Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on ihan höpölöpöä, että niihin testeihin pitää tulla tasavahvat viivat! Kun niitä tekee tarpeeksi kauan niin oppii tuntemaan oman kropan ja tietää minkä vahvuinen viiva on plussa. Jos tänään on suht vahva viiva ja huomenna heikko niin siinähän se sitten on. Nih :D

Joo ja tuntuu riippuvan ihan testin merkistä että kuinka vahva se vahvin viiva on.. digi voi kans antaa hymyn vaikka joku tikku ei oonkaan ku melkein yhtä vahva. Mäkään en esikon plussakierrossa saanu ees lähimainkaan yhtä vahvoja viivoja, ainoostaan näky se että ne vahvistu ja sitten katos. Ja nyt taas raskauden jälkeen ennen ekaa ovulaatiota tuli kaks kertaa supervahva plussa kaikkine oireineen mut ovis ei tullukaan (eikä kierrot alkanu silloin vielä) ja kiertojen alettua myös plussa on vahvempi ku ennen. Mutta ei se oviksen kannalta oo mitään merkannu :)

Minde ja kiivi? Testasko kumpikaan?

Starling toivottavasti tää nyt oli sitä vuotoa :D millonka sä testaat?

kiivi???missä luuraat???:grin
itse en ole ikänä tehnyt ovistestejä, mut eiköhän se ala lähestyä pian,:rolleyes: joten toivotaan TAAS et tärppi kävisi:cool:
Mariska tsemit sinne!!:)
Gatusa koita jaksaa viel hetkinen:)..neiti kyl saapuu ja toivotaan josko huomenna:)

Hirmuisesti onnea plussanneille! !!! Ihanaa lukea hyviä uutisia :)

Mariskalle voimia ja tsemppiä jatkoon! <3

Soriiiiiii. Anteeksi beibet :) niin se kello rientää kun on paljon tekemistä. Mä tosiaan en voinut testata aamulla koska menin aikaisin harjoitteluun. Kuvitelkaa enää ensi viikko jäljellä ja ensi vuoden puolella näyttö. Sitten on yksi osa koulutusta läpäisty jee hope for the best. Mutta sitten siihen asiaan: kp2/35 näin ollen kun kello on tuon verran. Ei haittaa :) <3 lapset saa mut aina hyvälle tuulelle tuolla hommissa. Ilman heitä olisin varmaan huonolla päällä. Paras ystävä tsemppaa mua jatkuvasti ja tänään rentouduttiin yhdessä nauraen ja heitettiin vitsiä menkoista. Onneksi näin. Tässä kierrossa on taas uusi mahdollisuus ja nyt ei vaan ollut meidän aikamme. Kyllä se vielä koittaa :) vuoto alkoi hitaasti ja ystävällisesti. Eikä romahtaen. Huh. Kaunista ja rauhaisaa itsenäisyyspäivää! <3

Olette kaikki kyllä niin kivoja kun kyselette perään ja kannustatte. Kiitos kuuluu jokaiselle :) mulla menee siis oikeesti hyvin.

Gatusa voimia ja jaksamista yhä sinne <3
Dawwe onnittelut, mainiota <3
ja plussanneille onnea rutkasti + nyt kun muistan niin vauvaliimaa paljon ja tarrabodyja ja talviaiheisia tarravaatteita. On unohtunut toivotella jo tovin muutamalle mutta nyt muistin.

Sulla on ihana asenne kiivi <3 ja kyllä se teidänkin vuoro tulee! Ensi vuosi on meidän kaikkien vauvavuosi, eikös ;)

Kiivi harmi että menkat alkoi, mutta sun asenne on ihana. Jaksat aina tsempata meitä muita ja oot itsellesi noin armollinen myös! Olet täyttä kultaa♡

Onnea pandalle ja somalle! <3

Mariska, toi on niin surullista, mutta surutyö vie hetken ja sitten kerkeää saada toisella kertaa sen vauvan, Gatusasta esimerkkiä.. Kauheeta ehkä sanoa, mutta Gatusa lohdutti mua jo oman kkm aikana, kun asenne on NIIN mahtava kaikista vastoinkäymisistä huolimatta!

Mä täällä panikoin kaikkea mahdollista ja mahdotonta Se on täysin totta että tieto lisää tuskaa.. meillä on nyt varattuna reilun viikon päähän varhaisultra, josko sieltä saisi hyviä uutisia ja malttaisi odottaa tammikuun loppua ilman että nyyhkii kaikkea mitä VOI tapahtua valmiiksi ja valvoo nämä kaikki yöt stressaten.. huoh.

Hyvää itsenäisyyspäivää ihanaiset :Heartred
Minde; Ehtii vielä plussaksi muuttua :)
Kiivi; Olet kyllä upea ja positiivinen :) Sovitaanko et nyt on se teidän the kierto :)
Gatusa; Mikä on vointi ja fiilis?

Huomenta :)

Laurushka älä ressaa siellä, kaikki menee hyvin:Heartred

Kiivi olet mahtava ! Tsemppiä sinne kovasti:Heartred

Muille myös plussatuulia ja kaikkea hyvää.

Täällä eilen iski kovat kivut ja huimaus. Ehdin jo säikähtää mutta sitten kivut helpotti. Kiitos kaikille tsempeistä ! Olette ihania. :love7 Me ollaan isännän kanssa puhuttu paljon. Sain hänetkin avautumaan, mikä oli todella hyvä. Ei meinattu taukoilla yrityksessä, vaikka puhuttiinkin että siitä tulee hurjan pelottavaa. Eihän sitä kumpikaan uskonut että joudutaan kokemaan tämä kaksi kertaa ja meneekö seuraavakaan hyvin. Täytyy vaan ajatella positiivisesti vaikka se on vaikeaa vielä. En kyllä seuraavasta uskalla kertoa kenellekkään kuin vasta loppusuoralla.

Mukavaa itsenäisyyspäivää naiset !!

huomenta ja hyvää itsenäisyyspäivää ihanat :)

kiivi pahoittelut menkoista mut ihana asenne sulla :)

diku täällä vointi jokseenkin kehno. otin yöllä alavatsa ja alaselkäkipuu parasetamol poretabletit että sai vähä levättyä eli ei mikää häävi yö takana.

laurushka sun ultrakuulumisia odottelen :) älä pelkää kyllä kaikki on pikkusella hyvin inshaAllah :)

on: 38+3 omien laskujen mukaan, väsyttää eikä ol motivaatiota mihinkää. pojat eile illalla kinasteli ku pahaset kakarat. alavatsa ja alaselkäkivut vaa paheni, jouduin ottaa lääkettä että pysty oleen ees makuullaan. nukkuminen on muisto vaan. neiti on sentää kunnossa alhamdulillah.

Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
minde 8.12
Anskunen 10.12
Larissa 12.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
sabetti 14.12
Astanga 14.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma (45)

Lisäsin itseni listaan, toivottavasti löysin viimeisimmän :rolleyes: Testaan Titemin ja Sabetin kanssa sunnuntaina 14.päivä, kiva kun voi jännätä jonkun kanssa :) Itsellä tuolloin kp 28, eikä mitään hajua mun kierron pituudesta. ovis oli (ehkä) tiistaina joten tuolloin olisi dpo 12... mutta ovislimoja pukkasi vielä eilenkin pienen juilinnan kera joten ei sitten taas aavistustakaan mitä kroppa touhuaa o_O

Gatusalle hirmuisesti jaksamista viimeisiin päiviin! :)

Minut voi laittaa listalle 1.9.2015 ja kumittaa pois ykkössijalta :D on se jännä kun tyyliin joka toinen kierto on kivulias ja ei. Oon näköjään merkinnyt kalenteriin muistutuksen 5.1.2015 VARAA GYNEAIKA PIAN! ja sen teen jos plussa ei pärähdä 9.päivä :) kivut on jäätävät.
KIITOS kaikille kun olette kehuneet meikäläistä. Olen tosi otettu. Sabetti sinä olet timantti kultaisella ketjulla ;) ja muut lukuisat ihanat ihmiset täällä, ootte niin parhaita <3 <3 <3
Mies tuli juuri kotiin ja nyt vietetään itsenäisyyspäivää rauhaisasti ja käydään anopin kanssa hautausmaalla. Saunotaan ja niin edelleen.

Muokattu viimeksi:
Itsenäisyyspäivää toivottelen minäkin :)

Täällä päivä alkoi negatiivisella testituloksella ja jatkui kiinnittymisvuodoksi luulemani ruskean tihruttelun muuttumisella kunnon menkkavuototulvaksi. Yrityskierron kolme tulos nolla. Ei plussaa tänävuonna, ja aika siirtyä ensivuoden kuumeiluihin. Onnea kaikille tänä vuonna plussanneille ja mahdollisesti vielä plussaaville sekä kaikille joilla plussa jää ensivuoden agendaan!

Ihana asenne sulla kiivi ♡ mä uskon et jokaisen vuoro tulee jossain vaiheessa! Vaikka se kuulostaa niin kliseeltä mut oon vakaasti sitä mieltä! Tsemppiä! ♡ Kuten myös tottakai kaikille muillekkin ♡

Mun yks hyvä ystävä nimittäin plussas 3kk sitten mun kehotuksesta :D Heillä ennestään yksi poika joka saanu hoidoilla alkunsa ja viime joulukuussa olis ollut heidän toisen vauvansa LA joka kuitenkin päättyi huonosti :/ mutta siis hoidoilla tämäkin pieni sai alkunsa. Nyt kuitenkin tämä kolmas sai alkunsa luonnollisesti :D Tuli totaalisena yllätyksenä kaverille kyllä. Oireitaan mulle luetteli ja puhuttiin siinä sivussa heidän mahdollisesta viimeisestä hoito yrityksestä, totesin sitten oireita kuunnellessani että kannattaisko testata varmuuden vuoksi. Kaveri sanoi ettei viitsi kun on turhaa sillä hänellä todettu johtimien olevan niin tukkeessa ettei edes huuhtelu avaa niitä. He sitten varasivat ajan yksityiselle johonkin ns hoitojen aloitus tutkimuksiin tms. Jossa lääkäri oli ultrannut ja ihmetellyt limakalvojen paksuutta ja kysynyt onko tehnyt raskaus testin. Kaveri oli todennut että ei ole eikä aio kun on turhaa. Seuraavalla kerralla kun heillä olin kylässä tämän jälkeen hän selitti tätä lääkäri käyntiään minulle ja sanoin et nyt nainen se testi käteen ja mars vessaan :) Sieltä hän sitten tuli ulos kera kahden viivan :D

Gatusalle tsemppiä tulevaan ja toivitaan että neiti pian sieltä päättäis tullakkin ♡

Ootte kyllä ihania naiset! ♡ Niin ja tietty tervetuloa kaikille uusille! Plussaisia tuulia mä lähettelen täällä teille harvasepäivä ♡ :*

Pahoittelut tädeistä :(

On. Täällä pyörähtää tänään itsenäisyyspäivän kunniaksi uudet kympit 30+0 ♡ Huikeeta miten me ollaankin jo näin pitkällä :'( vastahan mä tikkuun pissein! 10 viikkoa siis maksimissaan on meillä jäljellä sillä todennäköisesti rv 38 tienoolla lähdetään käynnistelemään ellei jo aiemmin jouduta sitä tekemään piilevän raskausmyrkytys epäilyn takia :/

-Janeh & neiti 30+0-

Takaisin