Raskaaksi 2015

Lume, kuinka jännää... testaakin ajoissa ettet pidä meitä jännityksessä :wink Eli kyllä muakin kiinnostaa!

Charm, mulla oli km jälkeen kahdet menkat aivan olemattomat mutta kivut sitäkin kamalammat. Nyt selkeesti normalisoitunut.

Lumella jännät päivät!

Ite yritän jotenkin kerätä motivaatiota uuteen kiertoon. Ovistestit tilattu, eipä kai tässä voi muuta seuraavaan viikkoon tehdä...

Apua tiettekö mun mies on vieny raskaustestit uudelle asunnolle :D eli jos ei huomenna ole kp1 niin pitää käydä hakemassa ne ;) Silv ei oikeastaan ole ollut kuin kurkkukipu ja lämmöt, sekä pari päivää sit kamala kiristys munasarjoissa, en pystyny nousemaan kyyrystä ylös ku koski ihan pirkaleesti :D sit oli jotain mahannippailuja ja pari viikkoa sit menkkajuilintaa :O. Mut ei muuta oikeastaan.

Ootte kaikki ihania <3 :) mitähän tekisin ilman teitä :D :)

Koska te muuten pääsette muuttaan lopullisesti? :) olis nyt edes yhden jättänyt vanhalle asunnolle! :D

Kiitos paljon vastauksista. Tosiaan kivut, kestivät sellaisen reilun tunnin verran. Kipu kovaa kuukautiskipua, oksetti aivan hillittömästi ja mies alkoi syömään salaattia vieressäni, kun sohvalla olin tuskissani. Jopa salaatin raikas haju kuvotti niin että melkein laatta lensi. Kuitenkin sen reilun tunnin jälkeen olo oli on ja jaksoin juosta Ikeassa pää kolmantena jalkana , tietty pientä nippailua siellä täällä. 28.12 oli mahdollisesti ovulaatio sillä, siitä päivästä eiliseen rinnat oli älyttömän kipeät ja pinkeät. Nyt tissi kipu helpottanut. Arvot verestä otettiin 9.12 ja arvot oli olemattomat. Vaikea uskoa uuteen raskauteen nyt. Kyllä ennen ruskeaa vuotoa ollut, mutta tämä vaaleanruskea täysin uutta :-D Saisipa kierron kuntoon, että pääsisi yrittämään :)

Mä oon kans sitä mieltä, et ensinnäkin on parisuhteelle terveempää kun saa jakaa täällä pohdintansa ja toiseksi tää on itelle niin helkkarin vapauttavaa kun saat nimimerkin suojissa kysyä ja sanoo mitä tykkäät, eikä kukaan oikeesti tiedä kuka oot.. Ja vaikka tietäis ni porukka on niin samanhenkistä ettei ketään kiinnostais huudella kenenkä persefinneistä tai peittojen heilutuksesta mihinkään :D

Me päästään vasta muuttaa 24.1 :( kamalan pitkä aika.... Mut odotus palkitaan monesti ;)

Repesin silvin kommentille :D

Eikö lume ole ylimääräistä testiä saisit jo nyt jotain tietoa:D muoks. Oletkin jo kirjoittanut testeistä. .

Pilvikirsikka, voithan sä kuitenkin aloittaa kiertojen kirjanpidon edes nyt. Mulla oli vähän sama tilanne, vasta alkusyksystä keksin merkata muistiin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Toivon mukaan sitä dataa ei tarvitse, mutta saattaa siitä olla hyötyäkin.

Tervetuloa, charm!

Lume, jännityksellä seuraamme! :smiley-bounce012

Joo ei ole :D käyn huomenna hakee jos ei ole tapahtunut mitään :) joten jaksakaahan odotella ;) tosin tuntuisi kuin ihan pms oireet puskis päälle on nimittäin v-kynnys ton ukon kanssa jossain niin korkealla :D vielä 10min ni pääsis töistä kotiin :)

Mullahan oli kuukauden sisaan kaks ihan kunnon flunssaa, joista jalkimmainen just niihin aikoihin kun plussasin. Muistan viela ihmetelleeni sita, kun normaalisti en oo useinkaan kipea. Etta pidan sita kylla ekana oireena, vaikken sita silloin tajunnutkaan.

Ja samaten finnit kummallisissa paikoissa.. :rolleyes:

Lume kiinnostaa! :) testaatko tiistaina vaiko jo huomenna kun oot hakenut testit?

Takaisin