Raskaaksi 2015

Kuten jo aiemminkin epäilin, niin kyllä se täti tuli tänään illalla. Ja pakko kai myöntää, että olo on surkea. Mutta nyt mä ainakin (toivottavasti) opin, että en kuvittele itelle yhtään mitään raskausoireita, sillä sitten mä alan kuvittelee, että jes nyt tärppäs. Uskon vasta sitten raskauteen, kun ja jos saan plussan raskaustestiin.. Mutta saakoon joku sellainen plussan, joka on pidempään yrittänyt tulla raskaaksi, sillä hän on sen kyllä ansainnut, minun vuoroni on myöhemmin..

Kovasti voimia Myylle asian läpikäymiseen! :Heartred Ja tsempitykset muillekin yrittäjille! :)

Eipä oikein minuun silmääni näy apteekin testissä mitään. No, tätiä ei vielä kuulu eli kai tässä vielä mahdollisuuksiakin on..

t.JPG

jepjep eipä tarvinnut testata, mitä kyllä hiukan epäilinkin, eli kp 1 tänään:sad001 pöh, pitäsköhän tässä kierrossa kokeilla sitä greippimehua kun ei pitäis tärpin olla kiinni ainakaan peittojen heiluttelusta..:rolleyes: no jotain positiivista, niin kierto jäi tuohon 30päivää...mutta onnittelut muille plussanneille :)

Tervetuloa uusille!

Vahingossa raskaaksi tulosta on ollut puhetta... Varmaan osa siitä on teineille pelottelua, jotta varmasti uskoisivat. Mutta kyllähän raskautuminen on todennäköisesti helpompaa mitä nuorempi on, joten sen ikäisille voi olla suurempi riski.

Vesta, mulla ei ole tietoa testien pakkaskestävyydestä, mutta toivottavasti kestää. Mekin tilataan netistä. Lukaisin läpi käyttöohjeet; ClearBluen digissä luki lämpötilarajoitus 2 - 30 astetta, Sofin puikossa ei ollut mitään. Tosin me astuaan kerrostalossa, eli testit eivät majaile kylmässä postilaatikossa. Toki jos on tosi kova pakkanen, ehkä ne ehtii kylmettyä kuljetuksessa.
Myy, hyvä tieto että antaa testien lämmetä.

Sohwia, tosi ikävää että täti tuli. Samaa mieltä edellisen yrityksen jälkeen, että en aio kuvitella enää raskausoireita. Saa nähdä miten lupaus pitää. Pysytään lujana, vai mitä? ;) :Heartred

Kyfi86, pahoittelut myös sinulle tädistä. Onneksi sentään kierto ei venynyt, se tuo vähän lohtua. :Heartpink

on. Eilen aamulla testasin jo niin haalean viivan ovistestiin, että vallan pahoitin mieleni ja olin varma, että tässä kierrossa ovis oli superaikaisin ja missattiin se kokonaan. Kerkesin jo vähän itkeä siitä aamupäivästä, ja en todellakaan ole herkästi itkevää tyyppiä. (Voihan hormonit sanon minä.) No, iltapäivällä puoli viiden aikaan sain sitten puikkoon tasavahvat viivat. Huh sitä helpotusta! Testasin vielä tänä aamuna, ja testiviiva oli jo kontrollia vahvempi. Mietin vaan, että on se kumma kun pari viikkoa osaa suhtautua niin järkevästi yritykseen, ja sitten pari päivää saa pään ihan sekaisin. Vähän nolottaa jälkeenpäin mun "suuret tunteet". :oops:

Pahoittelut menkoista ja negoista! <3

Apua... Täälläkin alko yöllä ihme menkkajuilit. Tai oikeastaan se paineen tunne vatsalla. :o

Laitan vielä kuvaa niistä mun ovistesteistä. Kaikki kuvat on otettu 5 min testiajan jälkeen. Nyt en saanut tuohon viimeiseen ihan niin vahvaa kuin joskus, yleensä ollut selkeästi tummempi. Ei olis ehkä pitänyt tehdä aamupissasta. Mutta ensimmäisessä kuvassa testiviiva ennen kuin hormonit alkaa nousta. Keskimmäisessä on se, mitä saan myöhään iltapäivällä/illalla dpo -2, ja viimeisessä dpo -1.
edit. Ai niin! Testin merkki on Sofi puikko.

Liitteet

• o-testit.jpg
    o-testit.jpg
    23.1 KB · Katsottu: 131
Itse kun ruvettiin miehen kanssa seurustelemaan olin 15 silloin. Niin pari kuukautta mentiin ilman ehkäisyä :D ja en tullut raskaaksi. Nyt olin 18v kun alettiin yrittää ja nyt oon 20v enkä vieläkään raskaana. En osaa uskoa raskautumiseen muuten kuin että se on tuurista kiinni..

T: 20v lapsettomuushoidot alkaa ensi kuussa..

Pahoittelut tädin ja negan kohdanneille :( tsemppiä uuteen kiertoon!

Beisla onnea ovisplussasta! Onko tullut hyödynnettyä? :)

Silv alkoiko vuoto vai vaan kivut? Missä vaiheessa sun kierto olikaan?

Pahoittelut tädin ja negan saaneille!

Onko muuten miten monella tälläinen tilanne, että nyt kun myydään lasten vaatteita hirveän halvalla, niin tekisi mieli ostaa jo valmiiksi pikkuiselle vaatteita. Mä oon jo hypistellyt vaikka mitä vauvojen vaatteita, mutta sitten sanonut itselleni, että niin kauan kun plussaa ei näy mitään ei saa ostaa...

Harmittaa kun menin malttamattomana tekemään tänään aamulla clearbluen testin ja negaahan se näytti.. :( nyt kp 27/30... jos nyt sitten odottelis sinne tiistaihin tai keskiviikkoon eikä hätäilis...

Pepe, totta se on, hyvin yksilöllistä. Ehkä siinä pelottelussa on enemmän kyse just pelottelusta ettei tulis vahinko-teiniraskauksia...
Ovisplussa hyödynnetään myöhemmin tänään. :)

Muurahainen, oon pitänyt itseni visusti pois vaatekirppiksiltä, juuri tuon takia. Välillä ajattelen, että ei kai se pari kaapissa paljon tilaa veis. Mutta jos taas ei onnistutakaan pitkään aikaan, mietin että valmiiksi hankitut voi masentaa.

Sazu, malta vielä, ehkä se siitä plussaksi muuttuu. Melko aikainen sulla testipäivä kuitenkin.

Silv, enpä osaa sanoa oireista, ne voi merkata kumpaa vaan. Mutta toivotaan parasta!

Silv, otappa pieni ruokasoodakuuri jos tuntuu oleva epätasapainoa kehossa! Ja jos on ulkoista kirvelyä niin teet soodavesiseoksen myös alapesuun! Mutta tosiaan siihen kehon tasapainottamiseen, auttaa niin hiivaa kuin virtsikseenkin niin aamuisin lasi vettä ja tl ruokasoodaa, om nom :smug: Ja toivottavasti paineen tunne enteilee hyvää :happy:

Silv eli kaikki on vielä mahdollista! Jos täti ei saavu niin millon ajattelit testata? :)

Beisla niinpä. Ja meillä ei vahinkoa varmaan tapahtunut siksikään kun mulla tuolloin 15v ikäsenä vasta alkoi kuukautiset ja ne tuli 3kk välein kunnes aloin syömään pillereitä!

Täällä tänään kp27/23-30. Viiminen tero otettu eilen ja yleensä mennyt max 2 päivää että täti löytänyt luo.

Silv plussaa!! Ihan varmasti!! Plussaa toivon myös kaikille muille!! :talk017

Pakko oli pyörähtää kertomassa kuulumisia, kun taustalta seurailin ja kiivimami oli niin ihanan tsemppiviestin laittanut meille plussaa vielä odottaville.

Täällä siis menossa yk 4 keskenmenon jälkeen. Täti pakkasi kamansa pari päivää sitten ja nyt sitten pähkäilen, yrittäisinkö tikuttaa oviksen vai en. Olen kallistumassa testaamisen puoleen, sillä viime kierrossa ovisoireet olivat jo lievemmät kuin kahdessa ekassa kierrossa km:n jälkeen, jolloin ei todella jäänyt arveluiden varaan milloin ovuloin. Aloitin tässä kierrossa myös greippimehun litkimisen ja nyt olen vajaan viikon ajan ehtinyt myös "nautiskella" vehnänalkioöljyä aamuisin. Hirveänmakuista tavaraa, mutta greippimehu vie hyvin maun mennessään, kun kulauttaa sitä perään. Sellaisilla eväillä alkaa mun aamut! :wink Muutoin yritän olla pahemmin stressaamatta asiasta, kun nyt on nämä poppakonstitkin otettu avuksi, niin mitä sitä turhaa stressaamaan (tai niin yritän uskotella)!

-starling/kp 8

Ompa täällä monella lupaavia oireita :)

Silv ja Murkku plussaa eiks vaan ?

Täällä on puhuttu noista nopeista raskautumisista, mulla tytöt 4 ja 6 vuotta sitten sai alkunsa ekasta yrityskierrosta. Jotenkin sitä ajatteli tyhmänä että tämäkin käy yhtä helposti :oops: Nyt on ajatukset kääntyneet niin päin, että voi mikä tuuri mulla silloin kävi :)
Ja noista vauva tavaroista, mä katselen paljon kirpputoreja ym mutta mitään en uskalla ostaa , pelottaa niin kovasti että vauvaa ei meille suoda .

Mutta nyt positiivisempiin asioihin :) Täällä on "tylsä" vaihe. Oviksen odottelua... Mutta nautitaan jo kuitenkin toisistamme ilman paineita ja niin koitetaan tämä kierto mennäkkin :) Jos sieltä se plussa suotaisiin.

Plussatkaa kaikki ihanat :talk017
Mä testailen sitten joskus ihan kuun lopulla :happy119

Tää ketju ei taida olla sopiva paikka avautua.. mutta nyt on käynyt ilmi että musta tulee yksinhuoltaja tästä päivästä lähtien. Suuren järkytyksen jälkeen (mies on pettänyt mua ainakin kesästä alkaen) kuitenkin kasasin ajatuksia ja abortti ei ole vaihtoehto. Tää on ihan kamalaa. Painajainen. Anteeksi kun tänne kirjoitin mutta tätä kautta moni vanha tuttu tietää :(

Takaisin