Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on sekä niitä tippoja että niitä lantrattuja. Nuo tipat oli kyllä muuhun tarkotukseen, ne lantratut "helmet" oli just tähän tarkotettuja. Sellasilla hoidettiin mun pojan kakkaongelmaakin tossa neljä kk sitten; maha oli ihan kuralla ja kakkaa tuli koko ajan eikä poika tiedostanut ollenkaan kakkaavansa. Oli siis vielä heinäkuussa 100% vaipoissa (sillon 2,5v). Sai ekat helmet sillon heinäkuussa ja siitä kolmen päivän päästä tuli eka kakka pottaan (ei siis oltu sitä ennen onnistuttu kalastamaan kuin pari puolikasta kakkaa pottaan taktiikalla "nyt se tulee, äkkiä vaippa pois ja poika potalle", vaikka pissata osas kyllä pottaan) ja kuukauden päästä oli täysin päiväkuiva ja kakka on siitä lähtien tullut 1-2krt päivässä ja on kiinteää. Nyt tuo jo käy omatoimisesti vessassa (pyyhintäapua toki tarvitsee) eikä käytössä ole kuin yövaippa.

Niillä on myös mun pappa saanut avun; lääketiede lupas elinaikaa vuodesta kahteen (keuhkoahtaumatauti ja pehmytkudosreuma), siitä on nyt 15v. Lääketiede sanoi 3v sitten pappan sokeutuvan täysin parissa vuodessa (silmänpohjarappeuma), pappa näkee edelleen. 1,5v sitten todettiin sappikivet, joita ei muiden terveysongelmien takia voida leikata, joten ainoa keino olis lääkäreiden mukaan vetää Litalginia (jota ei edes haittavaikutustensa vuoksi sais pitkää aika käyttää) kipuihin, joita oli monesti päivässä. Pappa kävi taas homeopaatilla vajaa vuosi sitten ja Litalginpurkkiin ei ole sen jälkeen tarvinnut koskea.

Mulla olis näitä kertomuksia vaikka kuinka (myös eläimet meillä hoidetaan pitkälti homeopaattisesti) :D

Azalea ihanaa että teilläkin apua. Meilläkin monen monta kertaa käytetty eri vaivoihin!

huomenta ihanat.

tervetuloa miuk ja plussatuulia, inshaAllah saat pysyvän plussan pian :)

täällä aamulla klo 5 aikoihi oli pakko ottaa taasen parasetamolia aattelin että vois olla ilman mut ei, selkä kipeyty niin paljo ettei pystyn oleen mitenkään. järkyttävä väsy ku ei saa nukuttua juurikaan. ja nyt pitäs keksiä sit miten saada tuloja...ihanat vikat viikot siis mulla...

Mitäs muut tekee sunnuntaina? Me lähdetään lahjaostoksille.

Kp 28/28. Alaselkä alkanut jomottaa menkkamaisesti. Täytyy pakata vaipat mukaan ostosreissulle. No ehkä ens kierrossa :smiley-angry017.

minä tässä katoin mitä keksis toimeentuloksi ni löysin earn part time sivuston, lähinnä kaavakkeiden täyttämistä, data entrya.hienostipa meniki mulla siinä heti, tuli et aluks pitää saada porukkaa rekisteröitymää ilmasin siihen. antavat jokaiselle joka rekisteröityy 10USD siitä ja sit pitää kaverei tms saada siihen eka että pääsee täyttämää kaavakkeita yms. ite saa päättää paljonko tekee päivässä ja tienestitki sit riippuu siitä. mulla nous seinä pystyyn nyt siinä ku ei ol ketää kenet sais siihen, ukon sisko ei ala koska sillä omat jutut vaikka onki ilmanen tuo mihi liityin. miten onki niin vaikeeta...

Täällä olis tarkoituksena lähteä ulkoilemaan perheen kesken ja savustaa vähän lohta. :) Muuten sit vaan rentoa oleilua. Meil on onneks joululahjat viinejä/glögejä vaille ostettu.

Tääl kp 11/28 ja taitaa ovis tehdä tuloaan. Kuvottaa, vatsaa ja alaselkää jomottelee ja maha sekaisin. Eilen heiluteltiin peittoja ja tänäänki ois tarkotus houkutella mies siihen hommaan. :D

Mukavaa sunnuntaita :)
Gatusa: Onko sellainen olo et prinsessa olisi tulossa kohta? :Heartred Harmi et menee rahu asiat vaikeamman kautta :confused:
Azalea; Ollaan kans käytetty koko perhe+eläimet homeopatiaa..
Tervetuloa Miuk :welcome

Huomenta!

Tervetuloa Miuk, jos vanhat merkit paikkansa pitää niin sä plussaat heti ekasta kierrosta :)

Mulla myös hyviä kokemuksia homeopatiasta virtsiksen ja PMSn hoidosta.

Kaveri just suositteli mulle vyöhyketerapiaa, joskus oon käynytkin. Pitää käydä uudestaan..

Mä oon tänään yksin, mies lähti töihin. Meinasin lenkkeillä koirien kanssa ja käydä salilla. Katumusharjoituksia eilisistä syömisistä ja juomisista :P

diku ei ol yhtää sellai olo että neiti ois tulossa piakkoin... juu täällä taas sama tilanne ku ennen. yks puusepppä oli et ostaa meilt noi puut tuolta pihalta mut sit soitti ettei ostakaa. pitäs joku keino keksiä, ite mieluummin tekisin vaatteita neulomal ja ompelemalla ja möisin on demand mut tällä hetkellä ei ol mahollista... :( no nyt ootan ja katon jos mun ilmotukset netissä tuottas tulosta ja porukka alkas mennä sinne mun linkkiin ja rekisteröitys, luulis et delhissä ja jamaikalla ois porukkaa jota kiinnostaa. ukko toivoo että onnistuisin saamaa porukkaa tuoho työhön mukaan rekisteröitymää ku se auttas kuitenki iha hyvin meitä jo kuukausittain jos sais sellasen 40-360USD per kuukaus riippuen minkä verran tekee töitä ku sen saa päättää iha ite eli miten ehtii ja jaksaa ni tekee töitä. jos 30 kaavaketta tai data entryä per päivä ni se ois kuussa suunnillee 360 usd eli n. 600 dinaaria.

Heippa kaikille,
Venähti mun foorumitauko pitkäksi mutta tuli kyllä tarpeeseen olla ajattelematta vauvahaaveita kuukauteen :)
Nyt menkat kolme päivää myöhässä ja mietityttää tiistaina iskenyt mahan kipu kohtaus ennen en koskaan mitään sellaista ollut kokenut, tuntuu kuin koko maha olisi krampannut.. Kesti noin 15 min ja loppui yhtä nopeasti kuin tulikin.. Olisko se voinut olla myöhäinen kiinnittyminen?
Tänään aamulla tein malttamattomana testin ja kysyisin teidän mielipidettä tästä:oops:
Testi ajalla olin näkevinäni jotain, mutta musta tuntuu että nään viivoja joka paikassa :grin
Myöhemmin kun avasin testin siinä kuitenkaan en enään mitään nähnyt .. :/

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    631.5 KB · Katsottu: 184
Tervetuloa miuk! :)

Näin unta että tein positiivisen raskaustestin, ihana fiilis siinä unessa <3
Kunnon plussapuhuria nyt puhaltelen kaikille että täti punainen tajuaa pysyä poissa ++++++++++++++++++

Vauvahaaveilija: näen ainakin viivanpaikan ja ihan kun olis vähän vaaleanpunaista yläreunassa :)

Täytyy testailla uudestaan parin päivän päästä, tilasin juuri lisää testejä ja ne saapuu toivottavasti huomenna jo postissa :)
Selailin ketjua taaksepäin ja pahoittelut keskenmenon kohdanneille! <3

Meillä oli ekaa kertaa km:n jälkeistä seksiä! Nyt vaan on erimielisyyttä siitä milloin saadaan yrittää uudelleen. Mies sanoi mun gynen sanoneen, että vasta jälkitarkastuksen jälkeen, mun mielestä heti. Mulla ei kyllä ole mitään mielikuvaa gynen sanomisista, koska olin silloin ihan pihalla, päässä takoi vaan, että meidän vauva on kuollut. Ehkä mä luotan miehen sanomisiin. Tarkastus on kuitenkin kahden viikon päästä. Olis vaan jo niin kiva päästä eteenpäin.

Iltapäivää naiset! Täällä saatu ipana unille, toivottavasti myös nukkuu pitkää kun yöllä halusi olla hereillä. o_O Ihan en ollut samaa mieltä et 5.00 on hyvä herätä. Kissa kuuli kuitenkin neidin juttelut ja päätti osallistua keskusteluun, joten eihän siitä nukkumisesta enää mitään tullut kun toinen hihkui ilosta kissan vastauksille.

Joululahjat on kaikki ostamatta. Iik. :eek: Ensi viikonloppuna on ryhdistäydyttävä asian suhteen. Kuin myös muiden jouluvalmistelujen.

Ja hirveästi alkoi nyt tehdä mieli savustettua kalaa miuk.....

Pepe, ei ole tarvetta testailla kuin korkeintaan kuun vaihteessa seuraavan kerran. Täti tosiaan pyyhälsi kylään jäädäkseen perjantaina illasta. Mulla periaatteessa olisi mahdollisuus vielä yhteen aikaiseen plussaan tälle vuodelle (31.12.), jos ovis tulee ajallaan. Mutta katsotaan nyt...

Eilen tuli itkettyä pienet itkut miehelle, miksi me ei saada vauvaa. Mies jutteli mulle toistamiseen siitä, että pelkää mun stressaavan tätä vauvan alulle saamista niin paljon, että se vaikeuttaa asiaa. Kerroin, että en viime kierrossa läheskään samalla tavalla asiaa ajatellut ja toivonut. Jotenkin tuntuu, että joka kerta, kun täti pyyhältää kylään, vähentää se odotuksia seuraavan kierron suhteen. Meillä mieskin kuumeilee vauvaa, onneksi alakuloiset päivät ei vielä ole osuneet yksiin, vaan aina toinen jaksaa lohduttaa ja tsempata toista, kun toisesta tuntuu, tuleeko tästä koskaan mitään. Jotenkin tuntuu tyhmältä kirjoittaa näin, kun meillä kuitenkin yritys alkanut vasta puoli vuotta sitten ja siihen aikaan on mahtunut se yksi keskenmennyt raskauskin ja täällä on monia muita, jotka ovat yrittäneet paljon kauemmin.

Itsenäisyyspäivää vietettiin mun perheen parissa. Oltiin itsenäisyyspäivän päivällisellä vanhempieni luona ja katseltiin Linnan juhlia. Mulla on ihan huipuin siskon poika (1v3kk). Hän on niin veikeä ja ihan huippua huomata, että hän oikeasti alkaa ymmärtääkin juttuja.

Hilla, me ostettiin syksyllä sellainen sähkösavustin ja se on kätevä vehje. Nyt savustettiin toisen kerran lohta, treenataan joulua varten. Vietetään ekan kerran joulua kotona ja on pyydetty miehen vanhemmat ja kaksi veljeä meille syömään aattona. Ekaa kertaa siis jouluruokien kokkailut edessä, kivaa ja jännää. :)

Starling, totta kai sä saat tuntea ja kirjoittaa noin. Tämmöset asiat on jokaiselle niin henkilökohtaisia, ei niitä voi vertailla. <3

Takaisin