Raskaaksi 2015

Kiivi mitä ihmettä!! Mä en tiedä mitä voisin sanoa. Muuta kuin tsemppiä <3

Silv kauhean pitkään jaksat oottaa :D

Voi Kiivi! :hug013

Inhottava juttu, mutta onneks se tuli nyt esille. Älä huoli, sä olet sellainen tsemppimami että pärjäät ja menet vaikka harmaan kiven läpi. Ja me autetaan minkä voidaan, pyydä vaan apua jos on semmoinen olo! Keskity siihen ihanaan pieneen ihmisen alkuun masussasi :Heartred

Kiiville voimia! :Heartred
Inoan pettämistä yli kaiken, en voi oikein edes kattoo sellasia elokuvia missä sitä tapahtuu, ku tuun niin vihaseks! :angryfire Tekis mieli iskee mieheltäs taju kankaalle... :violent001

Voi ei Kiivimami :sad001 & :mad:!! Saa surra kyllä tämmöstä, mikä katala ja epäreilu temppu! Hali ja voimia.. Ja mäki uskon samaa ku muutkin täällä, sä nouset tästä ja selviät vaavin kanssa! Mä uskon että saat kokea vielä paljon onnea vaikka nyt tuli tämmönen uskomaton pettymys :hug013

Mäpä päätin katkasta kuvitelmilta siivet ja tekasin testin. Jos siis ovis olis ollut kp 10, olis siitä tänään 13pv ja vois näkyä, jos jotain ois. Voiko veemäisempää tulosta tullakaan? :D Siinä se viivanpaikka hohtaa värittömyyttään niin selvästi, oikein huutaa "hahhaah, et varmana oo!" :D

Liitteet

• 1420976309161.jpg
    1420976309161.jpg
    30.9 KB · Katsottu: 152
Niin ja mä kun vannoin, etten enää iknä one steppejä ota; tilasin sen enempää kattomatta "raskauskeijun omia" ja one steppejä tuli...näitä leveempiä liuskoja kyllä tällä kertaa...mut yhtä kettumaisia ovat näemmä kuin ne ohuetkin liuskat :rolleyes:

Azalea, hah, tossa on just se syy miks on hyvä ettei oo rahaa nyt hakee testejä :D niiiiin vmäistä :D en kans tykkää tilailla enää mistään mitään testejä...

Voi ei kiivimami! :eek: Tsemppia, todellakin voit aina avautua taalla, ja varmasti parjaat vauvan kanssa ilman mokomaa p@$kiaista. :mad:

Voi ei kiivimami!! Mä en tiedä mitä voisin sanoa, mut tiedän et sä pärjäät! :) tsemppihali!

Hei naiset, omanapailen sen verran taas, et täällä ei ollut aamuinen tikku vahvistunut silloin olikos se nyt toissapäivänä, negaa näytti. Nyt en ole taas testannut, menossa kp47. Edelleenkään ei näy tätiä eikä oo yhtään sellasta oloa joka yleensä ennen tätiä iskee. Alavatsalla on paineen tuntua kyllä ja valkkaria tulee. Lämmöt koholla. Äsh, tää on ihan perseestä! :(

kiivi kauheaa mitä on tapahtunu mutta olet vahva nainen ja selviydyt kyllä, voin sanoa kokemuksesta että parempi yksin lapsen kanssa kuin huonossa parisuhteessa jossa ukko pettää ja olet raskaana. kunha pidät huolta että pistät yksinhuoltajuuden ettei myöhemmin tul ikäviä ylläreitä, miehet on arvaamattomia. jaksamista, inshaAllah kaikki menee raskauden osalta hyvin.

tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussatuulia. :)

meillä mariam pitää kiirettä. hän kääntyy jo puolelta toiselle, yrittää nousta konttaamaan, yrittää vetää käsillä eteenpäin ja yritys puhua on hurja. ei, ai, hei kuulunu nyt selväst mut ne on vaa äänteitä mun mittapuun mukaa vielä vaikka tulevatki selvästi. hän on alkan suukottamaa äitiäki välillä. ihana pikku lady meillä täällä mashaAllah...luonnettaki kyllä riittää hänellä. väsymys on itellä aika kova ku yöt valvotaa suht pitkälti vielä, inshaAllah kohta alkas yöt sujuun helpommin. sektiohaava parantun ja oli itestää sulavat tikit näköjää tuos ihokerroksessaki alhamdulillah, vihdoin pääsee suihkus käymää normaalist ku haava sulkeutun kokonaa alhamdulillah. josko kohta vois alkaa hiljallee harkita treenaamistaki taas jaksamisen mukaa, alavatsa vaa on viel jokseenki kipeä ni ei iha viel uskalla alottaa.

Onnea plussanneille!

Kiivi, tsemppiä. Susta tulee ihan paras äiti sun pienelle. :Heartred

Kiiville tsemppiä ja paljon voimia!
Tuo pettäminen on kyllä niin perseestä! :( mikä ihme saa ihmiset pettämään... :(

Azalea, tollaiset v***levat testit on kyllä persiistä!!! Mut jos yhtään lohduttaa, ni sä sentään kusit sen päälle :D toivotaan et sun ovis olis ollu myöhemmin ja ei vaan vielä näkyis.

Kiivimami♥ maailman aikamoisen temppu kun lastakin olitte yrittäny niin kauan! En voi käsittää tuollaisia ihmisiä!

Mutta sinä jos kuka pärjäät varmasti! Saat niin ihanan pienen Nyytin ja olet hänelle varmasti paras mahdollinen äiti! ♡

Alkais työpäivä oleen pulkassa :) huomenna saakin sit tulla vasta neljäksi, ah, saa siis nukkua just niin pitkään ku tykkää ;)

Kiivimami, voi ei! Miten kehtaa olla mies tollanen törkysäkki? Ja noin ihanalle, reippaalle ja positiiviselle naiselle? Voimia ja tsemppiä!

Pahoittelut tädeistä ja negoista :(

Pilvikirsikka, mikä kp sulla nyt oli? Jännätäänkö me vielä tulisko se plussa sieltä kuitenkin? :)

Muokattu viimeksi:
Vesta, nyt kp30/??. Oon nyt vähän hämilläni, kun olin aiemmin laskenut päivät ehkä väärin, sillä parikin laskuria näyttäisi, että mä kenties vielä hätäilen testaamisen kanssa :D harmi kun en ole pitänyt aiemmista kierroista tarkkaa lukua, olis vähän helpompi pysyä mukana. Mutta oireet on sellaiset, että joko sieltä tulee täti n viikon päästä tai sitten plussa.. No, täytyy vain odottaa! :)

Millä kaikilla laskureilla te muuten katselette? Mä oon tunnollisesti käyttäny vaan tota vaun laskuria :D

Ääh! Kommentoin kyllä tänne mutta ei näy..

Kiivilintu: super voima halaus! Suututtaa sun miehes temppu!

Gatusa: sun neiti kävelee jo puol vuotiaana :)

Takaisin