eihän siitä hommasta suorituspaineissa mitään tullut eli plaaaaaaah.. tän osuuden piti olla hauskaa prkl. oon vihainen itselleni että pitikin mennä asettamaan paineita meille. Toivottavasti tänään illalla ei oo liian myöhäistä (ja toivottavasti sillon onnistuu).

Ootteko muuten koskaan miettiny että nainen saa hoidettavakseen raskauden, synnytyksen ja imetyksen, mutta itse raskauden alulle saamisessa ollaankin ihan toisen armoilla! Sisäinen kontrollifriikki nostaa näköjään päätään :p

kiitos kun sain purkaa. Huh, johan helpotti :)

Syksyinen kp 14/27-29, yk2

Äippä, uteliaisuuttani kysyn että mistä asti oot testaillut? Onko ollut tuntemuksia vai vaan malttamattomuutta? Millon menkkojen pitäisi alkaa? Jotain näkyy uusimmassa testissä :)

Syksyinen, haha joo, ei oo helppoo miehilläkään. Tai no niillä vasta ei olekaan helppoa, kun pitäis "suorittaa", naiselle riittää että "on paikalla" aktin aikana. Tämä on hienovaraista, kun ei sais stressata, mutta kuitenkin pitäis duunata...!
Täällä oli muutaman viikon seksitauko tuon alkionsiirtohommelin vuoksi. Nyt tänään on kyllä alkanut tuntua siltä, että toimintaa pitäis saada. Mulla onneksi loppu tuo vuotokin, eli uutta mahista päin. Tässä kierrossa en laske päiviä, kun ajattelin semmoisesta pitää taukoa ja muutoinkin oli vähän epämääräinen tuo kierron alku, kun oli lugesteron-lääkitys ja tihku alkoi viikko sitten perjantaina. En aio vaivata päätäni, mistä päivästä lasken kp 1.

Onnea Äippä! :)

On. Höh, kääntyi kp1:ksi. Mälsää! Yk5 siis alkoi :( mites sitä vehnänalkioöljyä käytettiinkään? ;)

Takaisin