Raskaaksi 2015

Tossa lenkilläkin vielä pohdin Kiivin tilannetta. Ei oo kiva ei. Se ei ois ehkä niin paha jos olis vaan ollu yks känninen syrjähyppy, mut toista suhdetta pitänyt yllä, niin sitä ei anteeksi ole helppo antaa.
Mahtaa sun miestä harmittaa varsinkin nyt kun teille vauva on tulossa. Hitto minkä mokan meni tekemään! Ihan hirveästi voimia sinulle sinne tässä vaikeassa tilanteessa!! *halaus*

Mä niitä selailin äsken niin toi kaksplussan oli kiva! Tai siis ensin kun laski mahdollisen LAn ja sit pisti sen siihen "seuraa raskauttasi" -kohtaan ni se anto kaikenmoisia päivämääriä milloin mitäkin tapahtuu :) tänään pitäis olla r-testin tulos luotettava..

Tää alkaa olen ihan mahdotonta.. Tuntuu et vesilasillinenkin pitäs juoda pytyllä istuen, oon nyt tunnin ollu kotona ja 3krt rampannu vessassa.. Ja siis yhden 2,5dl lasillisen juonu vettä.. Ja sitten. Vielä ihanampaa. Ihan jär-kyt-tä-vä finni persposkessa!! Mistä se sinne on ilmestyny! Eihän mulla oo ikinä finnejä muutakun otsassa ja leuassa??!

No kun ei oo! Mä sillon joulukuun puolivälissä tuhlasin viimeisen kun epäilin niitä mun päivän menkkoja... :(

Nii.. Mitähän tuo mies tuumais kun sille sanois et tuo tullessasi... :D luulen et antais rahan käteen ja sanois et hae kuule itte :D itellä ei menoo olis kaupoille mut kai tosta apteekista vois lenkkeillä hakeen... Meiltä on siis 25km semmoiseen kauppaan mist sais.. :/ apteekki toki on omalla kylällä..

No huh kiivi mikä ukko.! Uskalsiko raukka edes tunnustaa itse vai saitko jotain muuta kautta selville? Sinä pärjäät ja miehesi on joka tuossa tilanteessa häviää ja paljon elämältä häviääkin, tajuaa ehkä joskus, et kannattiko!! Voimia.

Voi Kiivi, kyllä on kertakaikkisen paska tilanne!

Mä kyllä uskon myös, että sä pärjäät. Sä olet niin positiivinen selviytyjä. Raskaushormooneissa on erityisen ikävää joutua miettimään tommosia asioita. Toivottavasti pääset nopeasti keskittymään vain itseesi ja vauvaan.

Iso halaus!

On. Kp 14 eikä oikeen minkäänlaisia limoja. Niitä oli kyllä menkkojen jälkeen... jää nähtäväksi tuleeko ovis

Hei kaikki taidanpa liittyä teidän kuumeilijoiden seuraan! Itsellä maailman erikoisin tilanne oman kierron kanssa, että oksat pois! KM rv4 marraskuunlopussa, no nyt eilen alkoi menkat kamalalla kivulla, siis aivan kamalan kivun saattelemina. Mutta verta tuli aivan olemattomasti ja loppu ollut vaaleanruskeaa limaa. Vuoto ollut överi niukkaa, tänään aamulla taisi olla muutama hassu pisara siteessä ruskeaa vuotoa. Thats it, siitä lähtien menty puhtaalla siteellä. Olen lukenut runsaista ja kivuliaista menkoista km jälkeen. Kivut oli, missä vuoto? KellÄÄN KOKemuksia tälläisestä hulluudesta?

Plussa tuulia ❤

Tervetuloa charm. Mulla tuli km jälkeen menkat normaalisti. Km oli lokakuussa. Ei ollut kauhean kovia kipuja. Tee uusiks testi..

Tervetuloa charm! :) Mulla oli km jälkeen aivan järkyttävät kivut, tärisin ihan horkassa peittojen alla sikiöasennossa, mut vuoto oli sitä luokkaa et 15min välein sai sidettä käydä vaihtamassa ekat 2,5 tuntia... Sen jälkeen rauhottu normi menkoiks..

Kiivi ihan kamalaa :( pistää ihan vihaiseksi tuollainen käytös, minusta on jopa röyhkeyden huippu!

Uskon kuitenkin että sinusta tulee juuri niin hyvä äiti pienelle kuin vain toivoa saa ja pärjäät mahtavasti myös yksinkin <3 vaikka tiedän että tuskin se tässä tilanteessa siltä tuntuu! Mahdottoman paljon sulle tsemppihaleja <3

Ai niin ja unohdin ihan kokonaan jos nyt jotakin kiinnostaa niin kp30/30 eli huomenna olisi tuomiopäivä ;) illalla pakko mitata kyllä lämmöt :D ;) ekaa kertaa mua jännittää, ei stressaa ei pelota vaan jännittää :D outoa !!!

Ja myy ihanaa :) mä olen lastenohjaaja ammatiltani ja olin pitkään päiväkodeissa :)

Takaisin