Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulin nopeasti toteamaan että ei 1.9 vaan 9.1! Kp3 ja hyvin voidaan. Eilen oli arkana paikat ja kipuja oli ja silleen.. sai vaihtaa sidettä mutta yön aikana oli tullut vain viiru joka on harvinaista ja nytkin on tullut tosi vähän. Nyt kun sanoin noin niin eiköhän illalla taas ala vuotaa kunnolla :D Mä meen tästä ystävän luo viettämään laatu-aikaa.

Diku ihana toi sun tickkeri <3 ja Gatusalle voimia viimeisiin koitoksiin <3
Vauvahaaveilijalle toivon toisen viivan vahvistumista seuraavaan testiin :)

Noin tänään on viimeinen ovistikku tehty ja yhtään viisaammaksi en tästä kierrosta tullut. Tai opin mä sen, että ensi kierrossa ostan toisenlaisia testejä, ei ikinä enää tän merkkisiä. Oisko noista nyt mikään sitten ovisplussa teidän mielestä? Musta toi kp13 viiva taitaa olla vahvin. Luulis et clomit olis vahvistanut viivoja, mut nöy. :sad001
IMG_0645-002.JPG

Muurahainen, suosittelen clearbluen digi ovistestejä! Ei jätä arvailun varaa, mulla ainakin näytti oikein :)

Muurahainen josko sulla ovis ei vielä edes tapahtunut? Jos vasta tuloillaan? Oliko sulla kontrolliultraa ollenkaan tässä kierrossa, vai oliko se tulossa vasta?

Täällä tänään viikko oviksesta ja nyt tuli haalean oranssia vuotoa äsken :o mitä tää nyt on??

Vauvahaaveilija näen minäkin jonkin hailuran viivan :) vahvistumista sille.

Kävimme mieheni kanssa risteilyllä nyt viikonloppuna, oli mukava päästä arkea karkuun hetkeksi.:) Hieman ikävä ja nolokin juttu kävi, kun olimme eilen ravintolassa sitten illastamassa. Tilasin naudanpihviä kypsänä, kun sitä kypsentämätöntä lihaa ei taida saada nauttia. Yleensä otan pihvin mediumina. Ensinnäkin odottelimme todella kauan ruokaa ja sellaiset jotka tulivat paljon meidän jälkeen syömään saivat ruuan aikaisemmin.
Mieheni sitten kysyikin jo hieman hermostuneena missä ruuat viipyy, hetken odottelimme ja saimme ruuat. Leikkasin pihvistä palan ja pihvi oli aivan raaka. Tästäpä mieheni sitten hermostui ja palautti annokseni :D itse olisin syönyt mukisematta. Jokin suojeluvietti miehelleni tuli, koska sanoi että jos en olisi raskaana ei olisi valittanut annoksesta. Kaikki kuitenkin päättyi hyvin sai uuden ruuan kypsänä ja vatsan täyteen :D

Vielä hieman omanapailen: vatsa on kuin ilmapallo, pierettää, rinnat todella kipeät ja kaikki hajut tuntui laivalla voimakkaille. Neuvolaan sain ajan tammikuun alkuun:)

Mulle tuli eilen jokin kauhea tunnemyräkkä... ensimmäistä kertaa koko meidän suhteen aikana mietin, et ehkä me ei ollakaan aina yhdessä... Huooooooh! En ymmärrä mistä johtuu! Mun mies on ihana ja huomaavainen ja loistava isä jajajaja, mut eilen olin yhtäkkiä ihan varma et sillä on toinen :O ... se tunne on kauhea :'( ollaan molemmat tultu petetyksi useamman kerran ja tuskin meistä kumpikaan siihen kykenee kun tietää miten se satuttaa ja romuttaa :'( . Tää päivä onkin mennyt paikkaillessa :confused::rolleyes: .

On kp9 ja viimein täti lähti :D peitot heilukoon siis kaikkien näiden eläimellisten tunteiden edestä ;) eilen harjoiteltiin jo, että olis isänmaantoivo istutettu samana päivänä jelliksen kans ;) :D

Enää vajaa 2 viikkoa ja lähetään Lappiin appivanhemmille joulun viettoon ♡ IHANAA ♡

Muurahainen, suosittelen clearbluen digi ovistestejä! Ei jätä arvailun varaa, mulla ainakin näytti oikein :)
Käytin viime kierrossa niitä ja näyttivät mulle väärän plussan. Verikokeilla selvis, ettei mulla edes ollut mahdollista ovuloida. :sad001

Muurahainen josko sulla ovis ei vielä edes tapahtunut? Jos vasta tuloillaan? Oliko sulla kontrolliultraa ollenkaan tässä kierrossa, vai oliko se tulossa vasta?

Täällä tänään viikko oviksesta ja nyt tuli haalean oranssia vuotoa äsken :eek: mitä tää nyt on??

Parin päivän päästä on kontrolli käynti. En usko et enää ovis olis tulossa, kun tänään toi viiva haaleni olemattomiin. Luulen kyllä et ovis olis jo tapahtunut, kun muutama päivä sitten mulla tuli verta vähän pyyhkiessä, eikös se viittaa siihe, et ovis olis menos jo? Ala selkää nyt kolmatta päivää poltellu välillä. No ei taia auttaa ku ootella lääkäriaikaa, ehkä se sit osaa jotain sanoa... ehkä...

Me mennään soma Sodankylään pari kertaa vuodessa kun mies on sieltä kotosin :) . Meillä on siellä kokonainen toinen suku. Ollaan kyllä mietitty sinne muuttoa, mut mä olen kauhea ikävöimään ja mun perhe on Jokelassa ja Helsingissä... Ollaan kahen vaiheilla :confused: mulla on meinaan maailman ihanin anoppi ♡ ja ko sen puolen suku on aivan ihana ♡ mutta mutta... :confused:

Muurahainen niinkuin jo aikasemmin sanoin olen tehnyt jos jonkin merkkisiä ovulaatiotestejä 1v9kk aikana ja plussaa en ole mihinkään IKINÄ saanut; jotain hailuroita, mutta ei KOSKAAN selkeää... Silti lääkärin mukaan mun ovulaatiossa ei ole mitään vikaa... hormonihuippu on vaan niin lyhyt, että tuurilla sen olis voinut testiin saada... parhaillaan tein 3 testiä päivässä ja silti tulos 0. Edes cb ei antanu positiivista... Enää en tikuta, mutta seurailen kyllä ilmoja ja kipuja (yleensä kp13-15 ovis niitten mukaan) ja pupuillaan vähintään jokatoinen päivä kp7-20; välillä kyllä innostutaan ja saattaa hupsista keikkaa lipsahtaa paristi päivässäkin :D . Lääkärin mukaan kp10-20 jokatoinen päivä olis maksimoitu mahdollisuudet :) . Pitäis vaan malttaa... ;)

Ja meillä on kuitenkin tuo 1v9kk duracel todistamassa, että kyllä mä ovuloin :D ja tässä kyseisessä tärppikierrossa testasin cb ja ei MITÄÄN...No mulla oli ehkäsyneuvolaan aika varattuna perjantaille ja keskiviikkona tein plussan... ja tässä kierrossa oli seksiä KERRAN ja se kesti... nooooooooooooh! Vain tooooooooooodella pienen hetken ja mulla oli kauhee punkkukrapula sillon ;) :D

Joku kyseli joskus miten kerrottiin miehelle... Mä vinttasin sen testin sen eteen ja sanoin "noni! Ja mitäs nyt", mies "toihan on positiivinen?!", mä "no ihan tosi!" Ja sit me itkettiin ja naurettiin ja halattiin :'( :D

Muokattu viimeksi:
pikkuminski lappi on kyllä ihana paikka mutta niin kylmä talvella... jokaisella tulee epävarmuuden hetkiä usko pois. nauttikaaha nyt kunnolla ja ihana että miehes suku on ihana... :)

soma ihana kuinka sun mies piti susta ja pikkusesta huolta noinki tarmokkaasti :)

on: täällä käyty pesulla ja vatsa oli kipeä ku kävelin, no nyt oon neulonu vähäsen tuota villatakkia joka kesken, alotin tokan hihan ku ennen kaarrokkeen alotusta pitää laittaa hihat paikalleen.

Mä oon kans kuullu, et joka toinen päivä oviksen molemmin puolin on hyvä, mut enemmistä kerroista ei haittaakaan ole. :) Mulle on noi kaikki ovistestijutut ihan vieraita, kun en oo koskaan käyttäny. Esikoisen syntymän jälkeen on ollu kivuliaat ovikset, vaikkakaan en osaa sanoo et kipuileeks missä vaihees. Tääl tosiaan kp 11 ja täs kierros heiluteltu peittoja nyt kp 6, 10 ja 11.

Kiva kuulla teidän vkl tekemisiä :). Meillä oli aikas turha reissu. Ei löytynyt oikein mitään...

Tänään siis edelleen kp28/28, jomotuksesta huolimatta menkkoja ei vielä ole näkynyt. Jos ei huomenna ole alkanut niin pittääpi testailla heti kun digit tulee postista.

Vauvahaaveilija: haamulle vahvistumisia!

Minski pohjoisesta kotoisin olevat ihmiset ovat muutenkin ihania. Leppoisia ja jotenkin kiireettömiä :) Voisin itsekkin muuttaa Lappiin, mutta olen samanlainen kuin sinä: kova ikävöimään.

Gatusa ukko oli, kun luolamies joka ei olisi saanut saalista viikkoihin ja nyt pääsi "hyökkäämään" jonkun kimppuun :grin olin todella nolona :oops::smiley-bounce022

Muurahainen mä taisin ostaa onat ovistestini mammaksi.fi kautta ja olivat wondfo one step merkkisiä ja mulla ne ainakin toimi moitteetta. Koko ajan hailuraa ja oviksen aikaan vahvempi ku kontrolli.
Jos raskii niin digit siihen rinnalle eli sit ku viiva omasta mielestä vahva tai oireet ovikseen ni digillä samasta nesteestä testaus.

Mä luotin pelkkiin wondfoihin ja ku opin tuntemaan oviksen ni luotin ihteeni..

Takaisin