Raskaaksi 2015

Vesta: toivotaan. Ja jos ei niin heitän kirveen kaivoon ja meen ite perässä hetkeks rauhottuun :D aika hyvä mielikuvitus meinaan jos nää kaikki oon ite kehitelly :D

Nyt täytyy mennä nukkuun, aamulla taas töihin... :( mut sunnuntai, "tuplaliksa" :D

:goodnight

Hyi, mullakin huomenna töihinlähtö kolmen viikon loman jälkeen. Toisaalta saa jotain muutakin ajateltavaa kun oireiden kuvittelut ja piinailut, mulla on ollu ihan liikaa aikaa viime päivinä :rolleyes: Öitä Silv!

On tää kyllä yhtä oireiden kyttäämistä; :angelic:Muutama kuukausi sitten mulla oli menkatkin päällä ja silti olin olevinaan niin raskaana. :rolleyes::joyful: Kyl ihmismieli on outo. :winkMut toivotaan et me kaikki hupsut plussataan ja pian, hieman vainoharhaista, ainakin minulla. :grin:peeking:

täällä kierron alku lähteny hyvin käytiin, ainakin vuoto on runsasta :D joskus kärsiny pitkistä niukoista menkoista että nyt täytyy positiivisuutta tästäkin etsiä :D

Se on jännä kun kierto ns. lähenee loppua niin aina tuntuu keksivän vaikka mitä oireita.. Viime kierrossa en tehny ees testejä, ihme ja kumma.. Voin sanoo että muutama euronen menny viimisen 4 vuoden aikana testeihin.. ;)

nyt sitten ainakin täällä odotellaan.. Jos ens kuun puolen välin paikkeilla uskaltais testata jos pysyis kierto suht normaalina.. Vielä kun osais olla stressaamatta!! :)

Hmm.. tulikin testeistä ja niihin hassatusta rahasta mieleen: mä tilasin aika ison kasan ovis- ja raskaustestiliuskoja netistä, että mitenkähän ne kestää pakkasta yms. tuossa matkalla? Voiko ne jotenkin vaurioittua vai voiko luottaa siihen että ne toimii eikä tullut turha ostos? :anyone

Mä meinasin aamulla testata :wink nyt on sellainen olo, että joko täti tulee tai sitten on käynyt tuuri :D Tissit kipeet ja välillä kova turvotus. Lisäksi eilen tuntui useampaankin otteeseen mahassa navan alla kutittelua ja aivan tolkuton väsymys ollut jo pari päivää. Kp on nyt 29/?? (epäsäännöllinen enkä ole viime kierroista jaksanut pitää erityistä lukua). Ja siitä parin päivän tuhruttelusta tulee huomenna kaksi viikkoa.

vesta; mä kerran tilasin niitä viime talvena ja ne ainakin toimi silloin. Vaikea sanoo yhden kerran kokemuksella.. Nyt oon ihan kaupasta hakenu. :)

Joo täytyy tulla!:p ainiin mä tilasin kanssa netistä muutamat testit (jotka siis jo käytetty) ja nyt hain ihan apteekista. En kyllä raaskinut niitä kalleimpia ostaa, menee muuten koko tili niihin :D mutta tuosta pakkasenkestävyydestä en valitettavasti osaa sanoa mitään..

Kiitos ihanat! :Heartbigred Tahtoisin halata teitä kaikkia! :Heartbigred Pahinta tässä on odottelu. Ensin leikkausjono (varaudun heti siihen puoleen vuoteen, jolla peloteltiin) ja sitten toipuminen, mahdolliset uudet hoidot jne. Asutaan haja-asutusalueella suht kaukana kaupungista ja tällä viikolla kaksi naapuria saivat vauvat. Niin hartaasti toivoin, että saisimme myös tänä vuonna pienokaisen ja tämä naapurustokolmikko olisi joskus aloittanut yhdessä koulun. Meillä täällä asuvilla nuorilla on kaikilla jompikumpi puolisosta asunut lapsuutensa täällä ja sitten rakentaneet tänne, joten en usko, että ovat kauheasti poiskaan muuttamassa. Siksi uskalsin haaveilla jo lasten kouluun lähdöstäkin. Suomen positiivisemman miehen sanoja lainaten "katse eteen ja suupielet ylöspäin, teen vastoinkäymisistä voimaa".

Kiivi, oot kyllä super ihana! :Heartbigred

Tervetuloa uusille!

Silv:llä lupaavia oireita! Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että ovat the oireita! :smiley-angelic001

Vesta, mammaksi.fi:n testeissä luki, et jos testit joutuu kärsimään pakkasta, täytyy niiden olla huoneenlämmössä x-aikaa.

Pilvikirsikka, luin että tilasit käytettyjä testejä.... Pitäisiköhän mennä nukkumaan? :dead:

Nyt lähtee teille kaikille suuri plussapuhuri, PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :wav:wav

Muokattu viimeksi:
Azalea, Johanna ja Vesta, liityn teidän plussajoukkoon! Ajattelin siis myös testata 19. pv ja silloin me kaikki plussataan! :talk017 Seuraavaa plussa-aaltoa odotellessa, alkuvuosi kun on alkanut näin hyvin ja monet jo plussanneet. Kaikille muillekin plussatuulia, kukahan mahtaa olla seuraava syysvauvan odottaja? :Heartred:Heartpink

Hellou, enpä ole kerennyt tänne taas rustailla, tavaroiden kuskaaminen, pakkaaminen, asioiden hoitaminen ja työt on vienyt kaiken ajan. Tänään siis kp29/30 ja lämmöt vielä 37.08... Olisikohan jotain toivoa kun ei ole vielä laskenut normaaliksi....

Sain kuulla että mulla loppuu nää vähäisetkin työt ensi kuussa joten nyt taas miettiminen mitäs sitten. Vuosihan tuossa paikassa kuitenkin kerkesi vierähtää :)

Oliko se niin et jos ei olisi raskaana lämmöt laskee pari päivää ennen vai päivää ennen normaaliksi ? :)

Sarina, viivan nään minäkin. Vahvistumisia! :smiley-angelic001

Kettuli, pahoittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon! :Heartred

@sukki ja Sabetti, pahoittelut negoista! :Heartred:Heartred

Muoks. Muurahainen, itsellä ei tummumisesta kokemusta, mutta kipeytyneet ovat.

No niin ihanaiset, meikällä kp 23/28-30 ja dpo 8. Oirelista on sama kuin joka kierrossa: tissit ihan sikakipeet ja kovat, nännit ei erityisesti erikseen kipeät ja normiväriset. Ajoittaisia repäsykipuja ja mietoja menkkatyylisiä tuntemuksia mahassa. Megaturvotusta odotan alkuviikolle. Tiputteluvuoto alkanee viimeistään tiistaina ja silloin jo yleensä tissitkin helpottaa. Silti aina toivoo, että tällä kertaa olisi toisin. Tikutin ovisplussan kp 14. Siittiöitä lähetettiin matkaan kp 11, 13 ja 14. Kaikki mahdollisuudet siihen suureen kaksoisviivaan siis olemassa. Mutta mutta mutta...

Oliskohan tällä kertaa niin höyrypäinen, että testaisi, vaikka dpo 10? Se pettymys negatiivisesta testistä on vaan mulle jotenkin tosi paljon vaikeampi kuin vuodon alkaminen.

Ja Myylle piti vielä sanoa, että aika urhoollinen olet, kun jaksat täällä kannustaa ja hymyillä, vaikka itselle on juuri tullut huonoja uutisia. Arvostan.

Myy82:lle kiitos tiedosta! Kyllähän sitä voiskin luulla että ne testit tehdään säänkestäviksi, kun niitä rahdataan ympäri maailmaa. Ja jos ne menisikin pilalle, niin ei ne varmaan turhaa plussaa näyttäis, vaan plussa saattaisi näkyä negana, eiköstä vain? :)

Johan täällä Fuksia puolitoista vuorokautta tuli ryvettyä itsesäälissä ja itkettyä silmät päästä. No joo, kerkesin välissä olemaan 2h töissä :wink Töissä vaan on niin ihania lapsia, että saavat väkisinkin paremmalle tuulelle :Heartred muoks. Piti vielä sanoman, että kyllä tässä vielä ehtii monet itkupotkuraivarit tulemaan asian tiimoilta.

Muoks. Voi Lume! Toivottavasti eivät tipahda! :smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Takaisin