Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään kokemuksia tai kuulopuheita, että joku olis raskautunu yli 50 päivän kierroilla? Mulla alamahanippailuja ollut jo monta viikkoa ja tissit kipeytyneet pari päivää sitten, nyt kp 54... Voi toki enteillä menkkojakin. Viimeisin r-testi (nega) tehty öö.. olisko viime maanantaina.

Itsenäisyyspäivä on kulunut rauhallisissa merkeissä, peittoja heiluteltu, ihanaa kummipoikaa käyty tervehtimässä ja joulumusiikkia kuunneltu. Nyt takassa loimuaa tuli, ikkunalla kaksi kynttilää ja linnanjuhlat :)

Mun äiti on raskautunut kaks kertaa pitkästä kierrosta, kierrot oli 21-70 päivää ja minä ja mun veli ollaan synnytty semmosen piiiiiiiitkäksi venyneen kierron tuotteina. Eli ei se mahdotonta ole :)

Siinäpä mun kuva uusista hienoista cb:n ovis testistä. .. ei oo vielä ovis hollilla. .. mutta on kyllä käteviä testejä :) kp 10... Toivon ettei ovis olisi vielä ees mennykkää. ..

Liitteet

• 1417891575478.jpg
    1417891575478.jpg
    28.3 KB · Katsottu: 151
PepeXXL : ollaan Jyväskylässä ja poika ku kuuli robinin myös olevan täällä nii olipa ilme melkoinen (4 vee) :)

Jennyy: voi meitä! Parhaamme yritetään vaikka enemmänkin voitas :)

Voiko muuten munasolu irrota seuraavana päivänä kun menkat on loppuneet?

hyvää itsenäisyyspäivää kaikille :)
täällä kierto jäi 27 eli nyt kp1 ja menkat alko kirjaimellisesti räjähtämällä hanat auki :/

Azalea tuo on mielenkiintoista kuulla... No ens keskiviikkona lapsettomuustutkimuksiin ja sitä ennen pitänee vielä tikkuun pissiä! :)

Mindelle pahoittelut menkoista :(

Lucky, jos munis irtoaa alle kp 10 niin se on vähän siinä ja siinä, että onko se kasvanut tarpeeksi ja kypsä hedelmöityymään.

Hyvää itsenäisyyspäivää naiset!

Täällä on vietetty kyläilyjen merkeissä, mahtavaa kun ei itse tarvitse ruokaa taikoa pöytään :grin

Junttura mun kaveri raskautui 65 päivän kierrosta. Että on mahdollista.

Pahoittelut tädin kohdanneille ja uutta plussatuulta purjeisiin niille ketkä pääsee jo peitonheilutuksiin :wink

Täällä kp joko 4 tai 2. Menkat ollut ihan omituiset ja ekaa kertaa synnytyksen jälkeen tosi kivuliaat.

Ja koska täällä ei kerta olla raskaana, iltaa saa juhlistaa vielä punaviinillä :)

Me käytiin keskustassa katsomassa ilotulituksia ja leivoin perunapiirakoita. Nyt katsellaan linnanjuhlia ja mennään kohta saunaan. Tänään kp 27/28, ei ainakaan vielä ( puuta koputtaen) ole menkkaa enteileviä oireita. Ruokahalu on ihan pohjaton ja iho on mennyt tosi huonoon kuntoon ja oon koko ajan väsynyt, tuskin se mitään tarkoittaa... Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Heippa! Toivottavasti mukaan mahtuu uusi kuumeilija! :) Meillä on 9/13 syntynyt esikoispoika ja nyt kuumeillaan pikkukakkosta. Olin tässä välissä raskaana, mutta se päättyi elokuun lopussa keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 18. Suru oli suuri, mutta nyt vauvakuume on tosissaan nostanut päätään. Km jälkeen odoteltiin rauhassa pari kiertoa, että saatiin kuulla keskenmenoon liittyvät tutkimustulokset ja mä kävin sappikivileikkauksessa. Nyt sit menossa toka kierto yritystä, kp 10/28.

Miuk tervetuloa tällekkin puolelle! :)

Kuulostaa mukavilta kaikkien itsenäisyyspäivän vietot. :)

Voi minde, jospa tämä ois sitten sun kierto ja hanat auki lähtö tarkoittas lyhyttä kiertoa.

Täällä oli aiemmin puhetta homeopatiasta. Mä kävin viime maanantaina sellasella ihottuman takia. Koko kroppa oli täynnä sitä, kutisi aivan hirvittävästi (siis usein aamulla heräsin täynnä vereslihalla olevia raapimisjälkiä, kun unissanikin vaan raavin ja raavin) ja kortisonia tabletteina määräs lääkärisetä. Niillä ihottuma hieman rauhottui aina hoitojaksolla, mut lehahti max. viikon kuluessa takas. Kutina ei loppunut missään vaiheessa. Nyt alle viikko homeopaattisilla tropeilla ja näppylöitä ei juuri enää näe, ihottuma-alueet on vaalentuneet ja kutina johtuu tällä hetkellä lähinnä kuivuuttaan hilseilevästä ihosta. Saan siis kunnolla nukuttuakin taas \o/

Kuvista ylempi maanantailta, alempi otettu tänään.

Liitteet

• 1417895434189.jpg
    1417895434189.jpg
    20.1 KB · Katsottu: 133
  • 1417895448020.jpg
    1417895448020.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 127
Tervetuloa miuk! Pahoittelut aiemmasta keskenmenosta, toivotaan että pian tärppää sitkeä yhdeksän kuukauden pikkuvuokralainen. Meillä myös 9/13 syntynyt esikoinen:)

Sullhan on @sukki vielä hyvät mahkut tähän kiertoon, pidetään peukkuja!

@sukki, kaikki on vielä mahdollista :signs003
miuk, tervetuloa!
Azalea, onks sun homeopatia kasvipohjaisia pillereitä/tippoja vai niitä miljuunaan kertaan lantrattuja?

Takaisin