Raskaaksi 2015

Mitä Kiiwi ?? Ei voi olla totta !! :mad: Hemmetti mitä käytöstä mieheltäs!

Mä olen niin pahoillani ! :Heartred

Mä olen käynyt samanlaisen tapauksen läpi lasteni isän kanssa ja voin jotenkin edes samaistua sun fiiliksiin.
Onneksi sä olet todella vahva ja positiivinen nainen ! Se auttaa varmasti selviämään vaikean ja rankan paikan edessä !!
Voimia ihanuus !!:Heartbigred

Voi Kiivi, onpa kamalaa! :( Mä oon varma, että sun asiat tulee järjestymään vaikka hirveähän tuo tilanne on. Lapselle tärkeintä on rakastava perhe, oli siinä mitkä vanhemmat tai vanhempi tahansa. :Heartblue

Voi että kiivi! :sorry: Olen todella todella pahoillani. Muista oma voimasi ja sinusta tulee lapselle maailman paras äiti ja kasvattaja. Minusta on aina erittäin ikävää että ennen eroa tapahtuu pettämistä, tuli mikä tuli niin täytyisi olla rehellinen. Jos haetaan jotain hyvää niin onneksi sentään sait tietää jo tässä vaiheessa. :Heartred:Heartred:Heartred

Voi ei kiivi <3 muista et oot vahva nainen ja jos joskus tuleekin hankala kohta niin apua saa aina! <3 oikein pistää nyt vihaksi miehes -.-

Pepe: torstaina vasta, on sit ainakin kaikki mahdolliset kierrot venähtänyt.. JOS. Iso jos. :D

Kiivi, kamala tilanne! Voimia! Eihän tollasta voi käsittää.

Silv, joudut nyt yksin odottamaan torstaille, mulla tänään kp1. Kierto vaan 25 päivää, omituista. Mutta parempaa onnea sinne!! Oireet ainakin lupaavat.

Liisu: auts, nyt vasta alko jännittää! :D pahoittelut menkoista, minkämoisia sun kierrot normaalisti on? Kuulostaa kyl lyhyeltä :o

Voimia Kiivi!! Kylläpäs elämä nyt sulle on epäreilu, ensin valtava onni ja sit perään käsittämätön pettymys. :(
Tsemppiä, sä pärjäät kyllä, ihan niinkuin ne tuhannet muutkin yh-äidit... Et ole ensimmäinen etkä viimeinen :)

~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
liliina yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli ?
madonna_86 yritystä?

(57 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

tuutikki90 LA 24.6.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
DarkMimosa yritystä 2/14 LA 4.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilijayritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Minde LA ?

Kiivi MITÄ IHMETTÄ??? Ooon todella pahoillani. Ei varmaan mitkään sanat lohduta/auta tässä tilanteessa. Mutta muista asioilla on taipumusta järjestyä. Sä oot niin positiivinen mimmi, et löydät itsestäsi varmasti voimia jatkaa eteenpäin!

Voi kiivimami! Todella ikävää kuulla tuollaista! Mutta kuten muutkin sanoneet, susta tulee paras äiti lapsellesi! Paljon paljon voimia tilanteeseen! Ajan kanssa helpottuu! ❤❤❤

Voi kiivi! :Heartbigred Tulipa järkytyksenä täälläkin, en voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu. Voimia ja jaksamista toivon sulle paljon paljon!! Olet sitkeä ja vahva nainen ja selviät vauvan kanssa kahdestaankin!

Mitä ihmettä Kiivi?!? :wtf :smiley-angry019 Olen niin pahoillani! :Heartbigred Susta tulee pienokaiselle maailman paras äiti! Olit yksinhuoltaja tai et, tiedän että selviät vauvan kanssa hienosti! :Heartred Voimia ja tsemppiä ihan mielettömän paljon! :hug013

Pahoittelut tädin kohdanneille! Tsemppiä valtavasti uuteen kiertoon! :Heartred

Onnea Beisla ovisplussasta! :smiley-bounce013

Muoks. Pilvikirsikka, mikä kp sulla olikaan?

Sazu, älä luovuta vielä, tässä on vielä päiviä aikaa saada plussa :Heartred

Muokattu viimeksi:
Beisla: Yritetään pysyä lujina. ;) Tai näinhän minä taas sanon, mutta katotaan vaan niin mielikuvitus tekee tepposet ja kuvittelen loppukierrosta taas raskausoireita.

Kiivimami:
Olen todella pahoillani! Mutta usko pois kaikki asiat järjestyy ja sinusta tulee maailman parhain äiti omalle lapsellesi oli tilanne minkälainen tahansa. Minuakin on petetty ja silloin tuntui, että miten mä tästä kaikesta selviän, mutta kyllä se ajan kanssa vaan helpottuu, usko minua. :) Nyt yrität keskittyä itseesi ja raskauteesi ja toivon, että sinulla on ihmisiä lähellä, joille voit purkaa pahaa oloasi ja joilta saat tukea. Tsemppiä ja halaus sinulle!

Voi ei kiivi minkä ukkos teki! Nyt pistää vihaksi niin paljon!!! Voin kertoa että yksinhuoltajan arki ei ole helppoa, mutta ei myöskään mahdotonta. Ja sen verran mitä sinua tunnen, niin pärjäät kyllä hyvin vauvan kanssa kaksistaankin. Tukiverkon kun rakennat ympärillesi, niin pärjäät kyllä. Isovanhemmat ovat korvaamattomia jos sellaisia vaan on, mutta pärjää ilman niitäkin. :)

Silv, tää oli mun kolmas kierto km jälkeen. Kierrot on ollut 25, 28 ja nyt taas 25. Ajattelin, että toi eka lyhyt kierto oli vaan siks, kun kroppa vielä sekaisin, mutta ei näköjään...
Starling, aika samassa tilanteessa ollaan. Nyt siis mullakin yk4 km jälkeen. Yhdyn niin sun sanoihin noista oviskivuista! Edellisessä kierrossa tuskin huomasin niitä kun taas kahdessa aiemmassa kierrossa kivut oli suoraan sanottuna helvettiä. Nyt kyllä tikutan oviksen, vaikka kyllä jo puhuttiin, että joka toinen päivä -taktiikalla mennään.

Kiiville vielä uudelleen tsempit, toivottavasti lähellä ihmisiä kenen puoleen kääntyä.

Takaisin