Tervetuloa uusille!
Vahingossa raskaaksi tulosta on ollut puhetta... Varmaan osa siitä on teineille pelottelua, jotta varmasti uskoisivat. Mutta kyllähän raskautuminen on todennäköisesti helpompaa mitä nuorempi on, joten sen ikäisille voi olla suurempi riski.
Vesta, mulla ei ole tietoa testien pakkaskestävyydestä, mutta toivottavasti kestää. Mekin tilataan netistä. Lukaisin läpi käyttöohjeet; ClearBluen digissä luki lämpötilarajoitus 2 - 30 astetta, Sofin puikossa ei ollut mitään. Tosin me astuaan kerrostalossa, eli testit eivät majaile kylmässä postilaatikossa. Toki jos on tosi kova pakkanen, ehkä ne ehtii kylmettyä kuljetuksessa.
Myy, hyvä tieto että antaa testien lämmetä.
Sohwia, tosi ikävää että täti tuli. Samaa mieltä edellisen yrityksen jälkeen, että en aio kuvitella enää raskausoireita. Saa nähdä miten lupaus pitää. Pysytään lujana, vai mitä?
Kyfi86, pahoittelut myös sinulle tädistä. Onneksi sentään kierto ei venynyt, se tuo vähän lohtua.
on. Eilen aamulla testasin jo niin haalean viivan ovistestiin, että vallan pahoitin mieleni ja olin varma, että tässä kierrossa ovis oli superaikaisin ja missattiin se kokonaan. Kerkesin jo vähän itkeä siitä aamupäivästä, ja en todellakaan ole herkästi itkevää tyyppiä. (Voihan hormonit sanon minä.) No, iltapäivällä puoli viiden aikaan sain sitten puikkoon tasavahvat viivat. Huh sitä helpotusta! Testasin vielä tänä aamuna, ja testiviiva oli jo kontrollia vahvempi. Mietin vaan, että on se kumma kun pari viikkoa osaa suhtautua niin järkevästi yritykseen, ja sitten pari päivää saa pään ihan sekaisin. Vähän nolottaa jälkeenpäin mun "suuret tunteet".